![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waar haal je dat dat zou gezegd zijn dat ze uitgevonden of gelanceerd zouden zijn door nazi's Citaat:
Ik denk niet dat de gemiddelde mens nu wakker ligt van wat een gravure of een boek ooit teweeg heeft kunnen brengen bij de Joodse gemeenschap 200 jaar of eerder geleden en aar nu door die karikaturen mee geconfronteerd wordt. Trouwens er werd ( als ik het me goed herinner ) wel wat gezegd over wat karikaturen in het algemeen en wat ze kunnen teweegbrengen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vrijheid om zo te denken, maar wat is de meerwaarde van die stelling nu binnen de discussie? Juist, nul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We moeten zeggen dat de burgemeester van Aalst dit behoorlijk goed doet. Die man staat onder zware druk van alle kanten en wordt absoluut niet gesteund door de top van zijn partij. Maar hij blijft wel zijn stad en mensen steunen.
Wat mij betreft een van de betere burgemeesters van Vlaanderen, heel wat anders dan Mechelen of Gent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk zo'n belangstelling van tot over de grenzen maar het heeft zo zijn nadelen ook Als het dan eenmaal internationaal gaat legt men d lat normaliter wat hoger. Stel je maar eens voor dat Rio met zulke pover gedoe afkomt...dat zou vlug weer inde vergetelheid geraken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Een paar jaar geleden waren ze allemaal Charlie Hebdo, maar als een eeuwenoud Vlaamse traditie eens de spot durft drijven is het kot te klein. Hypocriete bende !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vijf jaar bij (seculiere) joden (juweliers) gewerkt in Brussel, en ben met de baas zelf een week naar Israël geweest. Wel, hij lachte zelf met die "shakers" aan de klaagmuur. Ik heb trouwens in die vijf jaar geen enkele "pijpekruller" in de winkel gezien. Het moet zijn dat die allemaal in Antwerpen wonen, want toen kende ik (bij manier van spreken) nagenoeg elke jood in Brussel.
![]() |
#151 |
|
![]() Vlaams Belang steunt voluit het carnaval hoor. Als enige partij in dit land overigens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak alleen maar dis vaststelling ( een vrij logische ) maar nergens zeg ik dat we onszelf dienen in te binden of dat het vanwege overheidshalve aan banden dient gelegd te worden Citaat:
Nu ja het is een kwestie van wat wikken en wegen maar een Israël dient ons geen lessen te spellen en als ze dat denken te doen lijkt een nog meer tegendraadse houding maar normaal |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen de plantin Moretuslei én de Frankrijklei.... Daar struikelt ge elke 10 meter over zo een gast...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem eigenlijk. Naar mijn aanvoelen zijn het trouwens niet de chassidische Joden die voor al die heisa zorgen. Wel Joden als Freilich en door zijn netwerk allerlei liberale(re) Joodse organisaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ( voor al wat ik weet hebben die kiekes dat al eens op touw gezet ) dat ze op Aalst carnaval een praalwagen zouden laten rijden met daarop afgebeeld priesters die kinderen anaal penetreren naar aanleiding an bv het zoveelste schandaal...is het dan niet wiedes dat bepaalde personen ( niet alleen priesters btw) gechoqueerd zouden zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in hun gekregen land hangen ze het varken uit ,repressie tot en met... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten Israël gedragen ze zich inderdaad als de eeuwige slachtoffers van een vijandige wereld. In Israël onderdrukken ze met ijzeren vuist de Palestijnse autochtone bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat hij het had over de onderwerpen, de regie, choreografie, fijnzinnigheid van de humor, evenwicht tussen ironie en sarcasme etc Maar ieder zijn meug natuurlijk |
|
![]() |
![]() |