![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik reed met de auto naar een park, wat niet mocht, en ging wandelen. Vreemd gevoel hoor. Ik beging in feite een misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Democratie is dodelijk en fnuikt de mogelijkheid om een deftige beleid te voeren. Men heeft geen geld, doch strooit met allerhande premies en vergoedingen in het rond. Wie nu ouderschap verlof opneemt krijgt zelfs een uitkeringen die 25% hoger ligt.
Politici moeten verkozen geraken en spelen dan ook graag Sinterklaas. Après nous, le déluge.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 mei 2020 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik was 100 km ver om mijn zoon die containers vervoert tussen Rotterdam en Antwerpen 7 op 7 / 24 u per dag een steuntje te geven. Hij was in 2 mnd nog niet van zijn schip geweest, het was veilig en het deed deugd mekaar eens wat familie vreugde te brengen. Ik voel me zelfs niet schuldig en zou die 250€ met plezier betaald hebben als ik zag hoe blij mijn zoon was. Ze worden vergeten de mensen die dag en nacht de containers blijven vervoeren in deze tijden terwijl ze veel bijdragen aan onze bevoorrading. De volle bemanning zit nu reeds meer dan 2 mnd op het schip uit veiligheid overwegingen om mekaar niet te besmetten.
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() QUOTE=Xenophon;9323506]Dat schijnt inderdaad de maatschappelijke basishouding te zijn.[/quote]
![]() ![]() ![]()
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In quarantaine maar gelukkig blijft hij wel nog verdienen.
Je moet keuzes maken en als je er uit valt door de Corona sta je verder van huis, dan is de keuze vlug gemaakt. Hopelijk vinden ze vlug een vaccin dan pas zal de wereld terug wat normaliseren.
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel op het vlak van tewerkstelling als toegevoegde waarde nemen de KMO’s in België het gros voor hun rekening. KMO’s creëren 69,2% van de totale tewerkstelling in België en 62,6% van de toegevoegde waarde. In totaal goed zijn KMO’s voor ruim 1.950.000 arbeidsplaatsen en 129 miljard euro aan toegevoegde waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 mei 2020 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij betalen de belastingen en sociale wetten aan de volle pot daar ze meestal maar moeilijk kunnen uitvlaggen naar andere landen. Multinationals blijven enkel als het fiscale klimaat hier het voordeligst is en velen zijn ondertussen verdwenen. Doppers en avonturiers dan weer zitten hier in het paradijs met onze sociale hangmatten allerhande.
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij betalen de belastingen en sociale wetten aan de volle pot daar ze meestal maar moeilijk kunnen uitvlaggen naar andere landen. Multinationals blijven enkel als het fiscale klimaat hier het voordeligst is en velen zijn ondertussen verdwenen. Doppers en avonturiers dan weer zitten hier in het paradijs met onze sociale hangmatten allerhande.
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit kregen we een vraag om bij tien gebeurtenissen een exact jaartal te gaan plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er loop hier een idioot rond (Hypochonder) die zelfs beweert dat er ondernemers zijn, die niet in mogelijkheid zijn zwart werken. Wat een dwaas. De schuldkoffer van Belgie zit in Wallonie. Niet omdat er geen opportuniteiten zijn in Wallonie wel omdat Wallonie onder impuls van een een politiek regime daar, teert op Vlaams geld. Decennia van gemakkelijk geld hebben de werk athos daar volledig verknoeit. In Vlaanderen zijn er ook professioneel doppers natuurlijk, maar gemiddeld staan de Vlaming toch op om 6h om naar het werk te gaan. Hell, Vlamingen kijken zelfs niet op één uurtje meer als het moet. Veel succes met pakweg een bouw onderneming uit Namen. Te éénzijdig? Mogelijk, maar heb zo mijn ervaringen opgedaan, en net zoals de West Vlaming een wroeter wordt aanzien, kan Waal als luie hond beschreven worden. Er zit absoluut waarheid in deze extremen. De schuldenberg zou op Vlaamse leest dichtgereden worden omdat we naast witte circuit onszelf een goed stukje zwart soigneren, om het zo te zeggen. Met attitude kan je bergen verzetten. |
|
![]() |
![]() |