![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walvis met kieuwen? raar beestje
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee doelde hij volgens mij op alle vrouwen en impliceerde dat mannen vrouwen nodig heb om te kuisen dus het zelf niet kunnen.
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Edit: ik kan beter zeggen mens met beperking ipv ge"hand"icapt.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 juni 2020 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werd hierboven al behandeld. We gaan niet in herhaling vallen, hé!
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() [quote=Elio di Supo;9373342]
Citaat:
Dit overlegoord bevat inderdaad stokende snuiters met hun drieteken -of lachbekjesberichten. Ik poog daarentegen in mijn berichten zo veel mogelijk de waarheid te benaderen. De waarheid blijkt voor een hele schare aan mensen te kwetsen. Dit is dan jammer voor hen indien zij zichzelf niet willen of kunnen verbeteren. Wat dient er eigenlijk weerlegd te worden? Nogmaals: Het begrip geslachtsgemeenschap en al wat er toedoet is mij volkomen vreemd. Ik heb dit begrip nog nooit ondergaan. Ik reinig ook mijn huis helemaal zelf. Ik heb trouwens nog nooit een wijf met een dekzeil (bache) vergeleken. Ze mogen dit altijd gebruiken om hun lichaam volledig te bedekken, als en slechts als, het gebruikte dekzeil het lichaam niet te nauw aansluit. Met zonnige groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Koenaard Depuydt;9373713]
Citaat:
Foei Koenaard, foei!
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is een goede opmerking maar dient op licht wiskundige wijze aangevuld te worden. Ik laat bij dit vraagstuk de nichten en potten uiteraard buiten beschouwing. De verhouding overspelige mannen en wijven zal hoogstwaarschijnlijk niet gelijk zijn. Zo kan bv. één man overspelig zijn met drie verschillende wijven terwijl die drie wijven enkel overspelig waren met dezelfde man. Daarenboven zal de man door zijn hogere aanwezigheid van de mannelijke drijfstof (= testosteron) meer de neiging hebben om overspelig te zijn. Misschien kan een man op rust (pensioen) dit onderwerp dieper behandelen. Hij kan bv. verschillende rekenstellingen (formules) voor dit "dringend" vraagstuk bedenken zodoende een hoge wiskundige onderscheiding in de wacht te kunnen slepen. Ik zal er mijn slaap niet voor laten. Het ware beter indien geslachtsgemeenschap op zich minder zou bedreven worden om zo de wereldbevolking op een gezondere wijze te beperken. Ik draag als "geslachtsgemeenschapsonthouder" mijn steentje hieromtrent bij. U ook? Met bijslapeloze groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet heeft dat gerampetamp nog geen weerslag gehad op de wereldbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt ruimschoots gecompenseerd door dames die houden van stevige gangbangs met 25 man en meer. Wat nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() Hendrikje, zou u zo vriendelijk willen zijn om u te onthouden van Engelse woorden? Leg dit woord uit! Ik spreek geen Engels! No puedo hablar Inglés, etiende? Bij voorbaat dank.
Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 28 juni 2020 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groepsgeslachtsgemeenschap of iets van die aard. Deze bijeenkomsten plegen een weldadige invloed te hebben op het evenwicht in drijfstoffen bij de deelnemers. Ze verlaten deze bijeenkomsten doorgaans voldaan en buitengewoon ontspannen.
![]() |
![]() |
#158 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zou de gemiddelde man in hetzelfde schuitje even vlot hiervoor in het openbaar uitkomen? Waarschijnlijk niet! Dit vergt toch enige moed. Hoe dan ook dient geslachtsgemeenschap OOK voor de volksgezondheid zo veel mogelijk beperkt te worden. U geeft met deze bekentenis tevens aan een vermogend man te zijn. Goed voor u, ik benijd dit niet. Met geslachtsgemeenschapsonthoudende groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Men mag in Engeland of in de Nieuwe Wereld zich als een schare op hol geslagen dieren gedragen. Maar in Vlaanderen geldt er rust, stilte en tucht. Wij dienen niet enkel vreemde woorden maar ook vreemde gebruiken uit ons land te weren. Bovendien is dit nu terug door de mooie heren van de smetstofkunde goedgekeurd? Met buitengewone groeten Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 28 juni 2020 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |