![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal mocht je naast het 10/10 een bank vooruit en kreeg je in bepaalde gevallen een kus van de juf zou dat in Coronatijden nog steeds van toepassing zijn?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan er toch best enkele goeie bij niet?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was zelfs zo goed dat ik op mijn knieën onder het bord mocht gaan zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() clipje (weergave niet echt je dat maar kom) Ik heb wel een juf gehad ... Eéntje van zedenleer meestal kort gerokt, ik zat dan ook helemaal vooraan. Eentje van biologie waar ik het héél goed met kon vinden. Eéntje van Frans, dat was steeds boerenkrieg. Zei ze: Ik zal u 0 geven!!! Ik reageerde beleefd: Geeft u er mij nog één dan heb ik een fiets om naar huis te rijden. Na mijn beleefde opmerking vloog ik buiten???? ![]() On topic dan maar: Halle plaatst beschadigd beeld Leopold II terug in stadspark. In afwachting van een breed maatschappelijk debat over wat er met het beeld van Leopold II moet gebeuren. Niet dat ik fan ben van wat bepaalde figuren in een ver verleden allemaal uitgestoken hebben maar die beeldenstormen zijn toch ook niet op zijn plaats. Dat moet op een andere manier opgelost worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juli 2020 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hoort het ook. De geschiedenis kunnen we niet herschrijven, hoe jammer dat soms ook is. We moeten er wel op een volwassen manier mee omgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn er velen die van de situatie gebruik maken om wat andere zaken met open te gooien, op bepaalde vlakken hun 'gelijk' met proberen te halen. Zoals ik al eerder schreef: als men zijn/haar verontschuldigingen moet gaan aanbieden voor wat er misgelopen is in het verleden dan zijn we nog een tijdje bezig. Laten wij het verleden laten rusten in de mate van het mogelijke en zoals hogerop geschreven staat/link er als volwassenen met omgaan en naar de toekomst kijken, die er ook niet echt rooskleurig uitziet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juli 2020 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder moeten we het verleden verleden gewoon laten rusten. En men moet stoppen met het verleden te misbruiken om zichzelf te verrijken en andere te vernederen. En men moet stoppen met het verleden te misbruiken om eigen daden te rechtvaardigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige dingen moet je nu eenmaal weten, als je iets wil te zeggen hebben.
Vb. van waar onze eerste keuning kwam, hoe die hier geraakt is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag eens stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bijkomend is het plunderen van winkels ook mooi meegenomen voor dat schorriemorrie.
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn nu geen allochtonen meer maar Brusselaars geworden, denk vooral niet dat het blanke Brusselaars waren ...... Het is zo ver gekomen dat we het kind al bij zijn naam niet meer durven noemen.
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fluppen heeft geen spijt dat grootonkeltje handjes deed kappen.
Hij heeft alleen spijt dat het nu in de picture gekomen is. Het handjeskappen èn zijn familiekapitaal in de kijker, dat is niet leuk. Dat is spijtig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze de onverbloemde waarheid bevatten,en niet het sprookjesverhaal dat door de overwinnaar is geschreven.... Dan krijgen de leerlingen tenminste te lezen wat er écht is gebeurd,en dat is alvast een stuk beter dan wat wij destijds te lezen kregen waarbij een massamoordenaar op een voetstuk werd geheven onder de benaming "filantroop, behoeder én beschermer van het Congolese volk"... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 juli 2020 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Hebben de grootonkels van de Vlaams nationalen spijt dat ze aan het oostfront in sonderkommandos aan het werk waren ?
|
![]() |
![]() |