Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

Discussietools
Oud 6 december 2004, 09:50   #141
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Hahahahahahahahahaha, vlaams-nationalisten nazi noemen een partijstandpunt!
Kunt u dan tenminste deze uitspraak van Yann ten stelligste afkeuren???

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 6 december 2004, 10:40   #142
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
... slechts elf ultraroyalistische brieven vandaag in de grootste Vlaamse krant.
Zal ik even via Jonge Vlamingen een oproepje lanceren om ook eens met elf mensen wat brieven te schrijven? Dat schijnt in te zijn tegenwoordig. Het is gebaseerd op een truk die ik nog op de filmschool geleerd heb: Om een grote zaal vol te doen lijken op een beeldscherm volstaat het één stukje te bevolken door figuranten en dan dat stukje te filmen. Zo creëer je de illusie dat de zaal bomvol zit terwijl er hooguit elf mensen waren

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 6 december 2004 om 10:43.
Pelgrim is offline  
Oud 6 december 2004, 11:29   #143
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
En denk je dat ik wil functioneren in uw maatschappij die steunt op profitariaat.
Jullie walen leven nog bij de gratie van de Vlamingen. Want de PS doet niets om de situatie te veranderen tenzij meer geld van de Vlamingen eisen. Echter meer en meer Vlamingen zijn het beu om geld in een bodemloze put te storten. Het kan misschien nog enkele jaren duren, maar de trend is ingezet en de belgiek is aan het barsten, gewoon omdat de walen niet bij machte zijn hun eigen situatie in eigen handen te nemen. Ze laten het aan de maffiosi van de PS over. En ze begrijpen niet dat de PS de mensen gijzelt. In de werkloosheid en aan de ziekenkas blijven ze maar denken dat de PS het zal oplossen. In werkelijkheid gebeurt er niets. Rien, Noppes.

Vroeger hield de baron de mensen arm en de pastoor hield ze dom. In Wallonië is het de PS die de mensen arm en dom houdt.
Mijn beste Pieter, ik ben met akkoord met het feit dat u zich bestolen voelt door de PS. En inderdaad het is een partij die de Walen passief maakt en zeker niet wil zorgen voor de economische heropleving van Wallonië. Ik heb onlangs een diepgaand esprek gehad met enkele van mijn franstalige vrienden en ze geven me daarin ook gelijk (over wat de PS betreft). Waarom denkt u dat Elio liever voor de CdH opteert dan voor de liberalen (zie verkiezingen dit jaar) op Waals vlak? De PS houdt inderdaad zijn Waalse 'kameraden' naief en daar moet een eind aan komen, ik geloof dat dat ook zal gebeuren. Ik woon in een sedert kort economisch goed draaiende regio (Moeskroen-Doornik) en hoop dat het zich zal doortrekken naar de rest van ons franstalige gebied.
Oud 6 december 2004, 11:40   #144
Pieter de Coninck
Banneling

Pieter de Coninck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Mijn beste Pieter, ik ben met akkoord met het feit dat u zich bestolen voelt door de PS. En inderdaad het is een partij die de Walen passief maakt en zeker niet wil zorgen voor de economische heropleving van Wallonië. Ik heb onlangs een diepgaand esprek gehad met enkele van mijn franstalige vrienden en ze geven me daarin ook gelijk (over wat de PS betreft). Waarom denkt u dat Elio liever voor de CdH opteert dan voor de liberalen (zie verkiezingen dit jaar) op Waals vlak? De PS houdt inderdaad zijn Waalse 'kameraden' naief en daar moet een eind aan komen, ik geloof dat dat ook zal gebeuren. Ik woon in een sedert kort economisch goed draaiende regio (Moeskroen-Doornik) en hoop dat het zich zal doortrekken naar de rest van ons franstalige gebied.
Ik voel me niet alleen bestolen, ik ben bestolen door de PS. Of is de 11,3 miljard euro dat de Vlamingen jaarlijks in deze bodemloze put storten nog te weinig?

Ik ben wel blij dat (sommige) walen beginnen in te zien dat de PS de grote schuldige is. U zegt zelf "De PS houdt inderdaad zijn Waalse 'kameraden' naief en daar moet een eind aan komen". Dit kan alleen de Walen ten goede komen. Dus herhaal ik nogmaals "Waalse vrienden, laat ons scheiden". En het scheiden kan op 2 manieren. De keuze is aan de Walen.

Laatst gewijzigd door Pieter de Coninck : 6 december 2004 om 11:40.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 6 december 2004, 12:00   #145
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Daarin verschillen u en ik dan terug weer fundamenteel. Ik ben ervan overtuigd dat Belgie kan en zal blijven voortbestaan.

Oud 6 december 2004, 12:37   #146
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarin verschillen u en ik dan terug weer fundamenteel. Ik ben ervan overtuigd dat Belgie kan en zal blijven voortbestaan.

Heb je weer gans dat zakje in één keer opgepaft seth! Is dat niet vervelend om elke week naar Holland te rijden?
jan hyoens is offline  
Oud 6 december 2004, 14:11   #147
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Jan, Jan, Jan toch, ik denk niet dat we het nu over marihuana hebben hier. Tja de stuff die je gesnoven hebt, zorgt ervoor dat je alles door elkaar aan't slaan bent zeker. Let op voor den drugs, Jan!
Oud 6 december 2004, 14:15   #148
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Jan, Jan, Jan toch, ik denk niet dat we het nu over marihuana hebben hier. Tja de stuff die je gesnoven hebt, zorgt ervoor dat je alles door elkaar aan't slaan bent zeker. Let op voor den drugs, Jan!
Hoe zo gene marihuana? Dan moet ge minstens twee pottekes tipex in uw neusgaten gestoken hebben om te geloven dat belgië nog lang zal blijven bestaan!
jan hyoens is offline  
Oud 6 december 2004, 14:22   #149
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Yep zelfs met nog onder invloed te zijn van 2 pottekes tipex, blijf ik banden behouden met de realiteit: Belgie is er en zal blijven. Weet je wat Jantje, bouw uw huis om in een Vlaams fort (met vlagjes en al) en vorm je wc borstel om tot goedendag. Verban de tv uit je fort want ze propageert de multicultuur! Vanaf nu zal je alle dagen in extase geraken van prachtige zweverige muziek van Jo Vally en Kristoff. Doe me gewoon één pleziertje, sluit jezelf aub op in je droomkasteel.
Oud 6 december 2004, 14:23   #150
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Kunt u dan tenminste deze uitspraak van Yann ten stelligste afkeuren???
Ik keur dat ook ten stelligste af.
Oud 6 december 2004, 14:34   #151
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sinds wanneer hebben we Belgique nodig om een multiculturele samenleving te hebben? Die twee hebben met elkaar niets te maken. Het gaat om politiek en staatsstructuur, niet om cultuur.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 6 december 2004 om 14:35.
Pelgrim is offline  
Oud 6 december 2004, 14:50   #152
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Voor de gasten op dit forum die van wiet houden: sluit jullie aan bij de Groot-Nederlandse gedachte.
jOOSt is offline  
Oud 6 december 2004, 14:52   #153
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Hmmm... niet. Niets is beter dan Belgowiet, vers geplant en zonder kunstmatige ingrepen bewerkt.
Oud 6 december 2004, 14:59   #154
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dan weten we ook weeral in welke cathegorie we SethMon kunnen klasseren.
Pelgrim is offline  
Oud 6 december 2004, 15:03   #155
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Wel, Pelgrim, als u vindt dat u mij in een categorie kunt steken omdat ik af en toe een jointje rook in't weekend, vind ik eerder kleinzielig. En naar mijn weten ben ik niet begonnen over wiet in deze toppic, of wel?
Oud 6 december 2004, 15:11   #156
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik steek u in de categorie van de wiet rokende mensen. Dat klopt toch?

Plezant hee, zulke veralgemeningen.

Ik heb trouwens niets tegen wiet.
Pelgrim is offline  
Oud 6 december 2004, 15:14   #157
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Yep zelfs met nog onder invloed te zijn van 2 pottekes tipex, blijf ik banden behouden met de realiteit: Belgie is er en zal blijven. Weet je wat Jantje, bouw uw huis om in een Vlaams fort (met vlagjes en al) en vorm je wc borstel om tot goedendag. Verban de tv uit je fort want ze propageert de multicultuur! Vanaf nu zal je alle dagen in extase geraken van prachtige zweverige muziek van Jo Vally en Kristoff. Doe me gewoon één pleziertje, sluit jezelf aub op in je droomkasteel.
Ik heb in mijn droomkasteel nog een plaats vacant voor hofnar; en jij ben de geschikste persoon op dit forum! Wat denk je ervan? Als beloning elke dag een potteke tipex en zakje brandnetelthee dat je kan oppaffen!
jan hyoens is offline  
Oud 6 december 2004, 15:14   #158
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ok, geen probleem. Noem me gerust een occasionele wietroker dan. Het enige probleem is dat Jan dat bestempelt als waardeloze junk, daarom wilde ik misverstanden vermijden omdat enkelen wiet zien als 'Den Duyvel'.
Oud 6 december 2004, 15:15   #159
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zeg, nu begint deze discussie echt wel een ordinaire scheldpartij te worden.

Kunnen we misschien terug op het onderwerp komen?
Pelgrim is offline  
Oud 6 december 2004, 15:21   #160
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

I totally agree

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be