![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ² De victim blaming is tenenkrullend. Zelfs BV's hebben een seksleven en voor zover ik kan inschatten, is er niets illegaals of zonder instemming gebeurd (op het verspreiden van de foto's na).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Over wat die paar miljoen mensen betreft die de beelden ontvingen en vervolgens ook weer door stuurden kan misschien gediscussieerd worden ja. Om daarin iets te bewijzen lijkt me al quasi onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee zakes:
- het komt over bij mij dat het delen van een naaktfoto van iemand strafrechterlijk erger is dan een gewapende overval - ik beloof ten stelligste aan al mijn vriendinnen, ex-collega's (v), kennissen (v), familieleden (v, liefst de aangetrouwden), enz. tussen 16 en 106 van leeftijd, dat als zij mij naaktfoto's opsturen, ik deze nooit zal delen. Ik zal hun vertrouwen in mij nooit schenden. Laat maar komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn hart bloedt voor de arme slachtoffers.
Ze hebben weer even in de belangstelling gestaan nu corona hen zo in de vergeethoek had geduwd. Grondig onderzoek of er minderjarigen bij betrokken waren, net als Xeno zegt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij parenclubs is er een reglement dat zulks bepaalt. De aansprakelijkheid is ook geregeld door de keuze van bedrijfsvoering ( vennootschap, vereniging, natuurlijke persoon of personen). De club kan via haar vertegenwoordiger de belangen van de leden en de club zelf behartigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de rest doet iedereen in zijn seksleven wat hij wilt. Sokloos welteverstaan.
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit interview zal alle zeurpieten hopelijk weer een glimlach bezorgen.
https://pnws.be/oeps-rechter-veroord...-dhondt-video/
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel een rare historie:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200910_97343847 Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja, gisteren zei me zo, vandaag zegt men zus, en morgen zal het weer iets anders zijn. Ze zijn aan spartelen gelijk een duivel in een wijwatervat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou om catfishing gaan:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...hillende-bv-s/ Wat dan wel? De advocaten kijken eigenlijk allemaal in dezelfde richting: naar iemand die bewust een vals profiel zou hebben aangemaakt op sociale media met de bedoeling om naaktfoto's van bekende Vlamingen te verkrijgen. "Catfishing" dus. Toch een straf verhaal. De masturbeerders in kwestie hebben toch wel enige sociale ervaring, zowel online als offline. Het lijk me straf dat ze in zo'n opzet intrappen. Zo'n profielen blokkeer en rapporteer je. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 september 2020 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Wie weet gaat het om een speciaal opgezette mediacampagne ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
VRT Wat duidelijk aantoont dat ze houden van wat uitdaging...mat alle gevolgen vandien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 september 2020 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het begint allemaal een heel rare wending te krijgen. Daarstraks hoorde ik op radio 1 dat er vanavond 'noch' nieuws komt. Verder gingen ze uitgebreid in op vooral 'gelijkaardige' zaken. Het zou me ineens ook niks verbazen dat het opgezet spel was. Laatst gewijzigd door De Prof : 11 september 2020 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Nog niet alle commentaren gelezen, maar ik meen toch te begrijpen dat merendeel hier van oordeel is dat het nemen van die foto's in de eerste plaats een eigen verantwoordelijkheid is; en al helemaal binnen de context van wat ik vandaag hoorde op het journaal. Namelijk dat ze 'in de val werden gelokt' door iemand die hun vertrouwen won ... Ik snap gewoon niet hoe iemand zo lomp kan zijn, om naaktfoto's door te sturen. Neem nu Peter Van de Veire; die man is toch getrouwd of in een relatie? Wat bezielt iemand om zo lomp te zijn dit soort foto's door te sturen? Als je dan nog in acht neemt wie die mannen zijn (bekende Vlamingen - dus kwetsbaarder dan u en ik voor dit soort capriolen), dan snap je (ik althans) al helemaal de beweegreden niet.
Ik breek geen lans voor wie dit soort beelden verspreidt. Integendeel. Maar de manier waarop die 'bekende Vlamingen' nu als soort weerloos slachtoffer naar voor worden gebracht in de media, is nogal lachwekkend.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 11 september 2020 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |