![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijkheidshalve: 't was soms toch over het randje maar ik heb meer waardering voor de mensen van toen dan voor de kwezel-sissie houding van heden.
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat ik nog veel erger vind is dat er dus niets of niemand is die onze grondwet en burgerrechten bewaakt. Dat wil dus zeggen dat belgie de facto een dictatuur is. Nu is het wachten tot de regering beslist om de parlementsleden van nva en VB in verzekerde bewaring te nemen om hen te beschermen tegen corona, verkiezingen voor onbepaald tijd uitstelt en het parlement verbiedt in de strijd tegen corona. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is hier gewoonweg alweer de dupe van het spel want omdat het zo erg is in WalloBrux zijn er in Vlaanderen veel strengere maatregelen dan nodig en omdat wij hier met een overijverige politie zitten worden hier meer boetes uitgeschreven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij de rijkswacht is hij nooit geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander verschil met nu is dat politiemensen destijds konden bemiddelen. Dat is nu voltooid verleden tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn vraag: Over welke wet had u het trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat uw droom van een communistische heilstaat onder de knoet van de Waalse regering dichterbij komt, maar tot die tijd zullen veel mensen zich verzetten
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 oktober 2020 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: voor mij is het ergste nog dat die boetes gewoon veel te hoog zijn. 150 had zelfs nog ok geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik nu eens dik gezever van die onbenullige en domme studentjes.
Al sinds midden maart zitten we met de corona-crisis, met zeer veel gevolgen voor studenten. Gevolgen in hun leslokalen, in hun ontspanningsmomenten, in hun transport, tijdens hun examens .... Als ze niet elke dat driemaal gehoord hebben dat ze dit niet mogen en dat niet mogen - met de nadruk op 'geen nabije contacten', dan zijn ze potdoof geboren. Langs alle kanten werd de laatste dagen verwittigd: eindelijk, eindelijk eindelijk ... gedaan met zeveren. Van de eerste keer de boete godverdomme. En dan laten die kandidaat-intellectuelen zich pakken. Het donw-dochtertje van een vriendin weet het begod beter dan die zogenaamde studenten, wat te doen en wat niet te doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Staatssecretaris
|
![]() Academiejaar opstart in Leuven dit jaar met duizenden corona overtreders.
5 broodjes beboeten dat was een hapje voor flikken maar duizenden pinten beboeten dat lukte niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat gelul over "het virus treft ons allemaal".
In mijn directe omgeving: 1 Bij mij naaste geburen: 1
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het virus gaat dan wel bijna iedereen treffen op lange termijn, de meesten gaan het nooit geweten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men had het reizen in juli en augustus beter gewoon verboden.
![]() |
![]() |