![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij de input van je partner nodig om te kunnen beslissen welke bus melk je neemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En - in tegenstelling tot u - word ik niet betaald met geld van de gemeenschap. In mijn geval hoeft de belastingbetaler zich dus geen zorgen te maken dat zijn belastinggeld wordt verspild. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echter door de onbezonnen maatregelen van de overheid kies ik mijn uren niet meer zelf. Ze hebben er nl. voor gezorgd dat er geen uren meer zijn en dat voor de 2de maal dit jaar mijn werk opgedroogd is.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat heet nl. vrijheid.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik niet voor een verbod pleit om met een gigantische roze hoed rond te lopen. In beide gevallen vraag ik me wel af waarom men dat in hemelsnaam zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zaterdag samen naar de Delhaize slenteren is niet zelden hun meest avontuurlijke bezigheid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermeldde twee plaatsen, een gemeente en een stad, wannabe Sherlock. Citaat:
In stadscentrum hetzelfde scenario, andere omgeving, en minder uitstappen. Traag sluipend rijden als nazi's met antennewagens speurend naar de VERBOTEN radiozenders's. In dit geval de radiozenders's zijnde mensen die bij elkaar staan, die geen vod hebben voor hun gezicht, en meer van die waanzinnigheden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op vlak van besmetting, ook niks. Vandaag door broden weest kopen, heb niet zitten aanschuiven voor 't pompke, gewoon kar achterstevoren zo winkel binnen en door, met de doos broden in mijn hand.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb. ge weet dat uwe maat gaat bellen voor een ritje met de moto. Dan gaat ge eerst mee naar het warenhuis, dan belt die maat ... en ze zal niet zagen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen ga ik naar den Abattoir dan zit ik in Marokko zonder het vliegtuig te nemen. Ik heb daar mijn maten die als ze me zien vragen, ça va mon ami? En mijn vrouw is content ze kan al het fruit en de groenten betasten. De vishandelaars minder, het is haar verloren gezegd dat ze niet zelf alle vis mag betasten en keuren vooraleer te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve naar de vogeltjesmarkt, als de cafés open zijn tenminste, en dan zet ik mij op een terras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kosten/baten is een deling door 0 Misschien dat dat voor ambtenaren tijdens werktijd anders is, "hé maat"..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal kan ik winkel in en uit en raak alleen doos en wisselgeld + ticket aan. Nu moet ik een filter voor mijn ademen houden, die ik om enig sanitair nut te hebben almaar zou moeten vervangen, me zo kosten en geloop geven, of wassen onder nazi parameters. Daar ik besloot een lap enkelgazige rekbare stof te gebruiken - als ik het geld buiten gereed neem en bewaardatum zou negeren, kan er genoeg doorheen zien om de hele passage door de winkel te maken zonder calamiteiten. De "bescherming" tegen besmetting of besmetten die het geeft is allicht totaal niks, zelfs integendeel, daar het zelfs geen voor of achterkant verschil heeft en ik dus willekeurig aanheb. Als het wat tegenhoudt in de ene richting blaas ik het bij de volgende uit/aan er weer van weg. En zelfs negatief want wat erin blijft zitten blijft erin zitten, ik heb het op 4 maanden tijd misschien 3 keer met koud water gewassen en uitgewrongen. Nu moet ik ook een kar meenemen voor noppes, gaan de kassa's soms maar half zo snel als vroeger, door de gaten op de lopende band als er meer klanten zijn die zich als makke schapen gedragen om de 150 cm doctrine te handhaven. En tenslotte moet ik me ook telkens wurmen doorheen de mensen die zich buiten met dat gedoe pompke, afwrijven bezig houden. Van op 5 min winkel in en uit, is het nu een kwartier geworden, zelfde uur en zelfde zender. En daar het vaak voorkomt dat ik (nog) geen doos brood kan kopen omdat de bewaartijd te weinig vooruit is, en ik dus andere Aldi's langs mijn baan moet binnengaan om telkens nog eens te pogen, wordt die verloren tijd telkens vermenigvuldigd. Bvb de eerste keer, toen die waanzin begon dit jaar, vertrok ik om 1500 van 't werk om pas 1900 thuis te zijn, ZONDER de normale doelen die ik stel zelfs te hebben kunnen bezoeken. 4 Aldi's en 2 Colruyts meen ik, en nog niet gevonden wat ik als altijd wilde kopen, me nopende tot een zaterdag repeat. Dus ja, die terreur, nu al 7+ maandenlang, zit me "diep" en graaft zich elke dag verder diep. En ik ben op vlak van met klooierij omgaan een erg gemakkelijke mens - ik ben constructief en kan me plaatsen in andermans situaties, maar dit is er VER over gegaan, in de mate dat ik het tegenovergestelde van jezus' ( ![]() Ik had al weinig respect overgehouden voor dat asociale deserteurstuig dat zich "overheid" noemt, het is nu de andere richting ingeslagen: het hen betaald zetten. "Wraakneming". Oog om oog tand om tand. Niet dat ik gewelddadig ben of ooit zal worden, in de plaats "pak" ik hen terug door hun smeerlapperij zo breed mogelijk open te smeren. En ik zie dat ik veel kornuiten heb in die "boeven zonder bende". ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 november 2020 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar euh, 6 broden? Vries je die dan in ofzo... ? ps me I got a broodbakmachine, ik koop nog wel brood id winkel daar niet van, maar moest er iets voorvallen kan ik altijd zonder + ik ben nooit erg brood geweest, eet het slechts sporadisch in fases xD Laatst gewijzigd door bembem : 14 november 2020 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |