![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook is hij lid van Antifa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn hakita’s zijn niet levensgevaarlijk en spelen, loslopend, met de kinderen uit de buurt. Waar u leest dat ik toegeef dat mijn liefjes levensgevaarlijk zijn, kan ik echt niet terugvinden. Ze zijn even levensbedreigend als een mes. Als ik niet wil, zullen ze u niets misdoen, net als een mes. Dat mes heeft ook een psychiatrisch gestoorde nodig om gevaarlijk te zijn. Er zijn zeker stoute baasjes die Staffordshires en Pitbulls kopen om stoer te doen. Ik geniet van mijn honden, en ben verzekerd dat mocht ik eenkompleet gestoorde gek tegenkomen die mijn honden of mijzelf iets wil aandoen, dat ik de perfecte verzekering op veiligheid bij mij heb. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 23 november 2020 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Links hoeft niet te betekenen dat men krapuul is. Net zomin als rechts dat zou betekenen.
Extreem,links (antifa) en extreem rechts (neo nazistisch) is wel krapuleus. Wie lid is van Groen moet al een flinke dosis ongezond fanatisme in zich hebben. Een soort gestoordheid die mensen gaat laten hardlopen met een mes en onmiddellijk een klein hondje met een gezonde interesse gaat vermoorden. Buiten groene taliban met sympathien voor extreem linkse geweldadig krapuul kan toch geen normaal mens zoiets verdedigen. Laat staan goekeuren |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Die kinderen mogen hunouders later aanklagen voor de rechtbank |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het disproportionele karakter van de steekpartij is in heel deze wit/zwart discussie het meest onderschatte element.
Rooie Willem heeft natuurlijk gelijk als hij stelt dat een jack russell weinig echte bedreiging kan vormen tgo een volwassen man. Wat als het een voorbijlopend kind betreft ? Ja het is een klein mormel, maar als ze bijten lossen ze niet snel. Onze jongste is toen ze bijna 5 was gebeten door zo een hond, in haar wang. Mijn madam die nochtans zelf bang is van honden is erop gesprongen en heeft dat beest een oplawaai gegeven zodat hij los liet. Altijd opletten met een hond die niet aan de leiband ligt... Wat willen we ? Een maatschappij waarbij recreanten-hondenliefhebbers 'vinden' dat de vigerende regelgeving voor hen niet telt van zodra ze in het open veld of bos zijn ? En waarbij recreanten-lopers of fietsers dan maar als reactie gaan rondrijden met zakmessen of spuitbussen Mace ? Of kan er in de publieke ruimte die de natuur/het bos/de wandelpaden is ook nog plaats zijn zowel voor fietser, wandelaar, loper én ook voor eigenaar van huisdieren zonder dat het plezier van de ene de veiligheid van de andere bedreigt of ondergeschikt maakt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk een wapenwedloop van maken?
Super pitbull vs baseball bat? Stier vs bazooka. Komaan.... Die Amerikaanse toestanden.
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Volledig legale zelfverdediging tegen de ongeloofelijke uitwassen van onze maatschappij zoals joggende zotten met een mes die niet twijfelen andermans eigendom te doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook een kleine hond kan wanneer hij stevig doorbijt pezen en spieren raken (vb. enkel), met levenslange ongemakken tot gevolg. En dan is er nog het risico op (soms levensbedreigende) bacteriële of virale infecties.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 23 november 2020 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Typische lulpraat van groene antifa zotten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets heel anders dan niet kunnen omgaan met.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel volwassenen eigenlijk ook niet trouwens, en zo gaat het over van generatie op generatie. Ik zie dat hier aan de kinderen van mijn nicht ook. Zodra ze in de buurt komen zijn al onze katten meteen spoorloos, zelfs na 10 jaar weten ze nog niet hoe ze ze moeten benaderen, aaien of vastpakken. Ze hebben nochtans zelf een hondje, een klein doodbraaf beest waar ze alles mee mogen doen. Maar onze mechelaar die hun niet ziet als baas moeten ze niet pesten, hoe braaf die anders ook is. Ik mag alles doen met die hond, ik ben 100% zeker dat hij mij nooit zal bijten. Maar ik durf niet garanderen dat hij iemand anders niet zou bijten als hij ergens pijn wordt gedaan of zo. Een hond blijft een beest en geen pluche pop, en een vreemde hond is nooit volledig te vertrouwen. Het is aan de ouders om dat zo aan te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die honden moeten in de publieke ruimte aan de leiband punt uit. Als dat kleine lieve hondje aan de leiband was geweest, dan was er ook niets gebeurd. Als ik door een kleine hond wordt aangevallen ik maak het af door het tegen een muur te slaan, ik draag namelijk geen mes bij me. Een hond die bijt, dat is binair denken, dat beest moet dood. En het staat natuurlijk als een paal boven water dat ik niet naar een hond toe ga met de intentie om die hond te doden. Ik ga namelijk sowieso niet zomaar naar een hond. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 november 2020 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() ik heb een jack gehad die ik nooit alleen zou gelaten hebben met kinderen of andere dieren...ondanks hun kleine gestalte hebben ze grote tanden en enorme spierkracht
Dit terzijde, het verhaal van de jogger rammelt aan alle kanten, dat het een alleenstaande (gewapende) joggingsfreak is, lid van een nogal fundamentalistisch clubje, sterkt mijn overtuiging dat een sociaal gestoord geval is.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Stier vs bazooka is niet interessant. Stier vs hagelgeweer houdt er de spanning wat in
![]() |
![]() |