![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fauci laat zich vaccineren en wordt 24h later gevraagd of hij last heeft. Alleen een wat stijve arm duid hij aan. Oeps, vaccin was wel in de andere arm gezet. Was dan ook wel al een dag geleden. zie vanaf 1 min 40 https://www.cbsnews.com/news/anthony...ay-2020-12-23/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De motherfucker.
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die verpleegster is in factcheck levend verklaart.
Ze hebben als bewijs een youtube filmpje die alle verpleegsters in een rijtje laat zien. Van ver en met masker op. En toeval of niet haar haren hadden de zijstreep zelfs gewisseld met een middenstreep. Maar voor fact-check volstaat een onherkenbaar persoon met andere haartooi dus. Hierbij is ze levend verklaart. Gut zeg. Goed om te weten als je ooit eens een line up bij de agenten hebt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 december 2020 om 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen sterven voornamelijk door het vernietigen van het longweefsel door een overdreven immuunreactie, waardoor er een heel groot deel van het longweefsel vernietigd wordt, en door "opvulsel" vervangen (fibrose). Nadien zijn uw longen dus "weg", en dan gaat ge dood. Er is een punt voorbij hetwelke dat immers niet meer re-genereert. DAT is in veruit de meeste gevallen de doodsoorzaak bij covid, niet de infectie gevolgen zoals inderdaad smaakverlies en zo. Citaat:
En om te zeggen "2 of 3 keer meer doden" moet je dus ervan uit gaan dat de rest van de bevolking die nog ziek moet worden, evenveel doden zal maken dan het kwart van de bevolking die reeds ziek was. Maar dat is fout: wij hebben VOORNAMELIJK al de ouderen, en de WZC besmet. Dat kunnen we niet nog 2 keer overdoen. Het is voornamelijk de jongere bevolking die nog ziek moet worden. Dus gaat het niet eens 2 of 3 keer meer doden zijn. En meer KUNT ge niet veroorzaken. En dat zijn er bijlange niet genoeg om al die poespas voor te verkopen. Dat zijn er minder dan 1 jaar normale doden. En daarvoor hebben we het leven van gans de bevolking gedurende 1 jaar zwaar omzeep geholpen. Zelfs 10 keer meer doden zou nog de moeite niet zijn om al die schade voor te veroorzaken, dus er is "marge". Kijk, corona is op een ganse bevolking, dodelijk voor 0.2% - 0.6%, daar zijn ongeveer alle schattingen het over eens. Welnu, 0.2% - 0.6% van uw bevolking laten sterven (wat dus voorvalt als IEDEREEN ZIEK WORDT, en het maximum is), is geen crisis, is geen drama. Omdat er elk jaar toch al 1% sterft. Het is een "zwaar jaar" meer niet. Zolang geen 5% van de bevolking kan sterven, en dan nog 5% van de actieve bevolking, is het gewoon waanzinnig, nefast en weet ik veel om de maatschappij zo zwaar te treffen met maatregelen. Hier wordt nog geen 0.05% van de actieve bevolking getroffen. Dat is dus totaal belachelijk om die de minste belemmeringen te hebben opgelegd. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 december 2020 om 08:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier klopt iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is dood want ze heeft nu een zijstreep. ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 december 2020 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten er ons dus wel bij neerleggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als binnen een paar weken blijkt dat er teveel lastige Blokkers zijn die weigeren zich te laten vaccineren, dan gaat burgemeester Bart zijn special forces met de BearCat laten uitrukken. Nu hij de war on drugs heeft gewonnen, hebben die toch niet veel om handen. Gedwongen vaccinatie door die RoboCops, buiten op straat, voorovergebogen en dan het vaccin per suppositoire toedienen aan de lastige Blokker. Terwijl de afrikaanse buren staan te filmen met hun gsm. Dolle pret.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 december 2020 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een masker.
![]() |
![]() |