![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 61 jaar en nog geen greintje verstand. Typisch voor wielertoeristen.
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien is hij een Flamin. Ik meen 'godverdomme' te horen in de video.
Laatst gewijzigd door Weyland : 29 december 2020 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 december 2020 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is al eens nuttig maar het geeft wel de indruk dat er alleen nog maar slechte dingen gebeuren in de wereld. Buiten dit gebeuren geeft het feit dat je overal op beeld komt me toch een wat eng gevoel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2020 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteraf geven ze dan wel de mededeling dat niemand in de filmpjes om het leven kwam ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2020 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet kijken als je niet tegen blote wijven kunt. Ik ben nu wel benieuwd wie durft bekennen dat hij die site al kende, af en toe bezocht, ofwel nu gepiept heeft ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 december 2020 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het whataboutisme is terug populair geworden door Trump.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2020 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Om te beginnen is het geen Vlaming... wat zou de hetse nog veel groter geweest zijn...
Tweedes is het een man van 61 jaar op een fiets op de sneeuw... Bravo. Ten derde heeft die man duidelijk gebeld om vrouw en kind voor hem aan te geven dat hij ook het wegdek wou gebruiken... Ten vierde heeft de vrouw geen vinger verroerd en liet ze haar kind gewoon verder aan de verkeede kant van het wegdek staan... wat een onvolwassen, onvoorzichtige en dwaze moeder... We zouden haar misschien beter een kursus 'hoe bescherm ik mijn kinderen en hoe voed ik ze wijs op' laten volgen... Ten vijfde heeft die man van 61 jaar zich vrijwillig aangegeven en aangegeven dat hij bevreesd was om zijn evenwicht te verliezen en daarom zo gehandeld heeft... En die man was een man uit de omgeving... Ik kan mij voorstellen dat die man meer dan genoeg had van al die 'Brusselse' toeristen (zoals mijn Waalse man opmerkte die denken dat zij alleen bestaan en wou die man niet om de 100meter stoppen omdat hersenloze toeristen danken dat de hele baan van hen is... Ten zesde heeft die man, om een kind in de sneeuw geduwd te hebben een hele nacht in de gevangenis doorgebracht en toeterde de procureur van daar dat hij zelfs tot een jaar gevangenisstraf riskeerde... Waarom moest die man in de gevangenis blijven??? Ik stel hier vast dat we te doen hebben met de zoveelste linkiewinkie overdrijving waar ons land en onze democratie aan ten onder gaan en die ons regelrecht terug het facisme in duwt... Inderdaad heel dit geval en vooral de reactie van de overheid erop is ernstig, doodernstig... En ik maat denken dat de overheid niets moest hebben van de sociale mediagekte... Maar ja als het in haar linkiewinkieplaatje past, speelt ze het even fake mee... |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2020 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet alle fietsers gedragen zich zo, maar de grote hoop wielrenners denkt echt dat iedereen per direct aan de kant moet omdat ze aangereden komen. Eens rinkelen met een fietsbel is louter een waarschuwing, hoogstens een vraag aan de andere weggebruiker om plaats te maken, maar verre van een commando. Of het nu in de sneeuw is of in de media, 't is goed dat die man op zijn bek gegaan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook de leeftijd speelt geen rol !! https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=122 https://www.demorgen.be/nieuws/fiets...ingen~bdb63a97 Volgens da' fietserke heeft hij da' meisje niet eens aangereden , zo beweert hij !! Asjemenou , krijg nou wat ?? ![]() ![]() Alles staat op video !! ![]() Die zouden ze zelfs voor kindermishandeling mogen oppakken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 december 2020 om 20:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is ook duidelijk te zien dat hij zelfs zijn voet uit de beugel van zijn pedaal haalt en kijkt naar het kind om zeker te zijn dat hij het gestampt. Het is duidelijk te zien dat hij zijn voet en knie hoger brengt en niet gebruikt om zijn evenwicht te herstellen of om een val te vermijden. En de wegcode zegt niet dat voorliggers omzij moeten voor snellere verkeer, in tegendeel de wegcode zegt dat snellere weggebruikers hun snelheid moeten aanpassen naar de tragere weggebruikers. De wegcode zegt zelfs dat men achter de tragere weggebuikers moet blijven tot men deze op een veilige en verantwoorde manier op een toegestane plaats kan voorbij steken, zonder andere weggebruikers in gevaar te brengen. Deze regel niet naleven is zelfs een overtreding van de 3de graad. Daarnaast haalt de man rechts in wat een overtreding van de 2de graad is. De wet zegt dat bij gebeurtelijke ongevallen, de betrokken weggebruikers moeten stoppen en de nodige gegevens en documenten moeten in orde brengen en uitwisselen. Deze regel niet naleven word strafrechtelijke beschouwd als een misdaad met vluchtmisdrijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé, nu is het ook nog de schuld van de vader, dat een weggebruiker vluchtmisdrijf pleegt na het opzettelijk toebrengen van slagen aan een kind van 5 door een wannebe. En het gerecht maakt dus fouten en schend zijn rechten door te zeggen dat er op dergelijke feiten straffen staan tot 12 maanden vrijheidberoving. Laatst gewijzigd door Jantje : 30 december 2020 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook hij komt er niet vanaf zoals gewoonlijk, het feit alleen al dat hij een advocaat neemt kost geld. Een nacht in een politiecel zal hem tevens wat laten nadenken over zijn gedrag. En dat is nog maar het begin, die denkt 2 keer na voor hij nog een kind tegen de grond zwiept als het niet rap genoeg weg is voor zijn belachelijk aanstormend geweld.
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hadden zijn vrouw en kinderen de tijd om terug tot hun zinnen te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Parijs Roubaix afschaffen om roekeloos imitatiegedrag in te dijken?
|
![]() |
![]() |