![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALs je iets schrijft wat hen niet aanstaat krijg je te maken met mobbing. Er wordt wel gemodereerd maar grve beledigingen worden wel getolereerd. Ik ging ooit eens in tegen een linkse militante uit Engeland die uit de losse pols beweerde dat de VS het meest racistische land ter wereld zijn. Ik poste een link waaruit bleek dat volgens bestaande wetgeving en hun discriminatoir karakter, India eigenlijk het meest racistische land is. De VS scoorde eigenlijk beter dan bv Mexico. Dit schoot bij haar in het verkeerde keelgat en ze repliceerde met "Fuck off, you filthy Nazi. Everyone knows I'm right". Ik blokkeerde haar zodat ze niet meer kon reageren op mijn postings. Maar dat was niet genoeg voor haar. Ze ging een van mijn inzendingen in mijn gallery vlaggen bij de moderatie. Dat werkje stond er al een paar jaren in maar ineens liet de moderatie weten dat het hun reglement overtrad en dat ze het gingen verwijderen. Vrije meningsuiting volgens wokertjes. Censuur en taboe zijn hun wapens. Argumentatie en intelligentie minder. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 7 januari 2021 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 7 januari 2021 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Gewoon zeiken om te zeiken , om op te kunnen vallen !! Sebiet kakken ze ook nog op bv: Keeping Up Appearance of 'Allo 'Allo !! Je vergeet toch nog 1 HEEL belangrijk ding , iets wat je bijna nooit ziet: 40 - De kleinste kamer , want zelden moet ze gaan schijten !! ![]() ![]() Zelfs nooit naar gekeken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slinger van de klok gaat totaal de verkeerde richting uit.
Ergo, de klok is doorgeslagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om correct te zijn komt de koekoek straks met zijn gat eerst uit de klok al roepend "koekoek! koekoek!"
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Frank Skinner and Mr Methane - Banned BBC Performance https://www.youtube.com/watch?v=E0bcIWvE-3g Waar is de tijd ? https://www.youtube.com/watch?v=_I0dElr-LP8
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik hoorde het verhaal van een zwarte die hier geboren is en achterover viel van het verhaal dat zwarte piet racistisch zou zijn.Als protest verklede hij zich als zwarte Piet en poste een foto op facebook,de foto werd gecensureerd wegens jawel "racisme".
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou verwachten dat zwarten dit wel zouden mogen hé. Zij zijn om onbegrijpelijke reden ook de enigen die elkaar mogen aanspreken met nigger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan nog door een parodie account ![]()
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Nieuwsblad heeft het bericht uit de op zelfs verwijderd. Waarschijnlijk omdat het te onnozel was.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210103_96857117
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 januari 2021 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 januari 2021 om 14:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien hij Brit is vroeg ik hem of hij beter niet eerst zou beramen hoeveel schadevergoeding het VK aan Ierland dient te betalen wegens de great famine alvorens hij zich met mijn belastingsgeld gaat bemoeien. Hij zei dat er niet zoiets bestaat als "mijn" belastingsgeld en dat hij ook te vinden was voor herstelbetalingen aan Ierland. |
|
![]() |
![]() |