![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Wie zich hier als Turk profileert heeft evenveel gemeen met Vlaanderen als mijn kat met een nijlpaard.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik de stamboom eens moeten voor uitpluizen mocht er toch iemand een scheve schaats gereden hebben. ![]() Het is algemeen geweten dat 1 op 3 mensen in ons land een migratieroots hebben dus de omvolking is al wel een tijd een feit. Een op drie inwoners van België heeft migratieroots Moeten wij het zien als, dat het van kwaad naar erger gaat? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 januari 2021 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben 2de generatie migrant, mijn plat Willebroeks accent, en voorkeur voor paardensteak/schep, en een goeie pint geven me toch al een authentiek Vlaams tintje.
Mijn uiterlijk vertelt ook weinig van mijn vaders origine. Mijn broer alswel mijn zus hebben kinderen, en die pagadders hebben eerder problemen doordat ze te Vlaams zijn; Geen 3de generatie met een keelschraap accent of heimweeschotelgedrag.
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oei, wie is daar de fout van dat u uw eigenheid niet hebt mogen bewaren??? Stoute Vlamingen... Dank u voor uw mededeling want u geeft aan hoe het in een normaal land met normaal mensen aan toe gaat... Maar dat is natuurlijk te veel gevraagd voor la Belgique met zijn haattoespraken tegen de eigen bevolking... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Komaan, behalve wat racistische en xenofobe argumenten hebt ge geen poot om op te staan om Vlaanderen niet met mij te delen.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik meerdere argumenten nodig hebben? Een Turk blijft een Turk. Weg ermee.
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er nog honderdduizenden die zo denken. En het aantal stijgt, wen er maar aan.
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind ook dat we beter samenleving kunnen bevorderen met wat we hebben dan de boel verder te polariseren. In die val trappen is slecht voor onze toekomst. Massale deportaties lijken me gewoon niet realistisch en bovendien schadelijk voor de economie. Het kan zijn dat de Spanjaarden dat indertijd met de Moriscos deden, maar de wereld was toen veel minder geglobaliseerd en die evolutie kan je niet stoppen zonder in je eigen voeten te schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een Turk in Vlaanderen mag zich geen Turk voelen?
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die uitspraak is voor uw rekening.
Iedereen mag zich voelen zoals hij dat wenst zolang dat andermans vrijheid niet beperkt. Ik heb het volgende al meerdere malen hier gezegd. Ik geef geen fluit om iets fictief als een volkskundige identiteit. De planeet is veel te klein geworden voor zulke primitieve concepten.
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat het zo in: De "fictieve VlamiTurk" mag de meest rabiate Erdogan kontlikker zijn, zolang hij u niet irriteert.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 januari 2021 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |