![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteindelijk werkt het nog het beste met de Joden. Het is hun schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ben ook benieuwd wie de volgende is en hoe je het ook draait of keert op de ene of andere manier slagen de joden, zeker de orthodoxe, er altijd in om zich niet echt sympathiek te maken dubbel tot 4x zo hoge besmettingscijfers in die wijken is echt niet de schuld van iemand anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk moeten we de Antwerpse Joden dankbaar zijn voor hun collectieve risiconame en zo sneller groepsimmuniteit bekomen, want dit laatste is in het belang van heel de bevolking.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie anders
![]() los daarvan dat het stad blij is dat toch 25% zich is komen laten testen helpt niet, dat men nu reclame maakt dat men die mensen gaat coachen? blijkbaar s het na een jaar nog onduidelijk zelfde zag ik in de kliniek op ca elke deur staat in 7 talen dat max 1 bezoeker is toegelaten maandag komt er een turk binnen en wat gebeurde 's avonds? blijkbaar was de informatie ook hier te onduidelijk Ziekenhuis heeft hem gewaarschuwd dat hij volgende keer buiten vliegt. Wat zal de commentaar zijn als hij buitenvliegt? juiste beslissing of racistisch ziekenhuis dat neit duidelijk genoeg is? het vervelende is dat ge racisme kunt roepen maar de hardnekkige clichés worden bevestigd |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees in het artikel dat ze tegen de coronamaatregelen zijn. Dan weten we ook waarom in Antwerpen weinig respons was om zich te laten testen. Principiële redenen; religieus, cultureel. Tja, hoe kan je dat in Antwerpen oplossen ? Het ging om een oproep om zich te laten testen. Geen verplichting. En selectief verplichten ligt nogal gevoelig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De orthodoxen en de Arabische gemeenschap willen van geen coronamaatregelen weten. Er werd geopperd om de rode zones af te sluiten maar de premier heeft de orthodoxen nodig bij de verkiezingen van 23 maart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle eerlijkheid: ik vind dat ge op ne "wier" zit Patrick, aka de naald op je ploat blijft hangen.
GEEN maatregelen nemen zoals bepaalde landen deden hebben ook bewezen dat ze er zo NIET beter vanaf komen. Dus dat pseudo -ex cathedrae & uitsluitend theoretisch- betoog, daar komt ge ook weeral niet verder mee. Let wel. Ik ben voor de live-en-let-die benadering. Alleen werkt die blijkbaar in de echte wereld niet, alleen in schoolmeester's papieren-cursussen en eigen wensgedachte. Want verschillende groepen denken verschillend, niet uniform.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spreekt vanzelf dat als uw enige wens "zo min mogelijk corona doden" is, dan moet ge maar iedereen 3 jaar in zijn huis opsluiten en de voordeur dichtmetselen. Ge gaat het "heel goed" doen dan. Dat iedereen dan dood is van honger speelt geen rol, uw criterium werd met brio gehaald. Maar als je als criterium neemt "zo min mogelijk fun verboden", dan is het helemaal anders he. Ik beschouw een maatschappij waar 10% van dood valt, maar de 90% die overblijft geen enkel strootje in de weg wordt gelegd, oneindig veel beter dan een waar men maar 1% doden heeft, maar 99% hun fun verboden heeft gedurende een maand. In die eerste maatschappij werd geen fun verboden (dus verlies 0), in de tweede gigantisch veel. De verhouding is gewoon oneindig. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2021 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er inderdaad vanaf of ge realistisch denkt of vanop een preekstoel theoretiseert.
Akkoord.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit zo een standpunt is mijn getheoretiseer gewoon de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks verkeerd met een mening, wat mij betreft. Mijn mening is dat gij op een theoretische zichzelf herhalende wier zit. Niks te maken met de echte wereld maar met kansel-praatbarak discours. Da's ongemakkelijk maar het blijven herhalen is tevens effectief voor een bepaalde massa. Toegegeven. Het is wat het is, betoogde ik eerder al. MIJN aller-individueelste recht en mening, die laatste paragraaf. Mag het? En nu is 't tijd om de ferry te nemen naar mijn lievelingsrestaurant. Doei en keep safe.
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meet die aan gestolen vrijheid. Gij meet die (waarschijnlijk) aan doden of zo. Ik zeg dat als men minder gestolen vrijheid heeft, dat beter is, dat men er dan beter van af komt. Ik weet niet waar gij uit afleidt dat ze er "minder goed van af komen". Ge moogt dat altijd eens uitleggen. Ik DENK dat gij een gepensioneerden-criterium gebruikt van doden en zieken en zo. Maar misschien is dat zo niet. Welk criterium zit er in uw "komen er minder goed van af" ? Waarom komen de landen die gij bedoelt, "er minder goed van af" ? Als ik bijvoorbeeld kijk naar skieers geluk, dan komen de Zwitsers er veel beter van af dan de Fransen, bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2021 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na deze frats zal het in de pijpekrullen gemeenschap van Israël helemaal naar de kloten van de Schoof zijn : https://www.timesofisrael.com/thousa...lled-by-virus/
De beelden spreken voor zich... Die zeloten maken elk beleid onmogelijk. Dat de politie geen geweld heeft ingezet is puur omdat er in maart weeral verkiezingen zitten aan te komen. |
![]() |
![]() |