![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kies maar | |||
VB |
![]() ![]() ![]() |
23 | 34,33% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 26,87% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OVLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Andere partij als hier boven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Ik ga niet (meer) stemmen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou het voorlopig op andere partij als hierboven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij volstaat het om politici die 10% of minder stemmen halen weg te jagen. Of hen in andermans territorium te droppen. In de bergen van Yellowstone bijvoorbeeld. Daar vechten meerdere wolvenroedels om te overleven.
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op geen enkele partij. Ik stem op individuen. Dries ofwel Raoul! ik hou wel van wat vuurwerk.
Maar dan zal ik eerst eens tot in Bangkok moeten gerakeren want ik offer niet graag een weekdag op voor de zogenaamde democratie. Laatst gewijzigd door Erra555 : 10 februari 2021 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 stemmen en nog geen enkele voor Groen
![]()
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook geen enkele voor de tsjeven.
De PVV staat op eenzame laagte met één stem, of 2% van de stemmen. Het Vlaams Belang staat op eenzame hoogte met 20 stemmen. 40%. Het is best mogelijk dat die cijfers, op een kleine correctie na, vrij goed overeenstemmen met de percentages van de volgende officiële verkiezingsronde. 35% voor het Vlaams Belang en de Pest Voor Vlaanderen onder de kiesdrempel. ![]()
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met het blauwe ben ik het ook eens. En lijkt mij de meest legitieme methode om tot een nieuw politiek systeem te komen. Beter dan een proteststem te gaan uitbrengen op politieke gruwels. Dat doodschieten en afgemaakt wild zullen we maar beschouwen als infantiele stemmingmakerij om de aandacht op uw postje te trekken. Maar uw bijdragen zouden veel aan serieux winnen als dergelijke kinderachtigheden achterwege konden blijven.
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 66% stemt uitgesproken Vlaams
![]() ![]()
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat doe je immers met niet-legitieme dwingelanden ? Hoe haal je die weg ? (en nee, er zijn nooit legitieme dwingelanden...) Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2021 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Een selectieve enquête op een website dat amper iemand kent met 50 deelnemers waar quasi geen vrouwen aan deelnemen is tegenwoordig een min of meer correct beeld van de volgende verkiezingsronde. Het niveau in Vlaanderen gaat echt wel peilsnel naar beneden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2021 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het herdenken van het hele politieke systeem was de uitvlucht van de PVV om het voorstel van Homans af te schieten om ten minste een begin te maken met de vermindering van de partijsubsidies.
Het doet me denken aan de "politieke vernieuwing" van Verhofstadt. Daar is ook niets van terecht gekomen. De PVV maakt al meerdere regeringsvormingen na elkaar deel uit van zowel de federale als de Vlaamse regering, maar ik heb nog geen gebenedijd woord, laat staan enige aanzet, opgevangen over het nieuwe politieke systeem waarin o.a. de oversubsidiëring van de politiekepartijen zou worden aangepakt. Premier De Croo stelde pal na de verkiezingen wel voor om de 14 federale excellenties van 14 terug te brengen tot 10. Het werden er 20. Waarvan de helft 0, NUL, ZERO stemmen behaalde. Een fameuze vorm van "politieke vernieuwing/het herdenken van het politieke systeem" als je het mij vraagt.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan Vlaamse kant telt het vijf vrouwen op zes rechters. Aan Franstalige zetelen uitsluitend mannen. Over het niveau van jouw dubbelnick zullen we het maar niet hebben, zeker?
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn de rest maar gewoon gewoontestemmers? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() !!! Dit bericht bevat een scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen. !!! Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. Zie ook: https://forum.politics.be/showthread.php?t=255476 De moderatie Citaat:
Gaan we nu echt mensen die moeten kotsen van Blokkers gewoon wegzetten alsof ze geen interesse hebben in politiek en 'gewoontestemmers' zijn ? ![]() Sorry hoor, maar dan hoort GL Bart ook tot die groep want hij kotst duidelijk ook van Blokkers en hun partij.
Laatst gewijzigd door Pontifex : 10 februari 2021 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Het VB, het universum voor neo-nazisme.
Als dat geen aversie opwekt, dan ben je rijp voor de psychiatrie of de gevangensi.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jammer dat jouw voorstel voor blokvrije zones het niet haalde. Gelukkig kan je in alle andere draden je maag legen.
![]() |