![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat de ultieme Turing test is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En meermaals is daarover ongenoegen geuit.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat een volledige draad over flooden, spammen en trollen. Niet zo recent maar toch: https://forum.politics.be/showthread.php?t=211717 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijne living mag ik tegen al mijn lieve gasten vertellen dat er nooit een holocaust is geweest. Maar niet op straat hé !! Daarbij. Wat bedoel je met "ons bestaan niet mogen goedkeuren" ? Toch geen superioriteitsgevoel ? Laatst gewijzigd door Rudy : 5 maart 2021 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net zo min als men van draadverkloten kan spreken als men zulke lofdichten een hoger waarheidsgehalte wil geven door toch ook de minpunten van zulke partij eventjes uit de bloemetjes te halen en in de schijnwerpers wil zetten.
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is dat een reden om dat daarom te willen verbieden ? ![]() En of je dat nu laat doen door een moderator van vlees & bloed, of door een AI versie daarvan is een discussie over de middelen, niet over het doel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nergens wordt iemand tegengehouden om iets te posten. Het oordeel over de post en hoe dat oordeel er moet uitzien komt van pontifex. Het is niet omdat ik een probleem aanhaal dat ik storend vind, dat dit ook zo ervaren wordt door pontifex en zou moeten opgelost worden enkel en alleen omdat ik dat vind. Wie bepaalt wat kwaliteit is. Pontifex punt. Wat is kwaliteit, zoals hij en Maarten dat willen om een voor andere mensen dan de 20 tal die hards toegankelijk forum te creeeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve wat al verboden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want negationsime is geen mening. Het is een verbaal wapen met als doel andere mensen in het diepst van hun wezen te raken. Als je claimt dat de aarde plat is, zal u daarmee niemand storen. Men zal u hoogstens beschouwen als een idioot. Met de moord van miljoenen mensen, op een gruwelijke manier, die ook nog eens tientallen miljoenen familieleden hebben (mijzelf incluus), ontkennen en leutig claimed 'en bent u ook naar de duitse gezondheidkampen geweest' zoals een vlaming ooit tegen mijn grootmoeder zei, tja....dat doe je enkel met kwaadwillige opzet. Er wordt geen mening verboden met de negationismewetgeving. Enkel verbaal geweld. Bizar dat de forummoderatie ordinair schelden verbiedt en zwaar verbaald geweld zoals negationisme en racisme gewoon wilt toelaten (ze doet het nog niet, maar pontifex heeft haar intentie veelvuldig duidelijk gemaakt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Als ik zou selecteren op wat ikzelf kwaliteit vind, dan schrap ik ca 90% van de bijdragen. Ik krijg héél vaak melding over (gebrek aan) kwaliteit en meestal ben ik het er zelfs mee eens, maar ik geef er NOOIT gevolg aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Super Moderator
|
![]() Wat u hier schrijft is totale nonsens.
Je kan enkel de bedoeling kennen van je eigen teksten. In andermans hoofd kan je niet kijken. Je kan bijgevolg ook nooit weten waarom iemand een mening post, bijgevolg is uw kwalificatie van meningen irrelevant. Ik wil in dat verband opmerken dat het ontkennen van volkerenmoorden doorgaans nergens een probleem is, behalve in sommige landen en voor sommige genocides. In Turkije is het ontkennen van de Armeense genocide zelfs verplicht, terwijl in Frankrijk dezelfde genocide ontkennen even strafbaar is als ontkenning van de holocaust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Aangezien wij onderbouwde (beredeneerde) bijdragen vragen, kunnen we niet vermijden dat er redeneerfouten gemaakt worden. Die zijn inherent aan discussies waar tegenstellingen aan bod komen. In principe zijn zelfs een of meerdere opvattingen in een discussie 'fout', want er kan meestal maar één juiste kijk op de zaak zijn. Daarom grijpen we bij foute redeneringen niet in, maar laten we het aan de deelnemers van de discussie over om op de redeneerfout te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij dan echt niet instaat om op de INHOUD te reageren?
Ter attentie. 48 forummers stemden pro de muilkorfwetten. 221 stemden er tegen.
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie doet beter?
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: