![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Quikenborne bleef nietbij de VU. Je weet wel, die met de erfzonde belastte Vlaams-nationalisten. Jaak Gabriëls verkastte naar de VLD. J.M.Dedecker veegde zijn schop af bij de VLD. St Maartensfonds Johan Sauwens werd met open armen ontvangen door de CD&V. Marie-Rose Morel en Miss België Anke van dermeersch kozen voor het Vlaams Belang. Tja.....
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mening van Jef Elbers is helemaal mijn mening.
Ikzelf ben ook niet tegen holebi's zelf, maar wel tegen holebi propaganda en exhibitionisme. Ieder normaal denkend mens gaat ook in tegen de transgender waanzin. Ik begrijp helemaal niet waarom Vlaams Belang die voordracht heeft teruggetrokken. Dit valt mij dik tegen van de partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
onlangs, naar aanleiding vd dode homo, bo van psilbeeck nog eens gezien om als vrouw door het leven te kunnen gaan heeft die precies een teletijdmachine naar de jaren 50 en 60 gepakt om maximaal aan al die idiote vrouwelijke clichés uit die periode te voldoen. wil je zo het vakjesdenken overstijgen ben je toch niet goed bezig denk ik dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jef Elbers. In de telefoongids te vinden tussen El Bakraoui en El Berzah.
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zieke geesten is er zo te zien alleen plaats voor lofdichten over het nageslacht van een koninklijke massamoordenaar van duitschen bloed en bodem.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en? Wie komt daar van klaar?
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei. Dat wil ik je niet aandoen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 15 maart 2021 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterke Van Grieken in De Afspraak !!! Toen hij meldde dat nauwelijks 10% vd islamieten in België homoseksualiteit erkent en aanvaardt, wist niemand nog wat te antwoorden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2021 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel in mijn als in de aangetrouwde familie zijn er homo’s en lesbiennes. Ik kan jullie verzekeren dat die mensen zich evenmin gecharmeerd voelen door het wulpse exhibitionistische “Gay Parade” gedoe. Integendeel zelfs. Ik heb gisteren op het nieuws Elbers bezig gehoord en wat de man uitdrukkelijk zei was: “Ik ben helemaal niet tegen homo’s. Ik ben wel tegen het exhibitionisme van de gay parades”. Wel eerlijk gezegd, ik vond in die verklaring niets fout.
Nu hoor ik op het nieuws deze avond dat Elbers zich elders wat grover heeft uitgedrukt door nogal ruim gebruik te maken van het woord “stront”. Tja... ik heb hier op het forum ook reeds meerdere malen vastgesteld dat sommige oubollige die-hard belgicisten evenzeer héél graag naar de term “stront” grijpen wanneer het over het Vlaamsnationalisme gaat.
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is de kandidatuur van Elbers ingetrokken onder druk van een machtsgeile, politiek correcte, op censuur beluste, discriminerende kliek politici?
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een brave....
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haaaaa... we zijn er! Het moest daar uiteindelijk op uitdraaien nietwaar? De bij uitstek belgicistische bezigheidstherapie: e i n d e l o o s zitten emmeren over WO2 en de collaboratie (die van de Vlamingen natuurlijk, want bij onze wallobruxers is er n o o i t collaboratie geweest).
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn partij heeft zijn kandidatuur ingetrokken onder druk van een machtsgeile, politiek correcte, op censuur beluste, discriminerende kliek politici. Zo is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat fenomeen komt in Belgique veel vaker voor. "Met de mond vol tanden staan", heet dat. "De kern van de zaak negeren" en "rond de hete brij draaien" zijn ook zo'n fenomenen.
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde gewoon een vraag betreffende Elbers. Hij schreef een lofdicht over Eriksson (die als hoofd van de VMO het lijk van Verschaeve ging opgraven in Duitsland). Nu is Max van Dietsland op bepaalde punten akkoord met Elbers (Elbers , die ook lid was van de VMO) en de poster is tevens een bewonderaar van Verschaeve. En dus zou het kunnen dat Elbers ook een bewonderaar is van Verschaeve. Het zou interessant zijn om dit te weten. |
|
![]() |
![]() |