![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Echte mannen dragen geen smoellap! Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de melkproductie laten we lopende. Voorwaar, tietenmelk is een wondermiddel.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 27 maart 2021 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Goede Vlamingen zijn ook niet gelovig. Sommigen beweren dat geitenmelk beter is dan koemelk. Er bestaat geen wetenschappelijk verslag over de wonderlijke werking van uiermelk. Met mannelijke, smoellap werende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Subiet al eens nummer 1 gaan schieten se. 5 kort op elkaar.
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik ga op den duur nog geloven dat je te vroeg van de moederborst werd onttrokken. Uw hele wereldvisie lijkt een product te zijn van uw trauma's en tekortkomingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet wat ze denken, wat ze zeggen, wat ze doen. Waarom zou het u dan schelen? Stel ik te moeilijke of te lastige vragen? Dat is geen vloek maar een zegen. De Heer heeft reeds voorzien en mij vrijgekocht van schuld, wat zou je me nog ten laste kunnen leggen? Heb ik u onrechtstreeks beledigd wegens uw bmi? ^^
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al direct in supervorm ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kruidje roer me niet ofzo?
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 27 maart 2021 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Hoezo, kruidje roer me niet? Mijn bmi is onder de 25 he. Mag ik ook niet benoemen dat je hgewoon een hypocriete egoist bent die graag met het christelijke vingertje zwaait?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal er niet eens voor drukken... Sympathiek,he? Al zwaai ik liever naar de zonde en niet het individu. En als ik naar de zonde wijs, bouw ik niet op analyses van den Aldi. Zolang ge hier als een irritant hondje op mijn been rijdt en stopt me te volgen in bovenstaande rubrieken is er geen probleem. Jj hebt een cufi ocd. Laat u behandelen en vergeet uw verjaardag niet. Proficiat btw ![]()
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus uw opmerkingen kritisch benaderen staat gelijk aan geobsedeerd zijn door u? Als het zo zit hoef ik u niet meer te lezen dan. Voila, je krijgt een mooi plaatsje op mijn negeerlijst. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 27 maart 2021 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je benadert mijn opmerkingen niet kritisch maar ad hominem nadat ik vragen stelde die meer perspectief brachten. Als gij denkt dat ge daarmee indruk nalaat, dan zult ge toch vroeger moeten opstaan zenne.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 27 maart 2021 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN