![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar dit betreft een appt. dat in prijs niet zo heel veel gestegen is......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Voor mij is het simpeler dat zij het van me koopt want met de nieuwe regeling lopen we onder meer kans dat potentiele kopers eerst de kat uit de boom willen kijken....en fiscaal gezien is het gewoon beter). Trouwens zij zei altijd dat zij er interesse in had en het wilt te huur zetten. Maar wat er natuurlijk bijkomt zijn de alg. relatief hoge kosten, want ik heb al gemerkt dat dit haar tegenzit en zij het pas nu -gezien ze nooit echt grondig te werk gaat, aan den lijve ondervindt/tot besef komt vd eigenlijke impact nl dat de huuropbrengst niet voor 100% louter in haar pocket zal zijn.
Laatst gewijzigd door bembem : 2 oktober 2021 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In the mean time leeft ze wel op grote voet, doet ze precies of enkel het duurste goed genoeg is, maar als puntje bij paaltje komt zit ze -achter de schermen, tov mij dus, te schrapen voor zeg maar een tiental euro's. Enfin bref, met zo'n mens heb ik dus te doen. #MrsDikkeNek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteraard verhuren…volgens mij is dat vooral interessant als je meerdere panden kan verhuren. Eén pand en één slechte huurder en het is enkel maar miserie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het cru te stellen: elle veut l'argent du beurre, le beurre, et le fromage de la cremiere.... Et qui c'est qui trinque. -> oui bb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |