![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien het niet onmogelijk is dat er een natuurlijke piste is, kan men nooit hard bewijzen dat het uit een labo kwam. Er zouden twee harde bewijzen geweest zijn: 1) men vindt in dat labo administratieve sporen van de bereiding van dat virus. Maar in de mate dat dat bestond zal dat ondertussen door de Chinezen helemaal uitgewist zijn he, en alle betrokkenen "aan corona gestorven met 2 kogels in hun kop". 2) men vindt de beesten met de "tussenvirussen". Maar aangezien corona nu al anderhalf jaar rond gaat, kan men tegenwoordig helemaal niet weten of die virussen de "omgekeerde weg" niet aan het volgen zijn. In elk geval zijn er tot nog toe zo geen beesten gevonden. Maw, voor de twee pistes zijn er geen harde bewijzen meer. Mijn punt is dat als het echt natuurlijk was, de Chinezen zelf veel harder zouden gezocht hebben, en het beest allang gevonden, zoals bij SARS I en MERS na enkele maanden al het geval was. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2021 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Of de Amerikanen.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uitprinten en inkaderen zou ik zeggen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 juni 2021 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Griekenland gaat speciale teams inzetten tegen illegale samenkomsten, "we doen alleen onze job".
https://www.ekathimerini.com/news/11...orona-parties/ ![]() . |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Binnen anderhalf jaar willen ze de hele mensheid ingeënt hebben. Er gaat niemand aan kunnen ontsnappen heb ik het gevoel of ze zouden dringend aan de operatie "lampadair" moeten beginnen.
https://www.hln.be/nieuws/live-johns...sten~a2f3c7f5/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
Het Covid-doofpotje begint meer en meer zwakke plekken te vertonen, alvast benieuwd hoe ze die lekken gaan proberen te dichten. Een 'overloper' kon de grote leugen niet meer aanzien: “One of the 27 Covid lab leak deniers who signed a letter denouncing the theory that the virus escaped from a lab in Wuhan has now called for a 'thorough investigation' into Covid's origins, MailOnline can reveal. Dr Peter Palese, a microbiologist at the Icahn School of Medicine at Mount Sinai in New York, signed the letter in the Lancet in February last year claiming the virus could only have been natural in origin and to suggest otherwise would create 'fear, rumors, and prejudice'. The 'bullying' letter, orchestrated by Dr Peter Daszak, the head of a non-profit that funnelled U.S. taxpayer dollars to the Wuhan Institute of Virology, was criticized by experts for ostracizing anyone offering different opinions on the virus' origins, dismissing them as conspiracy theorists. It is only now, nearly 16 months after that letter was published in the world-renowned medical journal, that the theory Covid was accidentally leaked from a lab in Wuhan is being looked at seriously.” https://www.dailymail.co.uk/news/art...ds-origin.html Ook zal wsl een en ander in verband worden gebracht, met de overal ter wereld verplichte/opgedrongen vaccinaties, daarom dat deze ook in vraag zullen gesteld worden voor hun toepassing op niet-risicogroepen en zelfs kinderen (vanaf 2 jaar!) geviseerd worden om in te enten. Citaat:
Zijn we gelijk van Covid vanaf.
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze daar eens beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
First things first, maar niets let het Westen om al voorbereidende stappen te nemen, door bv alle leidinggevende virologen, de raden van bestuur van WHO & co tot de meest landelijke artsenverenigingen in voorarrest te plaatsen, alle bijhorende documenten, pc's en bankrekeningen in beslag te nemen, in afwachting van hun proces. Uiteraard zullen ook alle politici die de maatregelen faciliteerden en daardoor een fascistisch regime installeerden, hun zegje voor de balie mogen doen. Wat we gaan aanvangen voor alle passieve en actieve meelopers van het Dictaat, zal nog publiekelijk besproken worden. Mss dat er in deze groep hier en daar wel een paar vrijspraken zullen vallen, afhangende van de mate waarin ze hun berouw zullen etaleren op de markten van de provinciesteden. De rest hun lot zal dan afhangen van de vergevingsgezindheid, dat het door dit bioterrorisme getroffen deel van de bevolking nog kan opbrengen. Ik denk dat we de komende eeuw dan nog weinig van corona zullen horen.
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Interview met de aanklager van Nuremberg 2.0: Reiner Fuellmich in de Trueman Show
https://www.youtube.com/watch?v=sJXCG3tXwj4
![]() |
#154 | ||
Europees Commissaris
|
![]() De chronologie van dit soort nieuwsberichten doet mij naar mijn hoedje van aluminiumfolie grijpen:
6 oktober 2021: Aspirin lowers risk of COVID: New findings support preliminary Israeli trial Citaat:
US task force proposes adults 60 and older should not start daily aspirin to prevent heart disease or stroke Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die chronologie is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen. Het lijkt alsof ze het aantal doden onder de ongevaccineerden willen maximaliseren. Daarom zette ik het in de Nuremberg draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan veel voordelen geven maar bij langdurende gebruik wel ook een serieus nadeel. Nml de maag gaat er van bloeden. En meestal ben je na enkele uren dan dood. Mijn vader is er aan gestorven. En ik ken er nog 2 anderen. Ook dood daarvan. Nu dat is wel na zeer lange tijd. Op kortere periodes geeft dat geen nadeel.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reeds vele jaren verkoopt Bayer daarvoor doelgericht een kleine dosis-versie van aspirine onder de benaming Cardioaspirine.
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() OK, dan heb ik jou verkeerd begrepen. Sorry daarvoor.
Citaat:
De beslissing van die task force zou gebaseerd zijn op onder andere dit onderzoek: Effect of Aspirin on Disability-free Survival in the Healthy Elderly Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zijn ook ongeveer de selectie-criteria die in dat onderzoek werden gebruikt. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 19 oktober 2021 om 19:51. |
||||
![]() |
![]() |