![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Is er al iets bekend over de huidige stand van zaken mbt de gezondheid van De Vries?
Ik heb me jaren verdiept in de zaak Joris Demmink, de Nederlandse Marc Dutroux maar dan eentje uit de hoogste kringen van justitie. Ondanks talloze bewijzen bleef De Vries maar ontkennen dat er iets aan de hand was. Alleen al om die reden mag De Vries voor mijn part creperen Peter R De Vries: affaire Joris Demmink
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we weten de schade niet uiteraard en veel hangt af van het gebruikte kaliber, aangezien hij nog leeft, moet dat iets klein geweest zijn, een .22 zou ik zeggen, als het iets groter was, 9 mm , 357 of .38 dan moet het al geschampt hebben of moet de lading van het kruit niet al te goed geweest zijn, anders schiet er van uw hersenmassa bitter weinig over. wat nader onderzoek leert inderdaad dat .22 gebruikt is. Hij is intussen al een kleine week nog onder ons, dus tenzij hij hersendood is, en het een kwestie is van al dan niet het machien afzetten, zie ik hem nog wel terugkomen eerlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de uithalers niet in die container kunnen kruipen als hij in de controle fille staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wie betrapt wordt op het drinken van alcohol ook een half jaar huisarrest geven?
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 juli 2021 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bleek ook uit die laatste grootscheepse politie-actie (die ook al was gelekt trouwens...) in Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever zal daar in slagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is nooit bewezen. Zelfs niet van ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willem Holleeder, Ridouan Taghi en nog vele vele anderen maken een dansje in hun cel vandaag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: blijf bij het onderwerp van de draad. Jouw dada kan je nog altijd kwijt in de vele draden over Jurgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dood illustreert hooguit dat de Hollanders en Vlaanderen al lange tijd een verloren oorlog voeren tegen de onderwereld.
De elite is maar wat te blij met zijn dood, want zo verdwijnt er wéér een kritsch geluid naar de disfunctionerende jusititie en politie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen in Vlaanderen zouden de favoriete spreuk v Peter R liever omkeren
'liever staande sterven, dan op je knieën leven' |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Schepen
|
![]() Er bestaan maar twee mogelijkheden om het probleem met wortel en tak uit te roeien: 1) Alles legaliseren 2) Doodseskaders op straat... Aangezien onze politici nooit voor één van deze twee gaan kiezen zal het probleem nog eeuwenlang voortbestaan, tot jolijt van de bendes.
Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 16 juli 2021 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk verband bestaat er exact tussen een zelfmoord plegende militair en een moordende crimineel?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter