![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel religieus gelovigen die de juiste rituelen volgen, mogen nog in de maatschappij leven. Je hebt het niet door, maar het pasje dat je zo fier toont zal binnenkort gekoppeld worden aan uw bekering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem deze: Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dus, wat doen we ? Iedereen vaccineren EN maskers dragen. Citaat:
Waar dienen die vaccins dan voor ? Die zijn goed, zolang je niet besmet geraakt ! Daarom moet je maskers dragen en maatregelen nemen ! ![]() Met andere woorden HET GEVACCINEER VAN IEDEREEN IS EEN TOTALE RAMP en men begint het te beseffen, maar men doet toch maar voort. Ondertussen "maatregelen nemen en maskers dragen". En daarna, maatregelen nemen en maskers dragen. De vaccins zijn OK, men mag er enkel niet mee in contact komen met het virus he. Want anders krijg je besmetten die resistente strains gaan maken. Dat is wat ik hier nu al 6 maanden zeg, dat het een stommiteit is om veel volk te vaccineren. Het was een goed vaccin om ouderen te beschermen, en de ziekenhuis belasting omlaag te halen. Maar nee, ze wilden "groepsimmuniteit door vaccinatie" (terwijl ze die gratis kregen door laat-maar-waaien). En nu begint de schrik aan te slaan dat gaat gebeuren wat logisch is: resistentie tegen het vaccin, en de bejaarden die weer in hun slip staan, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2021 om 20:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Waar ik dan het meest mee moet lachen.. zodra iemand zoiets aanhaalt op dit forum, zwijgt ieder uit het pro-kamp. En morgen lees ik van hun gewoon weer dezelfde praat als gisteren.. alsof er geen artikels verschijnen die aantonen dat het covid-beleid van in de beginne nefast is.. Kop in het zand dus.. alsof het op bevel is van den huisarts.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 5 augustus 2021 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou wat over hebben om nu hun beteuterde koppen te kunnen zien. ![]() Citaat:
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 augustus 2021 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan staat er dit:
But if so-called non pharmaceutical interventions are maintained -- such as mask use and social distancing -- the virus is less likely to spread and change. "There is a chance to remove the vaccine resistant mutations from the population," Rella said. Dat belooft!
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen “less likely” het is een absolute zekerheid. En die lafaards dat de oorzaak niet durven traceren denken dat ze mij nu into vaccinatie kunnen terroriseren? Er is niet 1 verkozen deelnemer van deze nwo vodden. Een testcentrum in een treinstation organiseren laat zien hoe dom ze ons nemen. Een nieuwe superverspreiding en golf is dan vooral moedwil vanuit beleid geweest. Anno 2021 hebben ze nog geen zak geleerd over virustransmissie en dat is dan de overheid. Burgers met symptomen verplaatsen zich gewoon en hoesten kleine ruimtes vol. Ik leef in isolatie, niet uit angst voor covid maar omdat zowel veel mensen als de gehele overheid minions van het pure kwade zijn.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid Minions van het kwaad? Die verstrikken alleen maar. Dat is hun enige functie. Van alles een doolhof maken.
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hun bestrijding van het virus verspreiden ze het net massaal. Dat is geen foute inschatting maar moedwil.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 05:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er ietwat verantwoordelijke hebt tussen zitten kondigen ze bij een te grote chaos martial law af hé. De controle over de bevolking moet ten alle tijden "okay niveau" zijn.
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was echt in het vlees verschenen ter plaatste met een betoog uitgetypt in bijbelformaat. Maar uiteindelijk, wie beschermt ons tegen beleidmakers die moedwillig een superverspreiding veroorzaken? Vaccins? Van diezelfde idioten? Bedankt maar ik wacht wel verantwoorder beleid af met vaccins die aan oude veiligheidsnormen voldoen. Deze noodwet van fascisten wordt genocidaal uitgespeeld en dat is een zeer zorgwekkende realiteit.
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht gaan de brave Vlamingen die wat inkopen gaan doen over de grens, niet direct geviseerd worden of moeten worden. Idem dito voor de Nederlander die bij ons even (fatsoenlijk) komt eten of (goedkoop) tanken. Maar liefst wel de terugkerende Spanjeganger, feestvarken, via Schiphol of via de weg met zijn auto, caravan of zwerfwagen vol vakantiespullen. Jij maakt er precies graag een flikken-detective-nachtspel van: zoveel als mogelijk mensen (en liefst die niets met corona-risico te maken hebben) pakken. 't Is geen snelheidscontrole met Anciaux-megaboetes hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met hun lege kloten op 't straat gesmeten. In een land waar geen werklozensteun-cultuur heerst.
CNN ontslaat drie medewerkers die ongevaccineerd naar kantoor kwamen https://www.hln.be/economie/cnn-onts...amen~a47c6885/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt toch door dat tot hier toe dat "mensen tegenhouden die uit besmette gebieden komen" nog nooit iets nuttigs gedaan heeft ? Of moet dat niet ? Als de Leiders het maar zeggen dat het zo moet, dan vind jij dat goed en moet iedereen zich daaraan houden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij nu echt dat dat ergens goed voor is, dat die mensen gevaccineerd zijn ? Of is dat ook weer omdat de Grote Immam het zegt, dat jij vindt dat dat goed is, en iedereen zich daaraan te houden heeft ? Begrijp jij, of begrijp jij niet, dat dit een puur religieuze affaire is, die geen enkel effect heeft (en als het er al een heeft, een slecht) op het virus gebeuren ? Of geloof jij nu echt dat als "iedereen" braaf gevaccineerd zal zijn, dat iets gaat veranderen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan een hond niet leren spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grote Coronastudie: grote meerderheid wil verplichte vaccinatie voor zorgpersoneel
https://www.hln.be/binnenland/grote-...neel~af09bd33/ Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.tijd.be/dossiers/coronav.../10278232.html |
|
![]() |
![]() |