![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() U gebruikt dus enkel 'betrouwbare' bronnen als ze u uitkomen? Genoteerd. Het zegt enorm veel over hoe hier sommigen kronkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Bruno De Wever is een gedegen historicus. Die ik altijd met veel genoegen lees. Zonder enige twijfel. Alleen is hij God niet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 september 2021 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bruno De Wever kent er niets van , als hij durft te beweren dat de Zwart-Gele Leeuw geen collaboratievlag is, volgens Het Oosten. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 september 2021 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, is Bruno De Wever ineens geen goei bron meer ?? Hij is enkel een goei bron als hij jullie gelijk geeft en naar de mond praat. En anders heeft hij gewoon ongelijk, zijn academisch niveau ten spijt. Is het dat ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 september 2021 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zwarte Leeuwenvlag bestaat natuurlijk al zeer lang. Historisch betwist dit ook niemand. Alleen werd ze bezoedeld voor altijd door de collaboratie van de Vlaams-nationalisten. Eigenlijk is het een onwelriekend zwart lapje stof geworden, voor altijd verontreinigd. Daar komt bij dat we een officiële Leeuwenvlag bezitten. We hebben die stinkende zwarte vod niet nodig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 september 2021 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of neen, toch niet. Of toch wel? Het Oosten weet het zelf niet meer. Zoek het gekronkel. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=140 https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=143
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Het Oosten ,een onbekende Belgicist, is de Zwart Gele Leeuw wel een collaboratievlag. Ruzie dus in het Belgicistische huishouden. Als dat maar goed afloopt voor dit land. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 september 2021 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je lijkt me echt iemand vh type : Regel 1 : Ik heb altijd gelijk Regel 2 : Als ik ongelijk heb, is regel 1 weer van toepassing
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De posten waarnaar u verwijst geven inderdaad de waarheid weer. Want u weet het: ik zeg maar wat is. Een vlag die meehielp de joden uit te halen en die haar steun verleende om Slavische bevolking uit te roeien. Neen, daar zal ik nooit meer achter kunnen staan. Een stinkende vod is het. Voor wat Bruno De Wever betreft: de man weet ontzettend veel over WO II en ervoor. Ik kan me ook dikwijls in zijn opvattingen en/of geschriften vinden. Alleen, zijn woorden zijn geen bijbel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 september 2021 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderens kleuren zijn geel/zwart, niet geel/zwart en rood.
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gaat die tricolore Leeuw terug naar af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 september 2021 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was het eerste dat ge uw vrouw vroeg bij de eerste kennismaking ?? Ik vermoed iets in de aard van "Wat deed uwen bompa tijdens den oorlog" ??
![]() |
![]() |
#159 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar genoteerd. Bruno De Wever vervalt als betrouwbare bron. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |