![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het niet over een persoon maar over een rationele handelingslogica die je ruimte geeft binnen haar kader. Al zal de politiek je willekeur natuurlijk eveneens begrenzen wanneer die nadelig zou dreigen uit te werken voor de sociale orde als vertrekpunt voor de zelf niet tot 'wetten' reduceerbare, zich daarnaast emergent ontvouwende rationele ethiek.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 oktober 2021 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar we in een dictatuur leven waar geld het enige is dat telt worden we inderdaad door deze geldwolven vergiftigd. Maar het gaat dan om mijn eigen leven. Ik kan sterven maar ik kan niemand besmetten zodat die kans loopt om te sterven. Dat is het verschil met Covid-19. Doordat mensen zich niet laten prikken lopen zij meer kans om covid-19 op te lopen (geen probleem - eigen schuld) maar de kans dat zij daarbij andere besmetten (zelfs gevaccineerden) is vele male groter dan van een gevaccineerde. En daar draait het om.
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Van professor Pierre, natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als café of restaurant uitbater zou ik een bord uithangen met de melding "wij beschermen onze klanten en ons personeel, zonder covid pas kom je er dus niet in."
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mop is dat als je gevaccineerd bent, je beschermt bent voor een goed stuk van die "dodelijkheid" maar jij nog altijd even vrolijk, zoals die anderen, drager te zijn, die evengoed in zijn verplaatsingsmogelijkheden zou moeten beperkt worden he. Het is bij U dus ook nog altijd niet doorgedrongen dat na enkele maanden, gevaccineerden quasi even grote "dragers" zijn van het virus als anderen, maar wel veel vrolijker rondlopen om die overal te verspreiden he. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2021 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moeten anderen evengoed het recht hebben om te zeggen "wie schrik heeft voor corona, kon zich laten vaccineren, wij verwelkomen dus iedereen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel werkt uw vaccin niet, en dan is het zinloos om anderen een niet werkend vaccin op te dringen. Mag ik vragen hoe oud u bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je in de minderheid zit heb je pech. Net zoals ik zal je je dan bij de wil van de meerderheid moeten neerleggen. Alleszins beter dan beslissingen te moeten aanvaarden van op geld beluste dictators die zich geen bal van mij aantrekken.
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gij zijt helemaal niet beter of meer dan enig ander mens. Zulk café of restaurant krijgt genoeg bakstenen om een muur te bouwen. ![]()
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik dat even door trek. Je hoeft geen rijbewijs te hebben want zelfs als je een rijbewijs hebt kan je nog altijd iemand doodrijden zelfs als die ook een rijbewijs heeft. Anders werk je met 2 maten en gewichten. Iets wat helaas heel wat mensen doen om een stelling, die in hun kraam te pas komt, te bewijzen.
![]() |
![]() |
#158 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat kan kloppen. Er zijn nu eenmaal mensen met een superieur gevoel die in woede uitbarsten als je hen verbied andere mensen schade toe te brengen. De kranten staan vol van dergelijke uitspattingen.
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die corona heeft hem geen deugd gedaan...
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Wat een gemekker over wat voorheen een 'evidentie' was
-poliovaccins -pokkenvaccins -hepatitis B-vaccin -tetanusvaccin allemaal VERPLICHT (geweest) in een bepaalde context zonder gezeik over 'individuele rechten' antivaxxers zijn een onderdeel van de woke beweging, zeiken om te zeiken het solidariteitsprincipe dat al een 70 jaar bestaat in de sociale zekerheid, kennen jullie dat ? Laatst gewijzigd door edwinp : 15 oktober 2021 om 16:20. |
![]() |
![]() |