![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen, een corona pas is een gigantisch maatschappelijk probleem, omdat dat heel gemakkelijk kan en zal uitgroeien naar ANDERE dingen dan gewoon maar gevaccineerd zijn. Mochten we met 100% zekerheid weten dat dat enkel maar voor herhaalde prikjes van een corona vaccin gaat, dan zou die corona pas eventueel overweegbaar kunnen zijn, maar je ziet van ver komen dat die pas, eens men eraan gewoon is, voor VELE ANDERE DINGEN zal aangewend worden, tot lidmaatschap van politieke structuren en dergelijke he. DAT is het grote probleem met die corona pas, dat men mensen gewoon maakt aan een systeem dat op dit moment nog voor vaccins dient, maar binnen afzienbare tijd voor enorm veel andere dingen zal gebruikt worden. Met een vingerknip gaat dan elke groep in de bevolking die de overheid eens wil "mores leren" van sociaal leven ontzegd worden. Op een manier die door de opgedrongen collaboratie van al die brave burgertjes-controleurs automatisch zal omgezet worden in een daadwerkelijke uitsluiting, terwijl de staat daar geen klop moet voor doen: gewoon de juiste pasjes desactiveren. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 november 2021 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als alle andere onderdelen van overheid. Eigenlijk alles, dat met andermans afgepakt geld wordt betaald. Je hebt het omgekeerd: het is niet de klant die zich moet 'aanpassen' aan de verkoper. Het is de verkoper die de klant moet overtuigen. Overheid en aanhangsels hanteren dwang om daar onderuit te komen. En worden steeds driester daarin. Dat JIJ dat NORMAAL vindt, DAT is jaw-dropping. Speel je soap voor de spiegel.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij laten dwingen tot nemen van medicatie? Nee. NEE. Ik zie zoiets als VER erover. Dat ik al driekwart van 't jaar moet werken voor whatever rotoverheid vindt dat ze mijn geld aan moet uitgeven, is al erg genoeg. En dat ze me dan nog als vee iets willen inspuiten, nee. Hun denigrerende / respectloze kleuterwoordenschat vorig jaar, zoals "sociale bubbel" en "sociale afstand", en "knuffelcontacten", was er al over. Die rotte nazi's moeten gestopt worden, zo vroeg mogelijk, op dit totalitair paadje dat ze insloegen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En allemaal minimaliseerden ze hun terreur. JIJ maakt een karikatuur van jezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat ook veel breder dan het lot van de antivaxxer (dat is maar een symptoom van een veel dieperliggend probleem). Het gaat over het gemak waarbij het zondebok mechanisme geintroduceerd is. Vandaag is dat de antivaxxer, morgen is dat de mens met de verkeerde partijkaart. Laatst gewijzigd door alpina : 3 november 2021 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Los daarvan, ik heb ondertussen al wel wat TED-talks en andere talks beluisterd ( oa de laatse speech van leden van het Europees parlement ) van mensen die uit dictatoriale en totalitaire systeem zijn gevlucht. ALLEN zeggen ze dat wat nu in het "VRIJE" westen gebeurt hen doet denken aan hun verleden, hun thuisland. Blijf dus maar zagen over de joden, maar besef dat je de eigenlijke boodschap NIET ziet, of niet wil zien, of wel ziet maar ergens beseft dat je verkeerd gekozen hebt maar dit niet kan of wil toegeven. PS als je wil reaferen, dan op mijn HELE post. Laatst gewijzigd door Walvader : 3 november 2021 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ah ja, dat past wel in de filosofie van de corona-fascisten. niet nadenken, gewoon bevelen uitvoeren. en alles wat niet past in het plaatje ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Herstel bewijs in Nederland van half jaar naar jaar. Onderzoek wijst uit dat mensen die besmet zijn geweest langer immuun blijven als eerst gedacht.
Ik moet dringend aan een positieve pcr test komen. Eerst 10 daagjes vakantie en dan een bewijs dat ik andere mag besmetten. En waarschijnlijk straks nog langer geldig dan door vaccinatie. Ideaal https://www.nu.nl/coronavirus/616571...-een-jaar.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ouderen en risicogroepen is dat gezondheid. Voor jongeren is dit spijtig genoeg opportunisme om het pasje. Voor de rest hebben jongeren, en zeker kinderen, geen enkel belang bij het zich laten vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat als covid een tijdelijk probleem is ? Maar ok. We weten dat er geen overcapaciteit is aan personeel binnen de zorg. Anders moesten we geen beroep doen op de Bulgaarse verpleegsters destijds. Ik heb respect voor wie in die sector werkt. En dat er al eens een witte woede is begrijp ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de echte economie verkopen ze bij dalende vraag productiemiddelen. Wat als? Dat. De echte vraag is of de balans van die massa-vaccinaties (en alle gemoei door overheden) uiteindelijk positief of negatief gaat zijn. Quasi ALLE economische en maatschappelijke schade, kwam door "maatregelen", niet door "virus".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 4 november 2021 om 05:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 november 2021 om 06:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de CST echt bedoeld is om ongevaccineerden tot vaccinatie te dwingen dan dient men de CST consequent voor het betreden van voedingswinkels op te leggen
![]() Nu lijkt het meer op een rondje gevaccineerden pesten en treiteren om eens te zien hoe ver ze ons kunnen drijven. Ze kunnen hun derde spuit in het voorjaar om me de hele zomer te beschermen in hun gat steken. En hopelijk mag ik dan volgend najaar niet gaan werken. ![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 4 november 2021 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan lijkt me dat een schitterend voorstel te zijn van jou ! ![]() Zolang het vaxx % maar stijgt, al de rest is bijzaak. ![]() Aalst ligt vol met Brusselse disfunctionelen, ondertussen stuurt Aalst noodgedwongen patiënten door naar Ronse. Dit begint grotesk te worden. Citaat:
Dit is de laatste fase : ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|