![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De niet gevaccineerden zijn enkel een gevaar voor zichzelf en andere niet-gavaccineerden.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 november 2021 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is onmogelijk om tegelijkertijd vol te houden dat een KLEINE GROEP LANGDURIG de epidemie laat voortplanten, zonder tevens te zeggen dat zij zelf voor een groot percentage ziek gaan worden en geimmuniseerd zullen zijn BINNEN DE KORTSTE KEREN. Het is een beetje zoals beweren dat je met een pistool met 6 kogels een gans leger zou neergelapt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 16 november 2021 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, men heeft de jeugd die als buffer had kunnen dienen door natuurlijke immuniteit op te doen deze zomer die lang meeging, belet, door vaccinatie, van dat te doen, en nu zijn die dus een grote boulevard voor de epidemie. In plekken waar de jeugd veel minder gevaccineerd is, zoals Brussel, hebben die dat opgedaan deze zomer, en daar remmen zij nu als echt geimmuniseerden, de propagatie, in plaats van de nep-geimmuniseerde jeugd door vaccinatie, in Vlaanderen. Voorlopig blijf ik erbij dat mocht er een enhancement effect hebben, we dat heel snel zouden zien in de verhouding gevaccineerden / ongevaccineerden in de ziekenhuizen, die GROTER zou zijn dan in de bevolking. Of bedoel jij een enhancement voor besmetting maar niet voor zware ziekte ? Dat valt moeilijk te zeggen. Het CST maakt echt wel dat gevaccineerden meer blootgesteld zijn dan niet-gevaccineerden he. Het argument van Vanden Bossche is misschien toch waar, dat de vaccinatie ergens op een of andere manier het aangeboren immuunsysteem uitschakelt, dat hoogstwaarschijnlijk een hele hoop infecties tegen hield, maar kom, daar zijn voorlopig geen bewijzen voor. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 november 2021 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar opgelet want het zijn vals spelers
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het belangrijkste is toch dat de patiënt is gevaccineerd ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niet gevaccineerde hebben zich toch al moeten aanpassen ? Ze mogen al nergens meer binnen. Wat kunnen ze nog meer doen ? Het zijn in principe de veiligste mensen die er rondlopen....ze gaan niet op café noch op restaurant niet naar de fitness en gaan dansen mag ook al niet meer.....De gevaccineerde wel en die gaan daar dan andere gevaccineerde besmetten.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 november 2021 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou het nu anders zijn? De par-force-vaxxers zijn de nieuwe Hutu's.
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u beweert dat de kleine groep ongevaccineerden een bedreiging vormt voor de gevaccineerde bevolking in de WZC's, dan moet u daar maar eens de bewijzen voor op tafel leggen. In deze zijn er net als iets teveel loze beweringen gepasseerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u beweert dat de kleine groep ongevaccineerden een bedreiging vormt voor de gevaccineerde bevolking in de WZC's, dan moet u daar maar eens de bewijzen voor op tafel leggen. In deze zijn er net als iets teveel loze beweringen gepasseerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat is geen grap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat men daar exact doet dat heb ik niet gevraagd. uiteindelijk is het enige wat je wil die positieve test he, want die levert u een pasje op. ziek worden is hooguit een ambetant neveneffect. |
|
![]() |
![]() |