![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 december 2021 om 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
We gaan u maskeren; maar we weten niet of het werkt We gaan u inspuiten met chemicaliën; maar we weten niet of het werkt We gaan u VERPLICHTEN u in te spuiten met chemicaliën; maar we weten niet of het werkt. We hebben ondertussen géén mandaat om dit allemaal te doen. Dixit “de regering.” Dus, oosten? Gewoon bang? Of is het inderdaad angst- en verdeeldheid zaaien? En passant, blijf met uw vettige tengels van ons bengels
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2021 om 20:15. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 20:17. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zwakke personen een spuitje zetten een maand voor het corona seizoen, dus in oktober, en in februari. En heeft een corona pasje geen enkele zin, noch heeft het enige zin om mensen te vaccineren die niet zelf in het ziekenhuis zullen terecht komen. Niemand wil dat "anderen" een griep vaccin nemen, en met het griep vaccin ben je helemaal niet beveiligd tegen besmetting, noch tegen doorgave. Het remt een beetje, maar niet veel. Het is totaal idioot om in juni een griep vaccin te nemen he. |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Of vergis ik mij toch?
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je door hebt dat het werkt zoals een griep vaccin, dan is zo een houding totaal idioot. Inderdaad heeft het dan weinig zin om een corona vaccin te nemen beneden uw 40 jaar, en heeft het ook weinig zin om zo een vaccin te nemen als je al corona gehad hebt. En dan ga je ook niet verwachten dat het mirakels doet, en zeker niet dat het besmettingsgolven tegenhoudt. Sam Brokken was een "antivaxxer" omdat hij stelde dat zo een vaccin beneden de 60 jaar twijfelachtig zinvol was. Nochtans zou hij een normale mens geweest zijn had hij zoiets van een griep vaccin gezegd. Niemand zou Sam Brokken ontslagen hebben mocht hij gezegd hebben dat het griep vaccin nemen beneden de 60 jaar geen groot maatschappelijk nut had, en een comfort spuitje was. Maar omdat hij dat zegde over het corona vaccin was hij een antivaxxer die buiten moest vliegen. En nu doe jij alsof we dat allemaal wel konden vermoeden, en de TV kwakzalvers wel degelijk open stonden voor die mogelijkheid, die uiteindelijk juist was. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 20:22. |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#149 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat hysterisch XX% van de bevolking willen prikken was gewoon kwakzalverswaanzin. En het duurt nog voort. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 20:25. |
||
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 20:32. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als de argumenten op zijn, dan blijven er nog de... scheldwoorden. De vraag is dan wat u daarmee wilt bereiken. Overtuigen alleszins niet. Wat dan wel?
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zijn geen scheldwoorden, dat is de realiteit. Overigens, voor iemand die iemand anders een paljas noemt, hebt u niet zoveel recht tot spreken hier op dit punt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 20:39. |
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet nu dat ik deel uitmaak van een grootschalig experiment, en dat vervult me met een zekere trots Het feit dat ik als gratis proefkonijn fungeer, vind ik wel een beetje lullig, maar ja, nu is het te laat, hé. Gelukkig ben ik wel zo dom dat ik het niet OK vind dat ook kinderen ertoe gedwongen zouden kunnen worden proefkonijn te spelen. Ik zou daar toch wat mee wachten. Op z'n minst een jaar of tien. Niemand - ik herhaal: niemand - weet nu reeds wat het vaccin op langere termijn kan veroorzaken. Niemand - ik herhaal: niemand - kan met enige zekerheid beweren dat er zich absoluut totaal géén bijwerkingen zullen voordoen. Is het nu simpel genoeg uitgelegd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok, volgens u is het de "realiteit" dat "antivaxers" (ik volg even uw taalgebruik) "dommeriken" zijn. Zelfs Jeroen de Preter in zijn opiniestuk waarin hij een open aanval inzet tegen de "antivaxers", erkent dat velen onder hen zelfs hoogopgeleid zijn.
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit respect.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|