![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja he zieke aapjes aarde eerst even flink verkrachten en vervuilen en dan wegvluchten in je raketjes om andere planeten ook te gaan verkrachten. Satan zal dit stoppen, mensen moeten op aarde blijven om hier te lijden, en the Devils will RULE this doomed planet EARTH |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En geef toe: het is een heel afdoende manier om geen fear of missing out meer te hebben: maken dat er niks kan gemist worden, niewaar. Mochten er bij de traders meer mensen zijn met mijn aanpak, de beurs zou een spannender omgeving worden, denk je niet ? ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 1 januari 2022 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op zijn website staat een belachelijke berekening, hij gaat uit van een KANONSBAL die aan 600 km/u vertrekt en ZONDER VERDERE AANDRIJVING natuurlijk maar 17 seconden kan stijgen alvorens terug te vallen. Kortom, hij heeft "bewezen" dat je met een subsonisch kanon in Cape Canaveral niet tot op de maan kan schieten. Ja, dat is waar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, sorry had je reactie niet gezien. Inderdaad, dat is het idiote aan zijn berekeningske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan eens een dwaze fout maken, maar dan blijven doen alsof het allemaal klopt, dat vind ik stuitend. Maar ik blijf met mijn vraag zitten: in hoeverre speelt jaloezie niet in deze moon hoax theorieën? Per slot van rekening, de Russen lagen lange tijd voorop in de ruimterace, tot de Amerikanen voet zetten op de Maan. Dan lijkt het mij een logische reactie om het als fake af te doen.
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om stil bij te worden, een machtige eerste winterse maansondergang terwijl heel langzaam de zon opkomt en de bergtop verlichten, dit in één opname.
Gemaakt in het Zwitserse Vetroz. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 2 januari 2022 om 10:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er fear of missing out is, dan kan men 2 dingen trachten te doen: 1) het trachten van niet te missen (wat de meeste mensen doen) 2) ervoor te zorgen dat het niet zal voorvallen, dan kan men het niet missen ook niet (dat is mijn vernieuwende aanpak). Dat laatste is veel zekerder. Want het grote probleem bij FOMO is dat men dan dingen gaat doen omdat men vreesde van iets te missen, dat zich uiteindelijk TOCH niet voordeed. Het probleem zit hem dus in de ONZEKERHEID of men het gaat missen of niet. In MIJN aanpak is die onzekerheid weggewerkt. Er is nu absolute zekerheid dat het voorval dat ik niet wilde missen, zich niet zal voordoen. Ik kan geruste zijn dat ik het dus niet zal missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi. Maar ik begrijp de gitzwarte achtergrond niet. Dat houdt geen steek bij een zonsopgang, tenzij die berg 20 km hoog is of zo. Blauwfilter gebruikt of zo ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2022 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit filmpje is enkel met natuurlijke geluiden, vooral op het einde: ![]() Citaat:
![]() (beide bergen ~ ten westen van Vétroz) Laatst gewijzigd door Micele : 2 januari 2022 om 12:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en daar is de achtergrond zo zwart niet als op de youtube versie !
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2022 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ... en ook de link van Het Belang van Limburg (had ik gepost) gebruikten dat filmpje via © Newsflare. Maar die heb je niet aangeklikt (enkel abbo voor te bekijken) Laatst gewijzigd door Micele : 2 januari 2022 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
En de meeste mensen van boven de zes jaar zouden dat uit zichzelf snappen. Ik doe normaal nog enigszins mijn best om niet zulke termen op andere forummers te gebruiken, trol of niet, maar dit is echt wel een vrij basaal stukje menselijke ervaring.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 januari 2022 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het gaat niet ENKEL over jaloers zijn. Het heeft zelfs niet eens belang dat ANDEREN het zouden meemaken om te doen wat ik zeg: het gaat erom, zelfs al ben je alleen, om niet moeten te bedenken dat het WEL gebeurt, en je het NIET gaat meemaken. Dat kan je ook oplossen door ervoor te zorgen dat het NIET gebeurt, dan mis je het niet. ZELFS al gaat niemand anders daar van profiteren. Natuurlijk is dat nog een EXTRA reden, om anderen dat te beletten, maar dat is niet de enige. STEL dat er een mooie eclips te zien zou zijn, maar dat ik, als enige levende wezen, niet op de juiste plaats ben om dat mee te maken. Als mij dat frustreert, dan is het toch beter mocht ik ervoor kunnen zorgen op een of andere manier dat die eclips niet plaatsvindt, of dat het bewolkt is of zo, zodat ik het TOCH niet zou kunnen gezien hebben, niewaar ? Immers, als het TOCH niet voorvalt, kan ik er niet over gefrustreerd geraken zou ik denken. De enige frustratie komt voor uit de wetenschap dat dat voorval gebeurt (en ik het niet meemaak). Als ik de wetenschap heb dat dat voorval NIET gebeurt, dan is de frustatie ook weg he. Citaat:
Kijk, ik zou waarschijnlijk mijn broer die dood is enorm missen als ik daarmee zou opgegroeid zijn. Het enige wat maakt dat ik die niet mis, is gewoon omdat ik geen broer heb, he. Het niet-bestaan van mijn broer en het niet-ermee-opgevoed zijn maakt dat ik hem niet kan missen, wat toch positief is, zou ik denken. Toch beter nooit een broer gehad, dan een die ik zou missen, nee ? Ik zou denken dat frustratie niet kan voorkomen uit een gemis van onbestaande zaken, zo niet is die oneindig. Er zijn zo gigantisch veel dingen die ik zou kunnen bedenken maar die zich niet zullen voordoen, en die mij een leuk gevoel hadden kunnen geven mochten ze zich voorgedaan hebben, dat ik dan niet anders dan gans de dag totaal gefrustreerd kan rondlopen, voor al die niet-bestaande dingen die mij plezier hadden kunnen bezorgen. Ik kan toch nooit FOMO hebben ten aanzien van dingen die niet voorvallen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2022 om 14:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() William Schatner in space, voor wie het gemist heeft.
Weer onrealistische curvature, geen constante live feed die van grond tot aan de fisheye curvature gaat zonder camera switch. It’s a hoax https://m.youtube.com/watch?v=Ym8PB64em2I
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN