![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst stelde u evenwel dat u die zou geven. Uw eigen woorden: "Als je Turks begrijpt, wat mij zeker niet zou verbazen kan ik jou sites geven." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan jij daarover oordelen? Mijn hart ligt in België, ik houd van vlamingen en wallonen. Maar dat wilt niet zeggen dat ik mijn meningen over mijn moederland moet niet vertellen. Dat wil helemaal niet zeggen dat ik hier de mensen moet wijzen die Turken willen zwartmaken. Je komt hier maar met je verzinsels zoals vervolging op Assyriërs, oorlog tegen koerden, griekse verdrijving,.. Misschien ben je zulke dinges aant posten om meer te weten komen over onderwerp maar je kan het ook gerust vragen. Je zal den tenminste objeciteve antwoord ook krijgen. Gij ga mij ni wijsmake of kik geïntegreerd zen. Assimileerd ben ik zeker niet, dat geef ik toe. Ik lees heel graag over Vlaamsche geschiedenis die eeuwenlang werd bezet door zijn buurlanden. hhaha Ik houd van vlamingen, dat zijn hardwerkende mensen zeker op school. Maar ik vind het wel laagskes dat jij over oordeelt. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 19 december 2004 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom zou ik dan wel geen Vlaming zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ga eens naar een openbare bibliotheek en vraag daar naar het boek "Mechelen aan de Tigris" waarin getuigenissen staan van Assyrische christenen die uit Turkije zijn weggevlucht omdat daar vervolgd en opgejaagd worden. http://www.cimic.be/publicaties/publicaties_1_7.htm Misschien kunt u ook naar de uitgeverij en de schrijver een brief sturen om hun te laten weten dat ze maar "verzinsels" hebben gedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() [/quote]eerst door de Ottomanen dan door de Jongturken en nu tot op heden door de Turkse staat. En ondanks alles zijn ze toch als volk met hun taal en identiteit blijven bestaan![quote]
Volgens mij heeft El turco gelijk over uw afkomst... Vind u het niet raar dat Turkije het enige land is waar die Suryani's allemaal nog leven? Of wilt u nog steeds doorgaan met de 2e verzonnen genocide te openbaren. Ik vindt dat u, opvallend veel weet over de Suryanis. Kom we gaan het hebben over een échte genocide, zoals die van Hitler of die in de Balkan tegen turken. Graaf dracula, wat niet een verzinsel is, maar een verhaal dat in Roemenië ontstaan is toen er een graaf de Turken wel op een heel uitzonderlijke manier doodde en bloed opdronk. Meestal werden ze uitelkaar getrokken. De leiders uit die tijd worden als helden vereerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Turken zullen nooit mogen toetreden .Wat een voordeel zouden ze ons brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Turkije waren er indertijd een paar miljoen Assyriërs. Dat er nu, ondanks al die vervolging, er nog enkele honderdduizenden over zijn is al een groot wonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En is er nog een genocide waar toevallig niemand iets van weet, tegen de georgiërs ofzow? Op een gegeven moment geloof je zelf in je eigen leugen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het verleden sprak men in het Westen over Chaldeeën genoemd. Onder zichzelf spreken ze over "Suryoyo", een benaming die evenwel bijna totaal onbekend is in het Westen (een beetje zoals we allemaal steeds over "Lappen" spreken terwijl ze onder elkaar steeds "Sami" gebruiken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet u eens het boek lezen dat het Assyrische klooster in het Nederlandse Glane heeft uitgegeven. Niet echt een positieve balans voor het Turkse staat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |