![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige manier dat ik mij kan inbeelden is dat ik bij een accident door de ruit ga, en daarbij tegen een voetganger vlieg, die daardoor gekwetst of dood is. Daarom worden ook altijd foto’s van kindjes en zo op de affiches gezet om gordeldracht te sensibiliseren; emotionele chantage. Net zoals nu, Bomma-killers weet ge wel ![]() Maar gezien er zoveel complete idioten achter het stuur kruipen, doe ik ook mijn gordel aan.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 januari 2022 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- zijn dit cijfers die dagelijks worden getoond, met bijhorende open jacht op niet-vax. - zijn de niet-vax de complotdenkers - ook al hebben deze al vele zaken aangekaart, en gelijk gekregen. Zoals u zegt: wie zal het zeggen? .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wou wellicht dat de regering TOEN deed wat ze nu doet, toen er een andere toestand was. Wat een voorbeeld van achteraf-wetenschapperij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben we politici die corrupte wetenschappers kiezen die schaamteloos een politiek agenda nablaten door te cherrypicken uit verdraaide wetenschappen. Ze krijgen daar zelfs de prijs van communicatie voor terwijl de bovenstaande Nobelprijzen wonnen voor hun bijdrages aan de geneeskunde. Nu is geneeskunde een politiek verdienmodel waar ze voor moeten haatzaaien, stigmatiseren en censureren om het te kunnen verkopen. Die corruptie en spelen met mensenlevens cijfer je niet even weg.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 27 januari 2022 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik me afvraag: waarom zou deze vierde prik slagen, waar de drie vorige in faalden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, het vierde goe poeier gaat het juiste zijn!
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FVDB en Verlinden daarentegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt dus tijd dat er iets beters op de markt komt, ook al was het maar in de vorm van pillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() Met Decroo en VDB ge-hebben we de sterkste en de krachtdadigste ministers die we al gehad hebben. Er is nog geen enkele regering in geslaagd om, (ondanks verschillende pogingen) het land te splitsen. Zij hebben dat geklaard in 2 jaar.
De ideale manier en ondersteund door 70% van de bevolking was alles afpakken van iedereen en dan efkes laten stoven en dat deed pijn. Niemand heeft daar op gereageerd. Dus dan angst zaaien en ietske teruggeven van hetgeen afgepakt was maar alleen aan één bepaalde groep. Beloven dat ze nog iets meer gingen krijgen op voorwaarde dat ze die ander 30% konden overtuigen van de wil van de regering. Desnoods door ze te haten. Blijkbaar is dat flink geslaagd dus nogmaals het bewijs dat we een sterke figuur aan de top hebben. Nu komt Poetin...... maar die gaat niet weten wat hem overkomt als hij onze twee kampioenen Ministers tegen het lijf loopt.. Wedden dat ze er gaan in slagen om de Russen tegen elkaar op te zetten? Poetin kan niet op tegen de ervaring op dat gebied die onze eigenste VDB en Decroo hebben. Proficiat kerels... Laatst gewijzigd door TREBRON : 27 januari 2022 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
met die booster komt er iets minder in de lade maar het is toch nog de moeite om een 2de booster te overwegen. Alleen nog iets vinden om de mensen ongerust te maken en schrik aan te jagen dan gaat die er ook nog wel in. Ik stel zelfs vast dat er al staan te popelen om die volgende spuit te krijgen want dat meerderwaardigheidsgevoel is verslavend. Allé , stel je voor zeg , gij moogt binnen waar sommige anderen niet mogen komen...Waaaw wat een voorrecht en wat machtig gevoel...Buitenkomen uit een café en daar dan die anderen zien wandelen met een zelf meegebracht colatje. Klootjesvolk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jongeren nu heel snel boosteren:
hun ski vakantie komt in gevaar !!! Ik vrees dat de wereld anders draait als de skivakanties in het water (?)vallen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben gezien dat de wereld anders is gaan draaien als wat overjarige ouwe zakken er met een virusken de pijp aan gaven blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat zou niemands probleem mogen zijn. Als vaccinatie een echt vrijwillig gegeven is, wordt niemand in zijn rechten en vrijheden geraakt. Ongeacht welke keuze men maakt. Net zoals bij de griepprik.
|
![]() |
![]() |