![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij bewijst dit dat hij een moderne centrum-linkse sos is. Ik vind dat eerbaar. Ik zie de republiek Vlaanderen graag bestuurd worden door een coalitie van centrum-rechts en centrum-links.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alexander heeft nog geen 100 procent zekerheid op zijn Europees uitbol-jobke aan 20.000 euro netto per maand,
dus Vivaldi mag communistisch-rood verder doen; het kan hem niet schelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zeg het niet luidop wat ik bedoel, want dat zou redelijk ontnuchterend zijn voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De druiven?
Is dat een codenaam voor de pensioenbetaalbaarheid van mijn kleinkinderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vat het wel samen zeker?
"wie zijn leven lang gewerkt heeft, krijgt amper meer dan wie slechts 20 jaar werkte ..." titel: Zelfs binnen meerderheid geen volle steun voor pensioenakkoord link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20220719_92391284 Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verschiet niet: dat zal nooit nodig worden ook niet. Om dat te begrijpen, moet ge 5 cent verstand hebben, ofwel dit forum goed volgen. Tip: het verschil tussen strategie en "op jacht gaan met de fanfare op kop".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor 2024 ziet het er goed uit voor King Connah aangezien Keizer Bart al heeft zitten voetjevrijen om de sossen in de volgende vlaamse regering te loodsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
belgische peptalk dit land is rot jong, zo rot als wat
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zodoende kunnen we de betaalbaarheid van jou kleinkinderen hun pensioen waarborgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Al meer dan 100 jaar vertellen de Vlaamse en Waalse nationalisten variaties op dit thema. Sad!
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook inhoudelijk iets te melden of gaan we blijven bij "hip hoi we hebben nog een regering". Dat geen enkele Vlaamse regeringspartij dit een goed akkoord vindt, is dus opnieuw slecht een detail. Als je dit schouwspel een schande vindt, dan ben je zuur. Wie zit er nu ook in met zijn kinderen hé. Apres nous, le déluge. Meer dan ooit het devies der Belgicisten hier.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen vaststellen dat Vivaldi weer maar eens een akkoord heeft gevonden, ondanks het gejank en geloei van de rechtse meute. Het volgende knooppunt in de rechtse schreeuwqueeste is blijkbaar 15 oktober Vivaldi neemt elke hindernis die op hun weg ligt...en doet dat niet eens slecht Wat een schril contrast met de Vlaamse ruziekot regering. Daar moet gewoon doodsimpel de energievoorziening van Vlaanderen worden veilig gesteld en wat doen die Vlaamse onderdeurpolitiekertjes ? Juist ja Op Vakantie gaan zonder dat hun werk af is.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 19 juli 2022 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oja, Vlaanderen gaat naar een begrotingsevenwicht in 2024. Hoe zit het met de andere regeringen in dit land? Hebben die dat werk ook reeds af of wachten die beter nog eventjes om op vakantie te gaan?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 juli 2022 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Het is een goed akkoord Ik lees ook nergens dat het slecht zou zijn Alleen Lijk mij Dat de volgende regeringen, nog zo'n halve eeuw, bezig gaan zijn elke keer de pensioenen betaalbaar te houden. En dat begrotingsevenwicht...eventjes wachten tot 2024 en dan het vel van kunstvezelfs verkopen. Er leven geen beren in Vlaanderen, dus zijn er ook geen berevellen om op voorhand te verkopen. Het zal met dat Vlaams geknoei wel iets worden als de stikstofwaanzin of Ventilus. Veel gedaas en veel ruzie. En weer is daat het rechtse relativistische goedpraten...de anderen hebben ook niet zo goed gewerkt...dus die Vlaamse die doet het goed met slecht bezig te zijn. Trouwens het ging maar over de energievoorziening in Vlaanderen. Peanuts natuurlijk. Zeker nu dat er al economische schade wordt aangericht door het niet kunnen beslissen van de Vlaamse ruziebende.
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, die scheerbeurt van de ambtenaar pensioenen kan maar gebeuren als het (de regering) duidelijk wordt dat ook de ambtenaar niet meer anti-Vlaams stemt.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is het de bedoeling om de laagste pensioenen te verhogen naar 1500€/maand of alle pensioenen te hervormen naar 1500€/maand?
En wat met het zilverfonds? Laatst gewijzigd door Patrick M : 19 juli 2022 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kwam zo, men richt het zilverfonds op en steekt er 26 miljard € in. Zo ver zo goed. Waar minder ruchtbaarheid aan gegeven is, dat is het feit dat het zilverfonds dat geld onmiddellijk aan de Belgische staat geleend heeft in ruil voor een schuldbrief. Men probeerde zelfs dat geld uit de begroting te houden, wat niet lukte want Europa smeet die begroting in de vuilbak en zei, begin maar opnieuw en zie dat die 26 miljard ingeschreven staat bij de schuld. Belgie wou dit niet, want dat was niet nodig, vermits ze dat geld aan zichzelf hadden geleend, een uitleg die Europa deed schaterlachen. De 26 miljard zijn ingeschreven bij de schuld en het zilverfonds is een stille dood gestorven.
![]() |
![]() |