![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik besef niets, ik weet niets, ik kan tussen niets onderscheid maken.... MAAR Er is een forum vol met mensen die geheel vrijwillig, gratis en voor niets voor mij gaan beseffen. Voor mij gaan weten. En voor mij gaan onderscheid maken. Ze gaan zelfs denken voor mij. ....... En U, beste Pandareus, U ontgoochelt mij ! Juist toch wel. U komt nu beweren dat die mensen die gratis, belangeloos voor mij denken, weten, beseffen, onderscheid maken....dat die het niet goed voor hebben met mij. Dat die zelf geen verstand hebben van hetgeen ze zeggen.... Dat zij kromdenken Neen ! Dat doet mij pijn....het zijn zulke goede rechtse rakkertjes ! ![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest de burgemeester van Anvers sur L'Escaut een bos moeten beheren, dan zou hij in navolging van zijn nutteloze BearCats ongetwijfeld enkele Tigercats aankopen.
https://www.youtube.com/watch?v=flch8zT03lA |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
En dan maar roeptoeteren. Wie boter op zijn kop heeft, komt best niet buiten op snikhete zonnige dagen. Wever, de A'pense fluiter zou dat beter eens gaan beseffen.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke bomaanslag in 't kleinste hoekske van 't stad is een zaak van de federale, en niet van de gemeente/stad. Tenzij het zou kaderen in een echtelijke twist, een burenruzie of een konijnendiefstal. De federale heeft veel geld te kort, en dat komt grotendeels omdat linkiewinkies niet willen investeren in de veiligheidsdepartementen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uit gezegdes dat amper een tiende van de import gepakt wordt ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Assad liet nog verstaan dat hij hun hulp nooit vroeg en het niets geholpen heeft.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is commercieel niet haalbaar, de coke op't straat is nog te goedkoop. Maar indien het proces grootschaliger opgezet zou kunnen worden is het ook mogelijk andere alkaloïden op te vangen en te hergebruiken, en dan zou het wel rendabel kunnen zijn. Misschien een "Kickstarter" of "gofundme" voor opzetten?
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brugge: the place to be.
15 augustus gaat de stoet "Brugse Belofte" uit, met medewerking v.d. Stad Brugge.Vooraan op de folder: foto v.e. ridder met op z'n borst schild met VLAAMSE leeuw: met zwarte klauwen ! In de stoet meerdere vaandeldragers met grote vlaggen VLAAMSE leeuwen met ZWARTE KLAUWEN... Witte Kaproen niet gezien. Spijtig, hij ging z'n hartje ophalen ! Laatst gewijzigd door Boduo : 15 augustus 2022 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
|
![]() Citaat:
Was het trouwens niet dhr Jan Jambon (N-VA), toenmalig minister van Binnelandse zaken die de bevoegdheid voor het aanpakken van georganiseerde misdaad naar het lokale heeft verschoven ? Om dhr De Wever zijn Rambocats te laten scoren ? Totaal mislukt natuurlijk, zoals alles wat de N-VA heeft in handen gehad. https://news.belgium.be/nl/bestuurli...-criminaliteit Citaat:
Citaat:
En ondanks dhr Jambon (N-VA) alle bevoegdheden heeft toegekend aan de burgemeesters, slaagt de fluiter van A'pen, burgemeester dhr De Wever er niet in 1° De veiligheid voor de burger te ganranderen ondanks de investering in (nutteloze - noot van Willem) Bearcats en ander "zwaar" materiaal. 2° Het druggebruik in zijn stad onder controle te houden Merk ook op dat de Vlaamse regering bevoegd is voor de aanpak van drugsgebruik bron : https://www.vlaanderen.be/agentschap...dsthemas/drugs
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie beschermt ons tegen die derde rijkers? Jambon zit nog op post, zal honderdtal k opzegpremie krijgen en niemand is vervolgd voor opzettelijke doodslag.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=De Rode Willem;10014757]
Dan heeft Jambon (N-VA) de burgemeesters bijna carte-blanche gegeven om op te treden tegen drugshandel en drugsgebruik. __________________________________________________ __________________________________________________ __ Zo heeft de burgemeester van Brugge carte-blanche gegeven om ECHTE VLAAMSE leeuwenvlaggen te dragen in die stoet. Misschien wel 1000 toeschouwers konden dat héél duidelijk zien. Benieuwd of dat een staartje krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.rfi.fr/en/international/...pe-for-cocaine |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Vanwaar die onwetendheid van grote verwezenlijkingen van uwe politieke sjoe sjoes ? Komt het falen van dhr De Wever, fluiter van A'pen, niet goed uit ? Moeten zijn, door Jambon (N-VA) aangereikte verantwoordelijkheden uit beeld blijven zodat het gezeik van dhr De Wever om zijn falen te verdoezelen niet zo lamlendig vals zou klinken ? https://news.belgium.be/nl/bestuurli...-criminaliteit Citaat:
Elk onnozel plofje of serieuze boem was zijn bevoegdheid.... Nu dat die hufter zijn mislukking zelf begint te beseffen, nu kwaakt hij federaal ! Sorry zo'n hypocrisie heb ik nog nooit meegemaakt, zelfs niet in de politiek.
![]() |
![]() |
#157 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uit uw eigen aangehaalde bron : Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
De Antwerpse politie is fenomenaal goed, als ze goed aangestuurd wordt. Als het federale niveau er zich mee moeit, geeft dat aanleiding tot grote successen Lokaal, Antwerps aangestuurd kunnen ze nog geen plofje van ocharme een handgranaat door de brievenbus voorkomen. Prachtig dat net u dit enorme fiasco van het A’pense niveau nog eens in de verf zet. Waarvoor mijn dank
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 augustus 2022 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar kom het kan altijd dat de agente in kwestie iedere dag pendelt van Antwerpen ( nazi stad) naar Charleroi .... ![]() De PS moet dringend denazificeren.....in Wallonie ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |