![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf verstomd van de politieke zwakheid van zo vele Republikeinen. Niemand durft zijn bek nog te openen. Het doet mij denken aan de politieke verlamming die Hitler bij de grote massa van de Duitsers wist door te drukken.
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pelosi bvb om te beginnen, met haar stock trades. Hunters laptop. Stel je voor dat 't om 1 van Trumps zonen ging. De Epstein lijst die nooit vrijgegeven werd, terwijl ondertussen lang geweten is wie er & hoe vaak ze op de flight list naar Lolita Island voorkwamen. De FBI die betaalt voor 'n vervalst Steele dossier... En nog zoveel meer. Daar is jouw fantasie The Handmaid's Tale 'n sprookje tegen. Wat 't ook is, gewoon 'n fantasie van overneurotische blauw- of groenharige gestoorde feministes die abortusfeestjes organiseren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 augustus 2022 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat hebben ze niet, want dan werd 't 24/7 de hele wereld rondgebazuind.
Trump heeft nooit op die Lolita express gevlogen. Epstein vloog wel met z'n klikken & klakken buiten in Mar a Lago omdat hij handtastelijk werd. In die tijd kende iedereen iedereen, en wou iedereen met Trump op de foto! In die tempel op Lolita Island hing wel 'n mooi schilderij van Clinton.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() rofl. hilarisch om de gop-narratief klakkeloos te copieren... dems communistisch
![]() ![]() de GOPinquisitie heeft miljoenen gespendeerd om voterfraude te bewijzen... raad eens hoeveel miljoenen ze gevonden hebben?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 21 augustus 2022 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Dat u er zich mee aligneert is uw zaak.
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
ik stond tot 4 jaar geleden geregistreerd als republikein. ik heb gecanvassed voor Dole, W Bush, McCain en Romney. ik heb de gop zich eerst zien voorover buigen voor de tea party, en dan door de trump-cult overgenomen. Dat was voor mij de druppel. ik sta nu geregistreerd als independent en het zijn wel slechte valsspelers. knoeien met de stemmen voor de president, maar vergeten te knoeien met de stemmen voor al die andere verkiezingen op hetzelfde stembiljet is idd wel knullig
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() dat hele zwarte boekje staat gewoon op het internet
I Called Everyone in Jeffrey Epstein’s Little Black Book
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lijst van personen voor wie Ghislaine Maxwell meisjes/minderjarigen ronselde, hetgeen waarvoor ze veroordeeld is. Aanklachten van die personen op die klantenlijst indien 't om minderjarigen gaat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Diegenen waarvoor ze (minderjarige) meisjes ronselde, moeten die dan ook niet veroordeeld worden?
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Ron Paul en Ben Franklin goed met mekaar zouden overeengekomen zijn.
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ook weer in Kansas: Rep. Gietzen liet een hertelling uitvoeren waarvan hij zelf zei dat het geen verschil ging maken (20% voorsprong voor pro-abortus). Het is gewoon dat ze kunnen zeggen dat er een hertelling was. Dat ze 100% ongelijk kregen zeggen ze er nooit bij. https://apnews.com/article/abortion-...3b24580ad7ea0c
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 augustus 2022 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkt nu dat Trump documenten gestolen had met betrekking tot (US) spionnen in het buitenland. Dat zijn zaken die onmogelijk declassiefied kunnen worden.
Jai is waiting. https://www.pressreader.com/canada/t...81732683293783 ![]()
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Sluit Biden ook maar op. Meer perikelen uit de bananenrepubliek euh ...bananenimperium
Trump heeft een punt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhaal is meermaals ge-fact-checked: false. https://www.politifact.com/article/2...en-joe-biden-/ Dat Trump verdacht wordt van het stelen van uiterst geheime informatie over US spionnen staat klaar en duidelijk in het huiszoekingsbevel. En moest hij daardoor de dood van US spionnen veroorzaakt hebben is dat niets minder dan landverraad. Tot zover de patriot Donnie. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 augustus 2022 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Uiteraard, voor extreem-linksen is “verdacht zijn van” gelijk aan schuldig zijn.
Maar niet als de verdachte een extreem-linkse is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 augustus 2022 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huiszoekingen zijn een feit en het huiszoekingsbevel waarin melding staat over documenten met betrekking tot US spionnen is een feit.
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Wat er meegenomen is weten we niet, wat er instaat in wat meegenomen is weten we niet, en wat er weg-geredigeerd is in het huiszoekingsbevel weten we niet. Of heeft U mss een niet-geredigeerde versie van het huiszoekingsbevel? Inzage in alle dozen gehad ook mss? Toch op de scanner gelegd voor "future reference" mag ik hopen. Doe nu pedo-coke-snuivende first son zijne lap-top eens. Of Hitlery "Cankles" haren privé-email-server eens. Waar zijn die hun "huiszoekingsbevelen?" Mijn punt staat dus. Compleet hypocriete, double standards van de extreem-linksen.
![]() |