![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik reken niet maar ik weet dat mijn goede vriend ,vroeger altijd in goede gezondheid, 3 spuiten en 3 boosters gehad heeft en dat hij nu een week terug thuis is na een opname in de Covid afdeling en dat hij nu op de sukkel is. Nog steeds smaak en reuk kwijt, evenwichtsstoornis en geheugenverlies.
Kom mij niet vertellen dat dat vaccin zo een goede zaak is. Ik zou dat zelfs mijn hond nog niet geven. Laatst gewijzigd door TREBRON : 29 oktober 2022 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De aandeelhouders geloven er blijkbar ook niet in want de producenten zakken op de beurs. Het is hier China niet hoor. Laatst gewijzigd door TREBRON : 29 oktober 2022 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij zouden jij en mede-vaxxers zich beter zorgen maken over de vaccinbijwerkingen van jullie vrijwillige prik-experimenten dan te raden wie waar een probleem mee zou kunnen hebben. ![]() Het besef is blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen dat bij elke prik de kansen stijgen dat (overlevende) vaxxers weleens in de rij zouden komen te staan voor schadeloosstelling bij dat europese fonds voor vaccinatieschade door covid-19 vaccins. https://www.europarl.europa.eu/doceo...jDOeTHURkfrJLU
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou men willen straffen om een Covid prik (soms lekker bekkend 'clothshot' genoemd) te weigeren? Omwille van de Pfizer winstmarges misschien?
Reuters schrijft ondertussen "Italy to end ban on health workers not vaccinated against Covid". |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook wat die schadeloosstelling betreft, dat is het eerste wat ik ervan hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnenkort klagen dat ze geen personeel genoeg hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad, merkwaardig...de pagina werd intussen blijkbaar verwijderd. Maar dat is niet te verwonderen... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
En we weten ondertussen ook al dat wef-marionet von der leyen op eigen houtje "onderhandeld heeft" voor de aankoop van europese vaccins, nu komt ook het plichtsverzuim van de europese commissie uit om aansprakelijkheid voor hun covid-vaccins van de farmaceuten te eisen én dat de inzage vd contracten onthouden werden aan het EP tijdens de onderhandelingen. Dat betekent dat von der leyen en de europese commissie zonder het europees parlement beslisten. Daar gaat het democratisch vernislaagje van het illegale eu-wangedrocht van dat elite-clubje globalisten.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 30 oktober 2022 om 17:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arts deed onderzoek naar giftige stoffen in coronavaccins: ‘Eigenlijk ongelooflijk dat ze zijn goedgekeurd’
Ja wat steekt men daar zoal in, in dat spuitje? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2022 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Australië geven ze het nu aan de koeien, en die vallen zienderogen dood; straks moeten ze nog kangoeroes gaan melken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strasser blijkt een uroloog te zijn in Tirol. Duurt 3 seconden om op te zoeken. Lijkt wel een zeer polyvalente man buiten plassers. Heeft hij nog andere specialiteiten? Nu komt de rioolbron van Oostenrijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() EMA weet ook niet exact wat die spuiten bevatten.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door bedrijven die bol staan van corruptiezaken, lobbyen en schadeclaims. Die onze politici en hun pseudowetenschappers beter beschermden dan uw geliefden en u daarmee dus de oorlog verklaarden.
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge kunt toch niet zeggen dat het voor niets goed is.. De aandeelhouders zijn er toch flink rijk mee geworden. Ik geloof zelfs dat VDB er zoveel aan verdiend heeft dat hij het zelfs niet meer opgestookt kan krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De onverkozen geldverbrander koppelt zijn hebzucht aan machtswellust, hij blijft koppig het volk uitdagen met een onwettig voorontwerp. Citaat:
Dus voor een verkoudheid en zelfs zonder enige geldige reden, behalve een vage, mogelijke "bedreiging", wil dat brouckventje ons al willekeurig reisbeperkingen en verplichtingen kunnen opleggen! ![]() De grondwet werd dus al overtreden en geschonden door de eerdere corona nepmaatregelen en dit voorontwerp is evenzeer al op voorhand onwettig én ONGELDIG want het doorstaat de toetsing aan de grondwet niet die zegt dat er eerst wetenschappelijk met feiten een epidemische noodsituatie, niet enkel maar een dreiging, voor de volksgezondheid moet bewezen worden voordat er noodmaatregelen mogen genomen worden. Schop dat brouckventje toch eindelijk eens terug de goot in bij de ratten en het ongedierte waar ie thuishoort. Het mag eindelijk eens gaan stoppen met politieke misdrijven door het overtreden van de grondwet.
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Pfizer (alleen al) maakt 26,4 miljard dollar WINST in de eerste 9 maanden van 2022. Qui bono?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 november 2022 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zorgen ten minste niet voor hun inkomen door over hun ding-ding-dong te zingen. ![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |