Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2022, 10:34   #141
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik reken niet maar ik weet dat mijn goede vriend ,vroeger altijd in goede gezondheid, 3 spuiten en 3 boosters gehad heeft en dat hij nu een week terug thuis is na een opname in de Covid afdeling en dat hij nu op de sukkel is. Nog steeds smaak en reuk kwijt, evenwichtsstoornis en geheugenverlies.
Kom mij niet vertellen dat dat vaccin zo een goede zaak is. Ik zou dat zelfs mijn hond nog niet geven.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 29 oktober 2022 om 10:38.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2022, 10:36   #142
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
We hebben net een gigantische besmettingsronde gehad in de eerste helft van de zomer, zonder grote overbelasting of dodenaantallen. Door de opgedane immuniteit zal het najaar dus zeer kalm zijn qua covid.
Toch staan ze klaar met hun 4e spuit om dan te kunnen zeggen hoe goed dat die gewerkt heeft, goe poeier. Als we niet meedoen dreigen onze wetenschappelijke spuit-nazies met nieuwe maatregelen.

Het zal wel grappig zijn om te zien wie dan de meeste besmettingen heeft, ongevaxxten of gevaxxten.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220902_93351457

https://www.standaard.be/cnt/dmf20220901_97260902

Als voldoende mensen een vierde prik laten zetten en verontrustende varianten uitblijven, is het dit najaar niet noodzakelijk om nog doortastende coronamaatregelen te nemen. Dat blijkt uit nieuwe simulaties van UAntwerpen en UHasselt.
Ge moet al een serieuze doemdenker zijn om te geloven dat ze die "maatregelen" nog aan de burger verkocht krijgen.
De aandeelhouders geloven er blijkbar ook niet in want de producenten zakken op de beurs.
Het is hier China niet hoor.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 29 oktober 2022 om 10:38.
Oud 29 oktober 2022, 13:17   #143
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Volgens mij, als ik je zo lees, heb jij in de eerste plaats een probleem met een leven met een overheid. Nogal anarchistisch zou ik zeggen. Wat een overheid ook beslist, het zal altijd verkeerd zijn.
Voor discussies over staatsinrichting, politieke zelfbediening en plichtsverzuim moet je op andere subfora zijn.
Volgens mij zouden jij en mede-vaxxers zich beter zorgen maken over de vaccinbijwerkingen van jullie vrijwillige prik-experimenten dan te raden wie waar een probleem mee zou kunnen hebben.
Het besef is blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen dat bij elke prik de kansen stijgen dat (overlevende) vaxxers weleens in de rij zouden komen te staan voor schadeloosstelling bij dat europese fonds voor vaccinatieschade door covid-19 vaccins.
https://www.europarl.europa.eu/doceo...jDOeTHURkfrJLU
Oud 30 oktober 2022, 07:35   #144
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Waarom zou men willen straffen om een Covid prik (soms lekker bekkend 'clothshot' genoemd) te weigeren? Omwille van de Pfizer winstmarges misschien?

Reuters schrijft ondertussen "Italy to end ban on health workers not vaccinated against Covid".
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 09:38   #145
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Voor discussies over staatsinrichting, politieke zelfbediening en plichtsverzuim moet je op andere subfora zijn.
Volgens mij zouden jij en mede-vaxxers zich beter zorgen maken over de vaccinbijwerkingen van jullie vrijwillige prik-experimenten dan te raden wie waar een probleem mee zou kunnen hebben.
Het besef is blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen dat bij elke prik de kansen stijgen dat (overlevende) vaxxers weleens in de rij zouden komen te staan voor schadeloosstelling bij dat europese fonds voor vaccinatieschade door covid-19 vaccins.
Die link functioneert niet.
Hoe dan ook wat die schadeloosstelling betreft, dat is het eerste wat ik ervan hoor.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 11:05   #146
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Waarom zou men willen straffen om een Covid prik (soms lekker bekkend 'clothshot' genoemd) te weigeren? Omwille van de Pfizer winstmarges misschien?

Reuters schrijft ondertussen "Italy to end ban on health workers not vaccinated against Covid".
Binnenkort klagen dat ze geen personeel genoeg hebben.
Oud 30 oktober 2022, 15:31   #147
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Raar verhaal... Klinkt zo een beetje zoals onze vroegere makker op zijn kille winderige berg in El Hierro die voedsel ging fourageren in de verwilderde tuin van zijn huisbazin.
Heimwee naar Eno2?

Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 17:15   #148
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Die link functioneert niet.
Hoe dan ook wat die schadeloosstelling betreft, dat is het eerste wat ik ervan hoor.
Dan heb je vast ook gemist dat er miljoenen schadeclaims werden uitbetaald voor vaccinatieschade door de vaccins tegen de Mexicaanse griep?

Inderdaad, merkwaardig...de pagina werd intussen blijkbaar verwijderd. Maar dat is niet te verwonderen...
Citaat:
Welcome to the European Parliament's website.

The Internet address (url) you wanted to consult does not exist
You will be automatically redirected to our home page.
Maar deze link werkt nog wel, hier is de hele inhoud van die pagina, voor die ook "mysterieus" verdwijnt....
Citaat:

Ontwerpresolutie - B9-0475/2021

ONTWERPRESOLUTIE over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19:
23.9.2021
ingediend overeenkomstig artikel 143 van het Reglement
- Comirnaty (Pfizer, BioNTech)
- COVID-19-vaccin Janssen
- Spikevax (Moderna)
- Vaxzevria (AstraZeneca)

Virginie Joron

B9?0475/2021
Ontwerpresolutie van het Europees Parlement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19
Het Europees Parlement,
– gezien artikel 143 van zijn Reglement,
A. overwegende dat het Europees Geneesmiddelenbureau al ongeveer een miljoen gevallen van ongewenste bijwerkingen na de injectie van vaccins tegen COVID-19 heeft geregistreerd:
- 435.779 voor het vaccin van Pfizer BioNTech,
- 373.285 voor dat van AstraZeneca,
- 117.243 voor dat van Moderna,
- en 27.694 voor het Janssen-vaccin[1];
B. overwegende dat een aantal van deze bijwerkingen ernstig is; overwegende dat bijvoorbeeld ongeveer 75.000 mensen ernstige neurologische bijwerkingen zouden hebben ondervonden na inenting met het vaccin van Pfizer;
C. overwegende dat de vaccins tegen COVID-19 volgens het Europees Geneesmiddelenbureau in de EU het leven hebben gekost aan ongeveer 5.000 mensen:
- 4.198 daarvan zijn te wijten aan het Pfizer-vaccin[2],
- 1.053 aan dat van AstraZeneca,
- 392 aan dat van Moderna,
- en 138 aan dat van Janssen;
D. overwegende dat het de Europese Commissie is die over de aankoopcontracten heeft onderhandeld, en overwegende dat zij niet heeft geëist dat de farmaceutische laboratoria enige verantwoordelijkheid op zich nemen; overwegende dat de leden van het Europees Parlement de contracten tijdens de onderhandelingen niet hebben kunnen inzien;

1. vraagt de Commissie een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19 op te richten;
2. verzoekt zijn Voorzitter deze resolutie te doen toekomen aan de Commissie en de lidstaten.

Laatst bijgewerkt op: 14 oktober 2021
Natuurlijk zijn de cijfers een zware onderrapportage en gaan ze maar tot 2021. Er zijn sindsdien veel meer vaxslachtoffers bijgekomen.

En we weten ondertussen ook al dat wef-marionet von der leyen op eigen houtje "onderhandeld heeft" voor de aankoop van europese vaccins, nu komt ook het plichtsverzuim van de europese commissie uit om aansprakelijkheid voor hun covid-vaccins van de farmaceuten te eisen én dat de inzage vd contracten onthouden werden aan het EP tijdens de onderhandelingen.
Dat betekent dat von der leyen en de europese commissie zonder het europees parlement beslisten.
Daar gaat het democratisch vernislaagje van het illegale eu-wangedrocht van dat elite-clubje globalisten.

Laatst gewijzigd door Oma : 30 oktober 2022 om 17:17.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 01:14   #149
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Arts deed onderzoek naar giftige stoffen in coronavaccins: ‘Eigenlijk ongelooflijk dat ze zijn goedgekeurd’

Ja wat steekt men daar zoal in, in dat spuitje?

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2022 om 01:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 18:49   #150
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
I
Kom mij niet vertellen dat dat vaccin zo een goede zaak is. Ik zou dat zelfs mijn hond nog niet geven.
In Australië geven ze het nu aan de koeien, en die vallen zienderogen dood; straks moeten ze nog kangoeroes gaan melken.
Oud 31 oktober 2022, 19:24   #151
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
In Australië geven ze het nu aan de koeien, en die vallen zienderogen dood; straks moeten ze nog kangoeroes gaan melken.
Ah goed, daar worden vreemde stoffen in het lichaam tenminste wel goed opgevolgd.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 21:00   #152
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
dat kunt ge gewoon opzoeken op de website van de EMA

Citaat:
Strasser heeft onderzoek gedaan
Citaat:
in een artikel voor internetkrant Wochenblick
lol
Oud 31 oktober 2022, 21:32   #153
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
dat kunt ge gewoon opzoeken op de website van de EMA

lol
Strasser blijkt een uroloog te zijn in Tirol. Duurt 3 seconden om op te zoeken. Lijkt wel een zeer polyvalente man buiten plassers. Heeft hij nog andere specialiteiten? Nu komt de rioolbron van Oostenrijk
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 23:00   #154
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gaan farmaceuten niet aan de neus van hun klanten hangen en zeker niet bekend maken aan het grote publiek.....vooral voor het beschermen van bedrijfsgeheimen voor concurrenten, nietwaar?
EMA weet ook niet exact wat die spuiten bevatten.
Oud 1 november 2022, 03:17   #155
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets dat zich repliceert, vasthecht aan uw biologie en een reactie opwekt.
Door bedrijven die bol staan van corruptiezaken, lobbyen en schadeclaims. Die onze politici en hun pseudowetenschappers beter beschermden dan uw geliefden en u daarmee dus de oorlog verklaarden.
Oud 1 november 2022, 11:43   #156
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Ge kunt toch niet zeggen dat het voor niets goed is.. De aandeelhouders zijn er toch flink rijk mee geworden. Ik geloof zelfs dat VDB er zoveel aan verdiend heeft dat hij het zelfs niet meer opgestookt kan krijgen.
Oud 1 november 2022, 12:32   #157
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge kunt toch niet zeggen dat het voor niets goed is.. De aandeelhouders zijn er toch flink rijk mee geworden. Ik geloof zelfs dat VDB er zoveel aan verdiend heeft dat hij het zelfs niet meer opgestookt kan krijgen.
Even terzijde:
De onverkozen geldverbrander koppelt zijn hebzucht aan machtswellust, hij blijft koppig het volk uitdagen met een onwettig voorontwerp.

Citaat:
https://pnws.be/vandenbroucke-wil-oo...n-epidemie-is/
....
Het voorontwerp van wet van de minister heeft tot doel de koning (via een KB dus) de mogelijkheid te geven om reisbeperkingen en verplichtingen in verband met het Passagier Lokalisatie Formulier op te leggen wanneer er een grensoverschrijdende bedreiging voor besmettelijke infectieziekten bestaat en er geen epidemische noodsituatie werd afgekondigd.
....
Wat die paljas dus voorstelt is de grondwet schenden om noodmaatregelen verplicht te kunnen opleggen zonder dat er een noodzaak is, zonder dat de grondwettelijk vereiste epidemische noodsituatie werd vastgesteld/bewézen om noodmaatregelen te mogen opleggen.
Dus voor een verkoudheid en zelfs zonder enige geldige reden, behalve een vage, mogelijke "bedreiging", wil dat brouckventje ons al willekeurig reisbeperkingen en verplichtingen kunnen opleggen!

De grondwet werd dus al overtreden en geschonden door de eerdere corona nepmaatregelen en dit voorontwerp is evenzeer al op voorhand onwettig én ONGELDIG want het doorstaat de toetsing aan de grondwet niet die zegt dat er eerst wetenschappelijk met feiten een epidemische noodsituatie, niet enkel maar een dreiging, voor de volksgezondheid moet bewezen worden voordat er noodmaatregelen mogen genomen worden.
Schop dat brouckventje toch eindelijk eens terug de goot in bij de ratten en het ongedierte waar ie thuishoort.
Het mag eindelijk eens gaan stoppen met politieke misdrijven door het overtreden van de grondwet.
Oud 2 november 2022, 11:10   #158
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://exxpress.at/pfizer-jubelt-da...liardengewinn/

Pfizer (alleen al) maakt 26,4 miljard dollar WINST in de eerste 9 maanden van 2022.

Qui bono?

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 november 2022 om 11:12.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 11:23   #159
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
https://exxpress.at/pfizer-jubelt-da...liardengewinn/
Pfizer (alleen al) maakt 26,4 miljard dollar WINST in de eerste 9 maanden van 2022.
Qui bono?
Awel, respect.
Die zorgen ten minste niet voor hun inkomen door over hun ding-ding-dong te zingen.
Oud 2 november 2022, 11:29   #160
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
We hebben net een gigantische besmettingsronde gehad in de eerste helft van de zomer, zonder grote overbelasting of dodenaantallen. Door de opgedane immuniteit zal het najaar dus zeer kalm zijn qua covid.
Toch staan ze klaar met hun 4e spuit om dan te kunnen zeggen hoe goed dat die gewerkt heeft, goe poeier. Als we niet meedoen dreigen onze wetenschappelijke spuit-nazies met nieuwe maatregelen.

Het zal wel grappig zijn om te zien wie dan de meeste besmettingen heeft, ongevaxxten of gevaxxten.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220902_93351457

https://www.standaard.be/cnt/dmf20220901_97260902

Als voldoende mensen een vierde prik laten zetten en verontrustende varianten uitblijven, is het dit najaar niet noodzakelijk om nog doortastende coronamaatregelen te nemen. Dat blijkt uit nieuwe simulaties van UAntwerpen en UHasselt.
2022 wordt een dodelijk jaartje ...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Picture1.png‎
Bekeken: 949
Grootte:  43,5 KB
ID: 117030  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be