![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mocht verdorie niet eens bepalen wie ik in mijn privéwoonst uitnodigde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Het is niet meer dan normaal dat de staat zich moeit met wie der bij u op de pot komt zitten. Als je dat niet inziet ben je definitely een wappie.
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da meende niet ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mocht wel bepalen wie, maar niet teveel. Moeilijke begrippen hé: pandemie, besmettelijkheid .... Je zou zo de wappies de pest toewensen. Dat was de vorige echte pandemie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet nee, Trump was pro vaccins en minder pro Russisch dan Clinton. Maar die werd zogezegd ook gesteund en dan de gele hesjes, uiterst links, uiterst rechts, wappies, homeopaten, boeren, anti pro woke, enzovoort… als iets een probleem vormt zitten de Russen er achter. Het is belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is toch begonnen met vaccineren tegen wuhan1 om niet dood te gaan, dat was de reden om te vaccineren. Waarom nog vaccineren als de vierde prik niet meer beschermt tegen dat dodelijke wuhan gevaar voor onwetende en bange mensen die dat nog steeds geloven? De angst voor die reden om te vaccineren moet behouden blijven door het woordje wuhan te blijven gebruiken voor vaccins, daarom moet de bescherming tegen wuhan strain er ook nog inzitten. Waartegen zou er anders nog gevaccineerd moeten worden? De ongevaarlijke, milde variant omikron snotneus, het gemuteerde wuhan virus, waar niemand nog bang voor hoeft te zijn?
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De experts en virologen?
Die beweren toch allemaal dat het wuhan virus gemuteerd is tot afgezwakte subvarianten? ![]() Of geloof je ze niet? ![]()
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid, ik heb het over het VIRUS Wuhan-1, en niet over de stad in China he
![]() Wuhan-1 is verdwenen, behalve misschien in een of andere diepvriezer van een of ander labo. Nergens is er nog een test afgenomen die daarmee overeen kwam. Bovendien heeft het gros van het volk goeie immuniteit tegen Wuhan-1 door vaccinatie, die jaren zal meegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, dat waren de wappies. De wappies, ttz, zij die lulkoek verkopen, dat zijn de maatregelaars, de TV kwakzalvers, de pasjes voorstanders en zo he. Zij wilden die naam destijds geven aan mensen die inzagen dat dat allemaal kwakzalverij was, maar ondertussen moeten de juiste namen aan de juiste groepen gegeven worden. Pas op, onder de maatregelen tegenstanders waren er OOK een paar wappies die zottigheden vertelden. Een paar "nuttige idioten". Maar het gros van de wappies waren toch de gekken die voor maatregelen en verplichte vaccinatie en zo waren. Want, zoals van in het begin gezegd door niet-wappies die zich aan wetenschappelijke gronden hielden, en zoals ondertussen door talloos wetenschappelijk onderzoek bevestigd zodat het niet meer kan tegengesproken worden, en trouwens gemakkelijk waargenomen, is al dat gedoe gebaseerd geweest op pure wappie-kwakzalverij waarvan de wappie hogepriesters geregeld hun wappie lulkoek op TV mochten komen vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vanuit epidemiologisch oogpunt houdt dit geen steek. Als het werkelijk de bedoeling was om een zo breed mogelijke immuunresponse te genereren met de booster om "potentieel nieuwe varianten voor te zijn", dan had men er naast het S-proteine tegen omikron, ook andere antigenen ingestoken, ipv het oorspronkelijke wuhanspike proteine. Maar dan moet ge een volledig nieuwe klinische studie opzetten, en dat kost tijd en geld "en da hebben we nie want de winter staat voor de deur en we gaan allemaal terug sterven aan een nieuwe golf, dus tis dringend"
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zodanig moeilijke begrippen, dat de TV wappies ongeveer alles wat ze verkondigden, fout hadden he. Herinner U dat we het virus bij het nekvel hadden, dat we met lockdowns het virus gingen stoppen, dat de vaccinatie anderen ging beschermen. Herinner U al die flagrante leugens en onwaarheden. Herinner U over de dodelijkheid van 't virus dat tot 10% kon gaan (het bleek uiteindelijk iets van een 0.3% te zijn in 't begin). Herinner U dat we een paar weken moeite moesten doen, want anders waren we voor maanden zoet. Herinner U die rare immuniteit die niet werkte met besmetting maar wel met vaccins. Al die ongelofelijk foute lulkoek. Die we U hier trouwens uitgelegd hebben live, maar toen ge ook nog de wappies op TV geloofde. En ondertussen is het allemaal uitgekomen, wat voor een zever dat was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat de Wuhan variant verdwenen is zoals de wappies zeggen. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 september 2022 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op nextstrain kijk, en ik kijk naar clade 19A, dan vind ik als laatste waarneming een in Venezuela, waargenomen in mei 2021. https://nextstrain.org/ncov/open/glo...membership=19A Citaat:
Zoek ik op 19B, dan vind ik de laatste in Paraguay in maart 2021: Citaat:
Voor de zoveelste keer komt wat men wetenschappelijk weet overeen met wat volgens jou "wappies" zeggen. Dat is al van in het begin zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 september 2022 om 12:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kon niet eens mijn ouders tezamen thuis uitnodigen. "teveel" was meer dan 1 persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |