![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() brave belg
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Nee, die dient om de bomma te beschermen natuurlijk!!
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Zie, ik snap die verwijtende reacties naar Henri niet.
Ok, misschien haalt het niet veel uit, maar waarom zijn er nu reacties als "brave belg", "dju",... Allez, ik snap dat echt niet. jullie hebben er toch geen last van? Niemand verplicht u ne booster te halen? Ziet ge uzelf ook protesteren als mensen hunne jaarlijkse griepspuit gaan halen?
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Dus wat je hem verwijt is een schaap te zijn? Een booster laten zetten = schaap zijn. Zoiets?
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die geen jaarlijkse griepspuit halen, werden niet een jaar lang beschouwd als asociale, staatsgevaarlijke, egoïstische eikels. Mensen die geen jaarlijkse griepspuit halen, werden bovendien ook niet van het sociale leven uitgesloten. Bij de COVID-vaccins was dit wél het geval. Enerzijds bleef men er op hameren dat de vaccins niet verplicht waren, maar anderzijds ging men degenen die er geen gebruik van maakten wel op alle mogelijke manieren demoniseren. Ik snap dat er dan wat weerstand komt. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 30 september 2022 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En is het niet tijd om stillekes aan te kalmeren over Covid. Ik ben net als velen zeer ontevreden over hoe dat is aangepakt, niet in het minst de dwangmaatregelen, maar intussen is de situatie genormaliseerd. CST is weg, dood en begraven, prikjes zijn vrijwillig. Allez, 't is hier China niet he.
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *for now
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Henri1 liet zich in het verleden op dit forum vaak negatief uit over mensen die zich niet wilden laten vaccineren. Zijn post is ook niet bedoeld als neutrale melding van het feit dat hij werd gevaccineerd. Dus ik snap dat men wat met hem lacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat niet snel verdwijnen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het de schuld van die bange, gehoorzame meelopers, die maar niet genoeg krijgen van dat prikken, dat de coronahoax blijft duren en dat er geprikt en geboosterd blijft worden ondanks dat zelfs de who verklaart dat corona voorbij is.
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() ![]() Da's waar. Ik zie ons wel niet terug gaan naar de situatie van vorig jaar. CST lijkt me echt wel dood. Maar ik kan me vergissen... In ieder geval, laten we DAN kwaad worden ipv alvast "preventief verontwaardigd" te zijn en laten we zeker niet afreageren op mensen die zich gewoon laten boosteren...
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wees maar zeker dat het cst nog lang niet begraven is, die kans op controle laat de politiek immers niet liggen daarvoor hebben ze al geniepig met wetswijzigingen zitten rommelen.
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() ok, zijt dan alvast preventief kwaad. Ook goed.
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het waren de mensen die we door pure lafheid niet aan lantaarnpalen hebben gehangen toen ze met de nazi's meewuifden. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 september 2022 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Oma -
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |