Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Welke is van toepassing op U ?
Ik ben geprikt, en zonder dwang zou ik ook geprikt zijn. 16 41,03%
Ik ben geprikt, maar zonder dwang zou ik dat niet geweest zijn. 7 17,95%
Ik ben niet geprikt, ondanks de dwang. 16 41,03%
Ik ben niet geprikt, maar zonder dwang zou ik mij laten vaccineren hebben. 0 0%
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2022, 06:37   #141
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, je wil zeggen, met het dure gas en stroom gedoe zou het zonde zijn van ze niet te gebruiken om woningen mee te verwarmen ? Ik weet niet of dat zoveel opbrengt, en het maakt veel stinkende rook he.
De politieker IS de lantaarnpaal als fakkel.
Pek, veren en vuur.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 06:40   #142
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De politieker IS de lantaarnpaal als fakkel.
Pek, veren en vuur.
Ja. Maar gaat dat echt zoveel extra warmte geven, dan het pek en de veren alleen opstoken ? Er zit veel water in zo een politicus he. Russen, da's iets anders, die zitten vol wodka. Maar hier ? Bier is grotendeels water he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2022 om 06:40.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 06:43   #143
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja. Maar gaat dat echt zoveel extra warmte geven, dan het pek en de veren alleen opstoken ? Er zit veel water in zo een politicus he. Russen, da's iets anders, die zitten vol wodka. Maar hier ? Bier is grotendeels water he.
Wat stelt ge dan voor?
Oud 15 oktober 2022, 07:10   #144
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat stelt ge dan voor?
Waarschijnlijk is composteren energetisch voordeliger, als we de methaangassen kunnen opvangen...
Oud 15 oktober 2022, 07:35   #145
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk is composteren energetisch voordeliger, als we de methaangassen kunnen opvangen...
Het belangrijkste is dat de weegschaal aan de kant van de bevolking weer opweegt tegen de schaal van deze onverkozen fascisten.
Oud 15 oktober 2022, 07:52   #146
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn dezelfde. Wat JIJ wappies noemt, is "verleden tijd" he, dat waren de mensen die uiteindelijk fundamenteel gelijk hadden, OOK al hadden ze soms technische argumenten die fout waren.

Viruswaanzin van Engel beschrijft exact wat we meegemaakt hebben. Ook al zijn er technische details die fout zijn.

Kijk, stel nu dat onze TV virologen TECHNISCH verkeerde dingen zegden, maar dat UITEINDELIJK duurzame groepsimmuniteit door vaccinatie bekomen werd, ook al was het mechanisme ANDERS dan ze vertelden. Dan zouden ze in de situatie geweest zijn van Engel nu he: technisch fouten gemaakt, maar in de grond gelijk.

Voor wetenschappelijke puristen en zo zou Van Damme nog altijd foute dingen gezegd hebben, MAAR uiteindelijk zou de strategie gewerkt hebben.

Welnu, Engel heeft technisch verkeerde dingen gezegd soms, MAAR in de grond had hij gelijk: wij - onze overheid en de kwakzalvers - hebben onze maatschappij en de fundamentele burgervrijheden aan kwakzalverij opgegeven, , daar was geen aanleiding toe, en de kosten-baten analyse was totaal negatief, en het heeft NIET EENS GEWERKT.

De echte wappies zijn dus niet mensen zoals Engel. Het zijn mensen zoals Van Damme en zoals De Croo. Mensen die totaal onwetenschappelijke lulkoek de wereld insturen, en wie hen navolgt zwaar in de problemen brengen. Mensen wiens "feiten" fake zijn, en wiens redeneringen onlogisch zijn. Publieke zeveraars die het enkel maar doen omwille van geld, aanzien, macht, en publieke belangstelling, dan wel omdat het totale idioten zijn die niet weten wat ze zeggen en doen. Of beide. Wappies.

Jij drijft je obsessie om begrippen te verkrachten echt wel heel ver, wat grappig is uiteraard, maar discussies vrij zinloos maakt.
"de echte Wappies zijn..."
"de echte nazis zijn..."
"de echte fascisten zijn..."

Garbage in, garbage out hee Patrick.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 08:15   #147
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar kinderen zijn uiteraard wel de grootste bron van verspreiding van ziekten zoals griep en aanverwanten in niet gecontroleerde omstandigheden.

En van luizen.
Dat is best mogelijk. Stel je dan ook eens de volgende vraag. Waarom worden kinderen niet aangemoedigd zich te laten vaccineren tegen de klassieke seizoensgriep ? Het is al jaren zo, voor zover ik weet, dat ouderen, kwetsbaren, worden aangemoedigd jaarlijks een prikje te laten zetten. Dat prikje dient om zichzelf te beschermen.
Wat mij kwaad heeft gemaakt is dat er experten waren die zonder verpinken verkondigden dat je door vaccinatie de omgeving beschermt. Dat is grote, zeer grote zever. Dat vaccin kan er enkel voor zorgen dat je minder erg ziek wordt of dat je niet de pijp uitgaat.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 08:21   #148
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Jij drijft je obsessie om begrippen te verkrachten echt wel heel ver, wat grappig is uiteraard, maar discussies vrij zinloos maakt.
"de echte Wappies zijn..."
"de echte nazis zijn..."
"de echte fascisten zijn..."

Garbage in, garbage out hee Patrick.
Nee. Jij denkt dat jouw sofisme van enerzijds DEFINITIES te geven aan woorden, en anderzijds mensen zonder verder nadenken ooit eens geklasseerd hebt, je denkt dat die twee overeenkomen.

Wappies zijn mensen die onwetenschappelijke evidente lulkoek vertellen, een gans verhaal opbouwen hierop, met onsamenhangende argumenten, op een evident belachelijke manier, met de bedoeling "volgelingen" mee te krijgen met hun foutief ongefundeerd en slecht geargumenteerd verhaal.
De motieven waarom ze dat doen kunnen die zijn van propaganda, van faam, van zelfbevrediging, of van domheid en eigen geloof, of beide.

Welnu, AANVANKELIJK werd "algemeen aangenomen" dat mensen als Engel en zo "wappies" waren omdat zij zogezegd foutieve dingen zegden, en foutieve redeneringen toepasten, om "volgelingen" te bekomen.

Maar achteraf bekeken voor de meesten, en direct trouwens doorzien door sommigen, is het nu een evident feit dat het de OVERHEID en de TV virologen waren die exact DAT deden: onwetenschappelijke uitgangspunten als waar beschouwen, en daarop, met wankele redeneringen, gans een verhaal opbouwen, MET DE BEDOELING VOLGELINGEN MEE TE KRIJGEN.

Terwijl mensen zoals Engel ook wel fouten maakten, en ook wel verkeerde dingen zegden, maar UITEINDELIJK in grote lijnen wel de juiste conclusies trokken, zij het soms gebaseerd op iets verkeerds.

Kortom, de definitie van Wappie past perfect op een Van Damme of een De Croo of een Vandenbroecke of een Van Ranst.

Dat zoiets natuurlijk uw comfortabel klassementje in uw hoofd verstoort en je die dissonantie niet wil erkennen, is natuurlijk uw probleem, maar het verandert het gegeven niet dat het nu evident is dat de Wappies de politici en de TV kwakzalvers waren. Zoals hier van in het begin gezegd, maar ja, kaars bril en uil he.

Maar het zijn de overheid en de TV kwakzalvers die een foutief, ongefundeerd, en slecht geargumenteerd verhaal hebben verkocht met de bedoeling veel volgelingen te hebben. Het zijn ZIJ dus die perfect passen in de definitie van Wappie.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2022 om 08:24.
Oud 15 oktober 2022, 09:22   #149
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee. Jij denkt dat jouw sofisme van enerzijds DEFINITIES te geven aan woorden, en anderzijds mensen zonder verder nadenken ooit eens geklasseerd hebt, je denkt dat die twee overeenkomen.

Wappies zijn mensen die onwetenschappelijke evidente lulkoek vertellen, een gans verhaal opbouwen hierop, met onsamenhangende argumenten, op een evident belachelijke manier, met de bedoeling "volgelingen" mee te krijgen met hun foutief ongefundeerd en slecht geargumenteerd verhaal.
De motieven waarom ze dat doen kunnen die zijn van propaganda, van faam, van zelfbevrediging, of van domheid en eigen geloof, of beide.

Welnu, AANVANKELIJK werd "algemeen aangenomen" dat mensen als Engel en zo "wappies" waren omdat zij zogezegd foutieve dingen zegden, en foutieve redeneringen toepasten, om "volgelingen" te bekomen.

Maar achteraf bekeken voor de meesten, en direct trouwens doorzien door sommigen, is het nu een evident feit dat het de OVERHEID en de TV virologen waren die exact DAT deden: onwetenschappelijke uitgangspunten als waar beschouwen, en daarop, met wankele redeneringen, gans een verhaal opbouwen, MET DE BEDOELING VOLGELINGEN MEE TE KRIJGEN.

Terwijl mensen zoals Engel ook wel fouten maakten, en ook wel verkeerde dingen zegden, maar UITEINDELIJK in grote lijnen wel de juiste conclusies trokken, zij het soms gebaseerd op iets verkeerds.

Kortom, de definitie van Wappie past perfect op een Van Damme of een De Croo of een Vandenbroecke of een Van Ranst.

Dat zoiets natuurlijk uw comfortabel klassementje in uw hoofd verstoort en je die dissonantie niet wil erkennen, is natuurlijk uw probleem, maar het verandert het gegeven niet dat het nu evident is dat de Wappies de politici en de TV kwakzalvers waren. Zoals hier van in het begin gezegd, maar ja, kaars bril en uil he.

Maar het zijn de overheid en de TV kwakzalvers die een foutief, ongefundeerd, en slecht geargumenteerd verhaal hebben verkocht met de bedoeling veel volgelingen te hebben. Het zijn ZIJ dus die perfect passen in de definitie van Wappie.

Ja Patrick, herhaal het allemaal nog eens. Dan gaat het plots overtuigen.
Oud 15 oktober 2022, 10:22   #150
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Iedereen is mee hoor..behalve jij en nog 2 wappies natuurlijk

Oh, correctie … jij bent een antivaxxer nu sinds je de laatste vaccinatie overslaat

Laatst gewijzigd door StV : 15 oktober 2022 om 10:24.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 10:28   #151
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit vooral. Het is enkel als het een KLEINE MOEITE is voor de grote groep dat men aan de grote groep een KLEIN ding kan vragen om een kleine groep van een grotere last te ontzien he.

Hier was het totaal omgekeerd. Hier heeft men de welvaart, het welzijn, de scholing, en zo voort van de grote meerderheid gedwongen naar de vaantjes geholpen om een klein groepje het bedenkelijke privilege kunnen te geven van zich niet extra moeten te beschermen, op een manier die niet eens deftig gewerkt heeft.

En met vaccinatie was dat exact hetzelfde. Iedereen die zich wilde beschermen met een vaccin kon dat. Waarom men daarvoor anderen die dat niet wilden of dat niet nodig hadden moest lastig vallen is een raadsel.

Zoals ik vaak gezegd heb, als je in 2021 50+ was, nog geen corona had opgedaan, dan was het niet echt slim om U niet te vaccineren, omdat je dan gewoon een wat groter risico nam. Maar gigantisch was dat risico nu ook weer niet. Er waren niet echt goeie redenen om dat grotere risico te nemen, maar ma foi, wat kan dat nu een andere schelen he. Waarom dat moest "gedwongen" worden is mij een raadsel.

Trouwens, in de klasse 50+ WAS de vaccinatie graad heel hoog, op een spontane wijze. Daar was geen noodzaak tot dwang.

En de dwang om daaronder te vaccineren was gewoon idioot, omdat de kosten-baten analyse daar alles behalve evident positief was. En wie wilde, kon.
Akkoord.
Het ergste, vond ik, dat heel wat mensen geloofden dat schoolkinderen ook moesten worden gevaccineerd.
Dat heb ik aan den lijve mogen ondervinden. Ik zat toen op een terras met m'n blauwe Chimay, toen enkel de terrassen van de cafés mochten worden gebruikt. Plots ging de discussie over het wel of niet vaccineren van kinderen. Ik zei toen dat dit zinloos is. Bon, kort samengevat, de bazin deed mij toen teken dat ik best wat zou kalmeren, want de reacties de blikken van de andere terrasgenoten spraken voor zich. Ik heb toen verder wijselijk mijn mond gehouden.
Niets nieuws onder de zon. Pure massahysterie.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 10:39   #152
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meerdere Europese onderzoeken zijn aan de gang betreffende aankoop en leugens.
https://twitter.com/disclosetv/statu...IOo2_hB_Q&s=19
Oud 15 oktober 2022, 11:12   #153
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Meerdere Europese onderzoeken zijn aan de gang betreffende aankoop en leugens.
https://twitter.com/disclosetv/statu...IOo2_hB_Q&s=19
En ook Een leidinggevende van Pfizer gaf tijdens een hoorzitting van Covid toe dat het vaccin nooit was getest om verspreiding te voorkomen.

Verder is van alles zwart gemaakt in allerlei documenten. Zelfs Europese ambtenaars hebben er het raden naar en krijgen 0 uitleg.

Dat er iets te verbergen is mag wel duidelijk zijn.
Oud 15 oktober 2022, 14:23   #154
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En ook Een leidinggevende van Pfizer gaf tijdens een hoorzitting van Covid toe dat het vaccin nooit was getest om verspreiding te voorkomen.

Verder is van alles zwart gemaakt in allerlei documenten. Zelfs Europese ambtenaars hebben er het raden naar en krijgen 0 uitleg.

Dat er iets te verbergen is mag wel duidelijk zijn.
Citaat:
Albert Bourla, CEO van Pfizer heeft zich teruggetrokken uit een afspraak om te getuigen voor de speciale commissie van het Europees Parlement over COVID-19 die plaats vond op 10-10’22.
Het wordt hem te heet onder de voeten?
Bourla had op die dag voor een panel moeten verschijnen en naar verwachting zou hij geconfronteerd worden met over hoe het vaccin contract dat vorig jaar mei met de EU werd afgesloten tot stand is gekomen.
Bourla houdt zijn privé onderonsje met machtsmisbruikende EU-democrate von der leyen natuurlijk liever onder de radar.
Citaat:
....a spokesperson for Pfizer said the company's president of international development markets, Janine Small, would attend the committee hearing.
Pfizer ceo bourla stuurde daarom zijn kat, of beter, gooide janine small voor de leeuwen om hekele vragen van het EP over pfizergate te beantwoorden.
En vooral ook om vervelende vragen te kunnen ontwijken over bourla's privé onderonsje met von der leyen, die op eigen houtje en zonder enig overleg of instemming, dat beruchte miljarden vaccin contract afsloot voor heel europa.
Von der leyen gedraagt zich nu al als volleerde nazi dictator met minachting voor haar eigen EP...benieuwd of ze nu nog kan en mag blijven zitten.
Oud 16 oktober 2022, 05:59   #155
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een wat betere enquête om na te gaan hoe vrijwillig het allemaal was.

Onder 'dwang' worden "condities" verstaan om zekere dingen mogen te doen.
Dat! -> "Hell hath no fury like Madam's!":
Haar goedkeuring niet respecteren? I dare you.
Oud 16 oktober 2022, 06:26   #156
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is gewoon een feit he. Objectief gezien, met wat gekend is nu (en toen al maar daarvoor moest je wat in de publicaties duiken), hadden de TV virologen en de overheid alle eigenschappen van wat men "wappies" noemde:

1) ze baseerden zich op wetenschappelijk onjuiste dingen, die, naargelang het inzicht van de toehoorder, evident fout waren, of men toch wat moest graven om te zien dat het fout was.

2) ze hanteerden foutieve redeneringen die vaak meer van sofisme weg hadden dan van logisch en wetenschappelijk redeneren

3) ze bouwden daarmee een uiteraard totaal verkeerd verhaal op waarvan ze absoluut wilden hun toehoorders overtuigen ; het verhaal is evident totaal fout gebleken (het stoppen van de epidemie, het vermijden van grachten vol lijken).

4) het was hen te doen om veel volgelingen te hebben en ze vilifieerden de niet-gelovigen.

DAT is toch exact wat men van "wappies" zegde he, zoals die Qanon of andere wappie predicanten he. Er is in de grond geen verschil he.

Dat jij nu toevallig lang een wappie volger bent geweest, maakt niet dat het geen wappies waren he. ELKE wappie volger vindt dat zijn profeten geen wappies zijn, maar 'de anderen'.

Nu is het inderdaad zo dat ZELFS de klassieke wappies destijds, zagen dat wat men over dat epidemie gedoe zegde, foutief was. DAAR komt de associatie vandaan dat zij die de corona-gekken tegenspraken, "wappies" waren. DAAR komt jouw idee vandaan dat een Engel en zo een wappie zou zijn.

Maar de wappies dat waren zij niet. Dat waren de Van Ransten, de De Croos, de Vandenbrouckes en de Van Dammes van deze wereld, in dat in vele landen, omdat de wappie group think aangeslagen was.

(ik verdenk Van Ranst er nog steeds van om een van de weinigen te zijn die dat ZELF goed door had).

De corona waanzin was niks anders dan een soort van "bestorming van het Kapitool" door een geglobaliseerde bende wappies in group think, meer niet.

Dat zal, met de tijd, voor meer en meer mensen wel duidelijk worden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2022 om 06:27.
Oud 16 oktober 2022, 07:25   #157
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is gewoon een feit he. Objectief gezien, met wat gekend is nu (en toen al maar daarvoor moest je wat in de publicaties duiken), hadden de TV virologen en de overheid alle eigenschappen van wat men "wappies" noemde:

1) ze baseerden zich op wetenschappelijk onjuiste dingen, die, naargelang het inzicht van de toehoorder, evident fout waren, of men toch wat moest graven om te zien dat het fout was.

2) ze hanteerden foutieve redeneringen die vaak meer van sofisme weg hadden dan van logisch en wetenschappelijk redeneren

3) ze bouwden daarmee een uiteraard totaal verkeerd verhaal op waarvan ze absoluut wilden hun toehoorders overtuigen ; het verhaal is evident totaal fout gebleken (het stoppen van de epidemie, het vermijden van grachten vol lijken).

4) het was hen te doen om veel volgelingen te hebben en ze vilifieerden de niet-gelovigen.

DAT is toch exact wat men van "wappies" zegde he, zoals die Qanon of andere wappie predicanten he. Er is in de grond geen verschil he.

Dat jij nu toevallig lang een wappie volger bent geweest, maakt niet dat het geen wappies waren he. ELKE wappie volger vindt dat zijn profeten geen wappies zijn, maar 'de anderen'.

Nu is het inderdaad zo dat ZELFS de klassieke wappies destijds, zagen dat wat men over dat epidemie gedoe zegde, foutief was. DAAR komt de associatie vandaan dat zij die de corona-gekken tegenspraken, "wappies" waren. DAAR komt jouw idee vandaan dat een Engel en zo een wappie zou zijn.

Maar de wappies dat waren zij niet. Dat waren de Van Ransten, de De Croos, de Vandenbrouckes en de Van Dammes van deze wereld, in dat in vele landen, omdat de wappie group think aangeslagen was.

(ik verdenk Van Ranst er nog steeds van om een van de weinigen te zijn die dat ZELF goed door had).

De corona waanzin was niks anders dan een soort van "bestorming van het Kapitool" door een geglobaliseerde bende wappies in group think, meer niet.

Dat zal, met de tijd, voor meer en meer mensen wel duidelijk worden.

Ken je de reeks nog 'de verhalen van oom Wim' ?

Oud 16 oktober 2022, 13:14   #158
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ken jij Repelsteeltje, De keizer zonder kleren en pinokkio?
Oud 17 oktober 2022, 08:05   #159
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nope, nooit van gehoord. Dat verandert wel niks aan het gegeven dat de officiele corona lulkoek perfect overeenkomt met wat men in andere domeinen "wappies" noemt he.

Onwetenschappelijke zever en onsamenhangende redeneringen verkocht om niet-denkend publiek met een foutief en waanzinnig wappie-verhaal mee te krijgen. Dat is toch EXACT wat je van gans het "corona beleid" en de TV virologen kan zeggen. Wetenschappelijk ongefundeerd, redeneringen die met haken en ogen aaneen hingen, totaal foutief verhaal zoals we achteraf konden zien, en met de bedoeling "brave burgers" te "overtuigen" in het geloof van dat gekke vertelseltje. Aangevuld, nadien, met het aanwijzen van de "Joden", de slechten die moeten verklaren waarom de lulkoek niet werkt. Zoals andere Wappies naar de Reptilians, of naar de Illuminati of zo verwijzen. Dat waren de reizigers, de corona feesters, de jongeren, de schoolgaande jeugd, de ongevaccineerden.

En dat van in het begin. Mijn post van 17 maart 2020 illustreerde dat al, en is nadien door de feiten bevestigd: met een lockdown, zelfs een die "werkt" kan je geen epidemie stoppen. Je kan die enkel verschuiven naar "na de lockdown" in het beste geval. DAAR begon het wappie verhaal reeds he: al die onnozelaars die kwamen uitleggen dat door enkele weken "thuis" te zitten, we de epidemie zouden stoppen. Gigantische wappie lulkoek.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 oktober 2022 om 08:07.
Oud 17 oktober 2022, 08:05   #160
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ken jij Repelsteeltje, De keizer zonder kleren en pinokkio?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be