![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog iets wat mij opgevallen is: het rapport opgemaakt door de regeringscommissaris werd aangevraagd door Ben Weyts. Dat rapport pleitte de KUL vrij en nam de wind uit de zeilen van Demir. Is alles nog koek en ei tussen Zuhal en Ben? Zien we hier een machtsstrijd aan de N-VA-top? Is dit een potje armworstelen met een mogelijk ministerpresidentschap als prijs?
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Professor Carl Devos heeft het in zijn wekelijkse column over de wetstraat ook uitgebreid over Zulma haar ondoordachte handelwijze.
Citaat:
Dat er in het parlement tabloid-politici zetelen zoals bv JMDD is onvermijdelijk, omdat er nu eenmaal een groeiend publiek is dat kickt op roeptoeters en klaagcultuur ziet als het nieuwe normaal. Dat partijvoorzitters dat ook meer en meer doen is ook wellicht een blijvertje, Vlaanderen heeft nu al twee partijvoorzitters (TVG en BDW) die daar hun handelsmerk van maken. Wallonië heeft dat met Bouchez. Maar ministers ? Willen we echt ministers die praten vooraleer ze nadenken, die communiceren in tabloid termen en hun bevoegdheden ge- of misbruiken en dan nog niet eens het inzicht hebben dat ze ernaast geschoten hebben ? Die nog lopen te fulmineren in het parlement dat ze dat gaat blijven doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De befaamde uitdrukking van John Wayne. Ik had hem afgelopen maandag al gepost maar hij werd verwijderd. Het is nochtans exact wat Zulma gedaan heeft. Twee dagen nadat ik het gepost had, omschreef ook Gwendolyne Rutten op de Afspraak 'een Zuhalleke doen' als uit de heup schieten'. John Wayne schoot altijd uit de heup en daarom dat ik die meme gepost had. Als Gwendolyne het mag dan mag ik het ook. Bij deze...
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom hebben we hier niet meer mensen in de regering met het gezond verstand en de lef van Demir? Een van de weinigen die hun kop durven opsteken en tegen de wind durven ingaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draait het of keert het:
er is veel tijd over gegaan tussen de eerste klacht bij de flikken, en de actie om die prof te beletten nog slachtoffers te maken. Ik geef Zuhal groot gelijk dat ze zo boos werd. "Ze" zullen begod te volgende keer wel beter oppassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de partij denkt wel voor u
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en rectoren die tegen zulke proffen niet kordaat optreden, heel dikke bullshit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klinkt zoals mijn grootmoeder zaliger. En neen, Schoofzak... behalve wat fans die haar onvoorwaardelijk verdedigen zelfs al zou ze live op televisie in haar broek doen weet iedereen dat ze hier een scheerbeurt heeft gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cretinisering van de maatschappij gaat op termijn een echt groot probleem worden... Als dumbo's blijven bewezen foute beweringen van opportunistische politici herhalen alsof ze waarheid bevatten zitten we met een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit las ik op facebook, en daarop werd een bron gegeven. Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dit nu net het punt van Zuhal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 oktober 2022 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen bullshit. Het zijn dagdagelijkse praktijken. Door het af te doen als bullshit ga je nooit slachtoffers over hun schaamte krijgen om klacht neer te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tracht een voorstelling te maken wat Zuhal Demir kan betekenen voor Koerdistan. Het zal Zuhal Demir tegen Erdogan zijn. Wie het eerst de andere liquideert of laat lynchen zal blijken. |
|
![]() |
![]() |