![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste mensen gaan op de rellen voort maar heeft men al eens notie genomen van, met hoevelen die al in ons land aanwezig zijn?
Dat ze gewonnen zijn tot daartoe maar die vorm die zij bezigen van feestvieren is ons totaal onbekend. Dat is gewoon rel schoppen en uit stelen gaan en in bepaalde gevallen andere mensen gaan aanvallen. Die voetbalwedstrijden zijn toch niet in ons land aan de gang? Ga ginder vieren of zou men er in die landen heftiger tegen optreden? One way ticket!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 december 2022 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongeren doen rellen - boomers kunnen nachten lang niet slapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weer uitzetten , desnoods op een roeibootje in de stille oceaan !! Zulk krapul kunnen we missen als kiespijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Serieus: Uitzetten van zulk krapuul , prima !! Het zijn toch maar herrieschoppers die nergens toe dienen !! Ze willen enkel amok maken !! Oh , stuur zulke ook de rekening van de schade !! En laat ze zelf de rommel onder bewaking opruimen !! Vertikken ze het ?? Uitzetten , zonder pardon !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk steken de "jongeren" Brussel in brand volgende keer. Polarisatie is altijd lekker meegenomen.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is voor de zoveelste keer weeral prijs met dat krapuul !
https://www.hln.be/regio/feest-na-ma...kiel~a8425500/ Feest na Marokkaanse winst op WK, maar ook opnieuw incidenten: politie in Brussel bekogeld met stenen, politiekantoor bekogeld op het Kiel Laatst gewijzigd door daiwa : 10 december 2022 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.msn.com/nl-be/sport/voet...a723a1205bcb37
![]() |
![]() |
#150 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat gaat het dan geven als Marokko kampioen wordt?
Feesten of afbreken? Misschien allebei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die winst in 'ons' land omgedraaid moet worden in rellen dat is er teveel aan. Ga in uw eigen landen vieren? Dat zullen zij niet dien omdat men daar nogal snel weet om te gaan met relschoppers die et echt geen tweede keer meer zouden moeten proberen; Laten betalen voor de schade en uitzetten van diegenen die de rellen opgestart zijn. Een criminoloog vn Marokkaanse dodem zag het dan weer zo... Criminoloog Abdessamad Bouabid over rellen in Brussel: "Niets te maken met Marokkaanse cultuur" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12...ssel-niets-te/ Of dat dat een juiste denkpiste isdaar valt nog over na te denken. Was het "Wir schaffebn das" een cruciale fout: JA Was de éénmaking van de EU een fout: JA Terublikkende op wat de NAZI's gilden in een ver verleden (Ausländer Raus) zou ik de regel eerder zien als: Raus mit Ausländern, die nichts Gutes tun.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 december 2022 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je vergelijkt weer appelen met peren. Maar het is te moeilijk om je bij de rotte appels te houden? Het is toch maar ""...een relletje van niks." hé?! Minimaliseren van criminaliteit door vandalisme, vernielingen en rotzakkerij omdat de relschoppers gekleurd en mocro's zijn.
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover dat nog nodig was, maar wat we zien in de Vlaamse steden en Brussel met hogere concentraties Marokkanen: ze zijn zogezegd allemaal “Belgen” met Marokkaanse roots. Maar wat blijkt? Het zijn en blijven primordiaal Marokkanen. Punt! Wat dat “Belg” betreft: “Cut the crap!” Het zijn doodeenvoudig Marokkanen die hier verblijven. Dat is al. Al het “belgisch” gedoe is louter hypocrisie en klinkklare onzin. Het zijn al of niet ge-arabiseerde BERBERS. Punt!
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die dat 'doel' begrijpen maar er zijn er nog steeds die het niet begrijpen of niet willen begrijpen. ![]() p.s. Bij onze noorderburen... Marokkanen spelen het slachtoffer: “Altijd in het verdomhoekje gestopt, maar nu excelleren we!” https://www.dagelijksestandaard.nl/b...-excelleren-we Dat excelleren zou dat niet garant moeten staan voor een one-way ticket naar hunner rootslanden en niet zagen dat je in Nederland/België/een ander EU land geboren bent?¿ Naar alle waarschijnlijkheid zal bovenstaande te kort door de bocht zijn voor sommigen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 december 2022 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat ze dan voornamelijk de Europese wijk laten delen in hun feestvreugde.
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat durven die laffe schijtluizen niet aan, ze zijn bang dat ze dan geen belg meer mogen zijn en huiswaarts moeten keren. ![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat anders de hele marokkaanse gemeenschap maar opdraaien voor die kosten van hun rellend gespuis, ze zijn anders als moslims ook zo solidair voor elkaar. We zullen morgen de schade balans kunnen opmaken.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch 1 voordeel gevonden aan die rellen. Minder steps om over te struikelen.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden de flikken klaar zijn voor vanavond? Er waren er al een massa “ziek” deze week.