![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
'k Zie 't bloed nog liever.
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nooit voor Sinterklaas natuurlijk.
Dus nog MINSTENS 3 dagen wachten of ge zijt ne FREAK.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niks te kerstbomen dit jaar.
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De lichtjes buiten zijn geplaatst. De kerstboom nog niet.
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot ik vorige week babysitte op mijn jongste kleinzoon (5j). Hij was hier zijn lijstje voor Sinterklaas aan't uitknippen uit de speelgoedfolders en opeens vroeg hij: "Oma, waarom staat hier nog geen kerstboom"? Ik: "Omdat Sinterklaas eerst nog moet komen". Kleinzoon: "Maar Oma toch, bij ons thuis staat de kerstboom er al"! Ok; ik heb de onze dus 4 dagen geleden ook gezet. Voila. En de jongste kleinkindjes komen pas overmorgen (zaterdag) hun Sinterklaascadeautjes ophalen. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Traditiegetrouw:
Ik zet geen boom of wat dan ook , en de reden hiervan is , 25 December is voor mij een dag zoals elke dag !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel het is toch ook een feest van het licht. De winterzonnewende (20-21 dec) ligt aan de oorsprong. De donkerste dag van het jaar is gepasseerd. De winter begint. Maar de dagen gaan weer lengen. In die zin een bijzondere dag.
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op 24 december gaan we rond 18u een hapje eten en een drankje doen bij onze dochter tot 20u/ max 21 u. Daarna gaan we terug naar huis. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen mag dat doen zoals ze dat graag willen , uiteraard
Sinds dat ik destijds thuis verliet , heb ik al die dingen overboord gegooid !!
|
|
|
|
|
#152 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een boom met LED-lampjes.
|
|
|
#153 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Net zoals Zwarte Piet zal dit op termijn zo veranderen dat niemand het originele verhaal nog zal kennen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|