Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2005, 01:22   #141
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Maak direct een peiling met: de blanken, de meest bekrompen mensen ter wereld.
men zou beter de peiling maken multiculturist meest blinde mens ter wereld
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 01:37   #142
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En wat hebben wij dan zoal weggegeven?
Welke problemen?
wat dacht je van het votje papier waarop staat Belgische identiteit voor beginners.

Wat dacht je van de sociale zekerheid die leeg gemolken wordt door al de migranten die naar het land van melk en honing komen.... allemaal gratis

Wat dacht je van de vrije meningsuiting die schaamteloos aan banden wordt gelegd door de politieke korrektheid? dat nohthans een universeel beginsel is van de mensen rechten waar je zo een hoge pet van op hebt, tja ik denk dat dit recht enkel geld als je de zelfde mening hebt als de politiek korekkten en verheven pot _emminenties hier in dit land

wat dacht je van het recht om trots te zijn om Vlaming te zijn? dit blijkt tegenwoordig een heel groot misdrijf te zijn
Oud 16 juni 2005, 01:41   #143
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Aan wie hebben we ons toekomstig pensioen weggegeven?
ehuuuuu ik zou zo zeggen aan al de migranten die naar hier gebracht zijn onder het mom om de pensioenen veilig te stellen?
Oud 16 juni 2005, 01:42   #144
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En dat is te danken enkel en alleen aan de moslims?
Nu ben ik niet meer mee...
trammeke vroeger pakken, anders ogjes laten bijstellen
Oud 16 juni 2005, 01:53   #145
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Het is er inderdaad wel beter weer...aah warmer. Maar voor de rest moet je maar eens als arme Afghaan of zo eens in Turkije proberen te geraken. Dat "vriendelijk zijn" is heel relatief.
of Armenier, Koerd, Christenen, Persagent, Amnesty International....
Oud 16 juni 2005, 01:58   #146
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
blanke ras = meest hypocriete ras.

Men oogst wat men gezaaid heeft.
Is dat de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet???????
en men ruimt op wat men verknoeit heeft, maar dit gebeurt wel niet door de verlichte denkers die ervoor gezorgd hebben .
Oud 16 juni 2005, 02:04   #147
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vermoed dat het ''allochtonenprobleem'' in de 4e generatie opgelost zal zijn.
Ja hoor, dan zijn er meer allochtonen dan dat er autochtonen zijn, opgelost dus

ja en wereldvrede bestaat net als het zandmanekke
Oud 16 juni 2005, 08:20   #148
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

We hebben een nieuwe dwang-poster precies... phoebe
Jesus, is het nu echt nodig om op elke niet-VB post in deze thread een of ander dom antwoord van 1 zin en een half spreekwoord te geven? Is uw leven zo leeg dat U uzelf zo druk moet maken over wat anderen op een internetforum typen... Get a life!

Als ge nu nog iets zinnig aan de discussie zou toevoegen... maar nee, gewoon de ene na de andere "linkse smeerlappen", "criminele moslims" en "Pot en ketel" posts na elkaar... Zoekt U een hobby!
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 10:20   #149
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
We hebben een nieuwe dwang-poster precies... phoebe
Jesus, is het nu echt nodig om op elke niet-VB post in deze thread een of ander dom antwoord van 1 zin en een half spreekwoord te geven? Is uw leven zo leeg dat U uzelf zo druk moet maken over wat anderen op een internetforum typen... Get a life!

Als ge nu nog iets zinnig aan de discussie zou toevoegen... maar nee, gewoon de ene na de andere "linkse smeerlappen", "criminele moslims" en "Pot en ketel" posts na elkaar... Zoekt U een hobby!
Ja hoor, wat omschrijf jij dan als zinnig?, (alles wat links is dan?) en in welke post heb ik "linkse smeerlappen vernoemd?"
mijn leven in tegenstelling tot dat van u waarschijnlijk is wel gevuld, wat is u zinnige inbreng dan op u antwoord op mijn posts?
ja...... heel ......... zinnig........... heel inteligent..........Zzzzzzzzzzzz
Oud 16 juni 2005, 11:10   #150
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Ja hoor, wat omschrijf jij dan als zinnig?, (alles wat links is dan?) en in welke post heb ik "linkse smeerlappen vernoemd?"
Neen, maar 't is toch altijd dezelfde "alles is de fout van linksen en moslims"-zever... Een grijsgedraaide plaat in het VB kamp.

Trouwens ik ben niet echt een linkse.

Citaat:
mijn leven in tegenstelling tot dat van u waarschijnlijk is wel gevuld, wat is u zinnige inbreng dan op u antwoord op mijn posts?
ja...... heel ......... zinnig........... heel inteligent..........Zzzzzzzzzzzz
Sure... Daarom dat deze hele pagina vol staat met posts van U...
Trouwens ge moet U niet zo opwinden in alles, dat is niet goed voor uw maagzweren...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 12:05   #151
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de
ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's
niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige,
niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. De blanken zouden, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep kunnen worden van de 21-ste eeuw. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn.
Gisteren was er nog een mislukte brandaanslag in het nieuws. Het betreft een moskee in Rotterdam-Zuid. Het gaat hier om spontaan(!) en jeugdig(!) verzet (de zogenaamde Lonsdale-jongeren). Ik denk dat fatalisme dus niet op zijn plaats is.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 12:14   #152
Stevig Rechts
Banneling

Stevig Rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Gisteren was er nog een mislukte brandaanslag in het nieuws. Het betreft een moskee in Rotterdam-Zuid. Het gaat hier om spontaan(!) en jeugdig(!) verzet (de zogenaamde Lonsdale-jongeren). Ik denk dat fatalisme dus niet op zijn plaats is.
Inderdaad ook de goedrechtse jeugd beseft welke veldslag er zal moeten gestreden worden.
Stevig Rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 18:31   #153
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen, maar 't is toch altijd dezelfde "alles is de fout van linksen en moslims"-zever... Een grijsgedraaide plaat in het VB kamp.

net als het altijd hetzelfde liedje is dat Vlaams Belangers Fascisten, neo nazi's zouden zijn, ook heel afgezaagd en weinig origineel.
alles om links maar aan de vleespot van de macht te houden

Sure... Daarom dat deze hele pagina vol staat met posts van U...
Trouwens ge moet U niet zo opwinden in alles, dat is niet goed voor uw maagzweren...
kan ik niks aan doen dat het zo is uitgevallen, teweinig volk toen.
bedankt voor je bezorgdheid maar met mijn gezondheid is alles prima
Oud 16 juni 2005, 19:58   #154
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad, u bent niet echt links : u bent extreemlinks !!!!!!!!!!!!!!
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 21:36   #155
Volkssturm
Banneling

Volkssturm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeer juist, het wordt tijd dat ze hun echte vijand eens leren kennen. Joden en niemand anders zijn verantwoordelijk voor de multicultuur. Linksen en moslims zijn hun knechten, achterlijke idioten die zich gewillig voor hun kar laten spannen.
Volkssturm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 22:35   #156
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het recht op wonen in een
NIET-multiculturele omgeving, zou eigenlijk een essentieel mensenrecht moeten zijn. .
Bedankt om het woord 'niet' extra in de verf te zetten want anders was ik ervan overtuigd dat het een typ-fout was...

Welke voordelen halen we daar dan uit volgens u?
Oud 16 juni 2005, 22:39   #157
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Het punt is dat al die pro-multikul-lullers *knip* zo graag lullen over de multikulverrijkingen maar uiteraard de laatsten zijn om zich in een multikulwijk (lees : ghetto) te gaan vestigen.
D�*t is een wetmatigheid.

Geen persoonlijke aanvallen.

Arnold.

Dit fenomeen is inderdaad vaak beschreven. Het heet aversive racism.
En komt vaak voor bij mensen die 'wat hoger op de sociale ladder staan' (denk a bedrijfsleiders, politici,... (veelal om bijstere redenen volgens mij): bij hoog en laag beweren ze dat ze absoluut niet racistisch zijn máár met een illegale of vreemdeling contact zoeken zullen ze zeker niet doen, en als er een allochtoon gezin bij hun in de buurt komt wonen zakt de waarde van de buurt ...
Ahum ...
Ik zou er nog een schepje bovenop willen doen nl. ik denk dat onze linkse politiekertjes hier ook aan meedoen. (de rechtsen uiteraard niet, die zijn openlijk racistisch).
Oud 16 juni 2005, 22:41   #158
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Wat belet jou te verhuizen naar die verloederde m*k*kk*nwijken? Gezelligheid troef die multiculture vuilbakwijken met dito stank. En super spannend : hoe kom ik mijn dumpwijk uit zonder ge-bagjacked, gecarjacked of overvallen te worden of in elkaar geslagen te worden als ik per ongeluk het voetpad, en dus het eigendom van allochtone primaten betreed. What a kick Skill Effect. En jij wil dat allemaal moedwillig missen door in je cleane autochtone wijkje te blijven wonen bij mammie en pappie?!?!?. Niets zo afwisselend en verheffend als het continue gejengel uit minaretten en arabische café's, en we vergeten de leuke doodskreetjes van als er weer eens schaap gekeeld wordt in de badkamer van je buren.
Eén toverformule om dit te verhinderen: SOCIAAL CONTACT !!
Oud 16 juni 2005, 22:49   #159
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Stop racisme en seksisme, want alles wat ons verdeelt verzwakt ons.
*Applaus*
Oud 16 juni 2005, 22:51   #160
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Tot nader order bepaal ik nog steeds zelf welke peilingen ik lanceer. En om eventjes inhoudelijk te reageren : de blanken hebben zich veel te sterk laten doen. In de tijd van de kolonisatie hadden de blanken werkelijk zo goed als alle macht in handen, en tot voor enkele decennia was Europa zo goed als helemaal blank. Het is eigenlijk niet te geloven dat de blanken hun macht zo uit handen hebben laten glippen en dat ze Europa zo laten verislamiseren en vernegriseren.
Wat maakt jou denken dat je zoveel beter bent als de anderen?
Die by the way ook nog komen uit landen die veelal onderdrukt werden door onze vooroueders?!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be