![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens zijn dat nu ongeveer nog altijd dezelfde dan toendertijd.
![]() |
![]() |
#142 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En diezelfde kwakzalvers blijven ook nog steeds liegen alsof het geschreven staat! Blijven prikken is hun motto! Kijk, daar is onze nazi prik-mengele van eigen bodem weer die zn giftige pijlen richt op kinderen en al op toekomstige volwassenen. Citaat:
Kinderen met windpokken zijn niet meer besmettelijk van het moment dat er een eerste blaasje zichtbaar wordt. Met het eerste blaasje is het risico om anderen te besmetten reeds VOORBIJ! Kinderen zijn dus wel besmet als ze niet meer hoeven te wachten om naar school te gaan tot hun wondjes helemaal droog zijn maar dan ze zijn NIET MEER BESMETTELIJK voor anderen. En kwakzalver van ranst heeft die kennis als viroloog niet of vangt ie weer poen van de big farma om de windpokken vaccins te promoten? ![]() Citaat:
Op oudere leeftijd een kinderziekte krijgen is zeer gevaarlijk en levensbedreigend, dat is al jaren geweten en wetenschappelijk bewezen. Daarom is het uit den boze om kinderen te vaccineren tegen een kinderziekte door de beperkte duur van immuniteit waardoor ze als volwassene het risico lopen om besmet te worden en te overlijden aan de kinderziekte waartegen ze als kind werden gevaccineerd. Citaat:
Wat deze "viroloog" dus aanraadt is om de levenslange bescherming voor kinderen tegen kinderziektes te saboteren door te vaccineren en daarmee brengt deze kwakzalver het leven van al deze gevaccineerde kinderen als volwassenen in gevaar. Dat is al geen onbekwaamheid meer maar ronduit bewust, onethisch en crimineel gedrag met voorbedachte rade van een viroloog voor boerenbedrog en volksverlakkerij. van ranst is een schandvlek voor het beroep van viroloog.
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Die doen wat ze denken moeten te doen om door hun peers aan de goeie kant van de geschiedenis gezien te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij denkt te sovietistisch. Er zijn geen Grote Leiders, er is een groepsdynamiek. Dat maakt het veel moeilijker te bestrijden, want er is geen kop van de draak. Jij denkt dat er ergens een kop is. Nee, het is gewoon een samenhangend geheel van mensen die schrik hebben van elkaars oordeel.
Laatst gewijzigd door patrickve : 25 september 2023 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Neem het Rega waar ik iets meer info over had. Die beweerden in het begin bij hoog en laag dat de labo theorie rond de oorsprong van het virus onmogelijk was op basis van de dna sequenties. Ik geloofde hen. Het zijn wetenschappers. Ze onderzoeken dingen denk je. Tot je te weten komt dat ook daar gewoon een discours nagepraat wordt. Laatst gewijzigd door Bach : 25 september 2023 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Door zijn reputatie en succes heeft De Smet uberhaupt zijn baan nog aan de UGent. Anders hadden ze hem eruit gedonderd. Hij doorbrak de rangen van de Vlaamse elite. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Een trapje hoger in de Hiërarchie: "Zeg die De Smet, zou toch beter zijn moest die een toontje lager zingen. Er wordt geklaagd over hem." UGent "Maar we kunnen die niet zomaar buiten gooien. Dat valt op. Dat kan zich tegen ons keren. We zullen zien wat we kunnen doen. Dat boek en die lessen kunnen we wel aanpakken." Trapje hoger: "Onschadelijk is goed genoeg " Laatst gewijzigd door Bach : 25 september 2023 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals met dingen zoals "racisme", he. Het wordt een "code" onder Gutmenschen die elkaar gaan beoordelen. Niet echt een hierarchie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de Schoven van deze wereld kontent te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Dat gelooft ge zelf niet. Dat er handig gebruik is gemaakt van het groepseffect dat is wel duidelijk. Maar "om gebruik te maken VAN" moeten er "gebruikers" zijn hé.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Universiteiten zijn filialen van het overheidsnarratief geworden.
Wetenschap, en de keuzes die daarbinnen worden gemaakt, heeft zodoende ook een politieke dimensie. Het idee van bv een partij als de FvD (NL) om een onafhankelijke universiteit te stichten is zeker buitengewoon interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat was voor het welzijn van de domme bevolking. Dan mag dat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is vaak zo he, dat er een Eerste Schreeuwer is die van zichzelf vindt dat hij "iets moet doen" en die "weet wat er gedaan moet worden". Hubris. Kijk, misschien ben ik zelf wel een Eerste Grote Schreeuwer voor een genocide he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 26 september 2023 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Het ventje is niet aan zijn proefstuk toe hé. hier, een artikel van 05/2020 (!) https://statmodeling.stat.columbia.e...n-to-this-guy/ "Zeg, Neil, met uwe CV, ik heb nog wat chemicaliën te verkopen. Kunt gij eens niet beginnen te roepen dat-we-er-allemaal-aan-gaan als ge dit of dat niet doet? Het werkt elke keer opnieuw, hé Neil."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 september 2023 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |