![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Omdat ik niet zoals JvdB 24 uur op dit forum vertoef, beschuldigt hij mij van leugens onder de vorm van: "het blijft opvallend stil rond dit en dat..." Sorry hoor, maar er bestaat een leven NAAST dit forum...
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 3 januari 2005 om 14:06. |
|
|
|
|
|
|
#142 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#144 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Om u van onze goede wil te overtuigen, zal ik persoonlijk elk lid contacteren die tussen 1 en 15 januari het lidgeld heeft overgeschreven, zonder die vermelding, met de vraag of ze hun lidgeld al dan niet aan een goed doel willen besteden. Maar dat zal u immers weer niet willen geloven. U bent een flamingant voor iets...
|
|
|
|
#146 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Om u van onze goede wil te overtuigen, zal ik persoonlijk elk lid contacteren die tussen 1 en 15 januari het lidgeld heeft overgeschreven, zonder die vermelding, met de vraag of ze hun lidgeld al dan niet aan een goed doel willen besteden. Maar dat zal u immers weer niet willen geloven. U bent een flamingant voor iets...
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of hoe jullie niet vies zijn om de mensen te bedriegen... |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het lijkt me een goed initiatief, elke hulp lijkt me daar welkom, wat heb je daar tegen? Of ben je fundamenteel tegen het helpen van niet vlamingen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U moet eens alles in zijn context leren lezen Jan, zoniet mag u straf schrijven!
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 3 januari 2005 om 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#152 |
|
Minister-President
|
WAt me opvalt bij die extreem-linksen is dat zij wel steeds rechts linken aan het facisme ... terwijl er heel weinig rechtsen zichzelf fascist noemen of dat zijn .
En dat terwijl zij zichzelf wel communist noemen , een ideologie die het meeste aantal doden ter wereld op haar geweten heeft ... Ik heb geen sympathie voor communisme of facisme . Maar wat ik zo hypocriet vindt is dat m'n dan steeds naar het zogegede goede communisme teruggrijpt dat van lenin of troski ipv dat van Stalin of mao ... Wat zou je er dan van vinden als echte fascisten teruggrijpen naar het goede fascime ... Want er is meer verschil tussel het fascisme van Mussolini en het N_S van hitler , dan tussen Mao , lenin stalin of Trotski.Waarom zou een rechtse dan Franco niet mogen verdedigen en jij trotski wel ... het zijn allebei totalitairen en ze gebruikkten allebei terreur als drukkingsmiddel. Dus neen aan het totaltaire denken van welke kant dan ook . Je kan het ene niet loskoppelen van het andere , Stalin was een product van het communisme net zo goed als trotski dat was ... en in weze waren ze even slecht en onderdrukten ze evengoed elke vorm van oppositie . Lenin onderdrukte op bloedige wijze een ARBEIDERSOPSTAND in Petrograd , en dat in een arbeidersparadijs. En uietindelijk heeft lenin ook ingeizen dat het communisme niet werkte want hij greep zelf terug naar de NEP( nieuwe economische politiek)nl tot het STAATSKAPIALISME. En de "permanente revolutie" van oorlogscommisaris trotski is op wereldgebied wssh nog explosiever dan Stalin. Zich verschuilen achter medetotalitairen die minder wreed waren enkel en alleen omdat ze daar de kans niet toe kregen is belachelijk ... het communisme heeft overal ter wereld dood en verderf gezaaid en werkt nergens. Net zoals geen enkele vorm van totalitaire staat werkt of toekomst heeft. |
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop dat u toch de nuance begrijpt. Stel, ik vertrouw op het woord van de voorzitter en stort dus gewoon mijn lidgeld. Maar onder elkaar hebben de Bubbeltjes afgesproken dat er op de storting "BUB voor Azië" moet staan, wat bij mijn overschrijving niet het geval is. Dus, wordt mijn bijdrage helemaal niet doorgestort maar blijft hangen aan de vingers van de Bubbels, terwijl ik wel in de veronderstelling verkeer dat mijn geld in Azië is terechtgekomen. Dat is puur boerenbedrog! |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#155 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Uw BUB-clubje is inderdaad een marginaal zootje mensen die willen teruggrijpen naar een Belgique waar hun eigen volk de mindere is van de franstalige bourgeoisie. Welnu die franstalige "bovenklasse" heeft in Vlaanderen alvast het onderspit moeten delven. Vlamingen die desondanks toch de knechtenmentaliteit niet zijn ontgroeid horen thuis in uw BUB-clubje van volksverraders. Argumentatie : - De Vlamingen kregen in belgique nooit waar ze recht op hadden. Lees er onze geschiedenis maar op na. Onze taal werd miskend, in 1914-1918 kanonnenvlees gecommandeerd door franstalige officieren, de aanhoudende taalwantoestanden, de koningskwestie (waar een Vlaamse meerderheid moest plooien voor een Waalse minderheid), de pariteit (waardoor een Vlaamse stem minder telt dan een Waalse), het belgische immobilisme waar de PS uiteindelijk altijd het laatste woord heeft, de immense geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië... Elke Vlaming die het goed meent met zijn volk kiest voor Vlaanderen. Belgicisten zijn ofwel nazaten van de franskiljonse bougeoisie met heimwee naar de tijd van toen, ofwel stompzinnige dwazen die zich laten misleiden door de koekendozen romantiek van de monarchie. 175 jaar volstaat. België Barst!! ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#157 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#158 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#159 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
- De Vlamingen kregen in belgique nooit waar ze recht op hadden. Lees er onze geschiedenis maar op na. Onze taal werd miskend, in 1914-1918 kanonnenvlees gecommandeerd door franstalige officieren, de aanhoudende taalwantoestanden, de koningskwestie (waar een Vlaamse meerderheid moest plooien voor een Waalse minderheid), de pariteit (waardoor een Vlaamse stem minder telt dan een Waalse), het belgische immobilisme waar de PS uiteindelijk altijd het laatste woord heeft, de immense geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië... Elke Vlaming die het goed meent met zijn volk kiest voor Vlaanderen. Belgicisten zijn ofwel nazaten van de franskiljonse bougeoisie met heimwee naar de tijd van toen, ofwel stompzinnige dwazen die zich laten misleiden door de koekendozen romantiek van de monarchie. 175 jaar volstaat. België Barst!! |
|
|
|
|