![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk zelf maar: https://landbouwcijfers.vlaanderen.be/landbouw/varkens daar vind je het document waarin staat: Netto bedrijfsresulaten vanaf 2014 tot 2018. -21?*209 -23?*944 36?*931 36?*055 -29?*652 en dat op een omzet van: 449?*082 461?*111 536?*861 550?*854 512?*538 Kortom, die draaien kantje boordje met verlies. En dan krijgen ze nog wel wat steun. De vraag is dus hoe zinvol het is om lichtjes verlieslatende bedrijven die hier de zaken bezoedelen te gaan verdedigen, als men bovendien weet dat die bedrijven voor 2/3 voor het buitenland werken waar ze dat verlies dus doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2023 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het adres van de BBB is hetzelfde als het adres van het
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 maart 2023 om 04:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (zelfs als de informatie niet 100% juist is, een vreemde beweging, deze boer burger beweging)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 maart 2023 om 04:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen, waar is de link zichtbaar tussen Bayer Monsanto en Remarkable ? Laatst gewijzigd door patrickve : 20 maart 2023 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de boeren en ook via EU subsidies, via diezelfde boeren. Dat is nen industrie waar veel meer in omgaat dan boer Teun op zijn ouwe Fendt die zijn akkerke ploegt om er wat graan op te zetten. Dat graan kan voor hem zijn, maar ook van een Molenaar, dat wordt ook meer en meer gedaan. Molen X of veevoederfabrikant Y laat een boer voor hem werken. Die boer heeft dan min of meer een gegarandeerd inkomen. Vroeger werden die belangen allemaal via de boerenbond geritseld en de Rafeisenkassen van deze wereld. In gezelschap van de Tsjeven en de CDA. Die gasten hebben de bui zien hangen en zijn nu de BBB gaan sponseren. Ja en dat diezelfde jongens grond gaan kopen zijn in Oekraiene, ... daar is veel grond he, en veel landbouw. Waarom heeft de EU interesse dat is niet voor de schone ogen van Zelenski. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het waar zijn, ik zou het plezant vinden dat de BBB een Monsanto construct is.
Maar we zijn hier misschien in het bijzijn van een prachtig staaltje propaganda, waar de essentie berust op 1 enkel statementje dat misschien totaal uit de duim gezogen is. Als DAT waar is, dan is dat geen geniaal voorbeeld van fake propaganda: Angela Merkel haar partij heeft als officieel adres "X Y Z". En nu moet je weten, op "X Y Z" vinden we ook de bakkerij van Fonske. Fonske, de bakkerij van de schoonzoon van Hitler zoals gekend is. Dat bovenstaande is dan gewoon totaal uit de duim gezogen, en zou twee dingen, namelijk Angela Merkel en Hitler, met elkaar moeten verbinden. Maar de enige link tussen die twee is een uit de duim gezogen statement, middenin dingen die wel waar zijn. Haal dat uit de duim gezogen ding weg, en er is daar gewoon NIKS dat overblijft van de bewering. Ik vraag mij dus echt af of we hier zo een mooi staaltje van nep propaganda hebben, dan wel of het gewoon waar is, maar het berust TOTAAL op de link dat ReMarkable HET communicatiebureau is van Bayer Monsanto, wat in het naar voren geschoven statement nergens werd getoond, in tegenstelling tot alle andere stappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, dat vind ik nu zo belachelijk aan gans dat gedoe. Moest het waar zijn dat de varkenskwekerij enorm winstgevend is, een belangrijke sector die enorm veel rijkdom veroorzaakt en zo, dan zouden we daar nog vervuiling voor over kunnen hebben, want het brengt ook welvaart en rijkdom. Maar beseffen dat die bedrijven vervuilend en verlieslatend zijn, en grotendeels nog voor export werken (dus niet eens eigen voedselonafhankelijkheid of zo garanderen) dan is er toch maar weinig reden om daar problemen over te maken om het wat properder te willen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 maart 2023 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is het bewijs dat ReMarkable HET communicatie bureau is van Bayer Monsanto in Nederland ?
Want de link met dat adres tussen BBB en Bayer Monsanto berustte volledig op die hypothese die nergens gedocumenteerd was. Zonder die link was BBB gewoon gelinkt aan hetzelfde adres als een zeker communicatie bureau, ReMarkable. Als dat bovendien nog een gebouw is waar verschillende bedrijven hun zetel hebben, is het totaal niets-zeggend. Ik moet zeggen dat ik het leuk zou vinden, maar tot hier toe heb ik geen element gezien dat zoiets aangeeft, en dus lijkt het meer op holle propaganda (ook al had ik die graag geloofd). Kortom, ik kan mijzelf niet permitteren met anderen te wijzen op die link, omdat die tot hier toe totaal berust op een onbewezen statement. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 maart 2023 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het voor je verbeterd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een probleem is dat de gezondste keus wel vaak duurder is, voor sommigen is het gewoon niet te betalen en een aantal let gewoon op de centen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu waar of was dat gewoon lulkoek ? De feiten die aangehaald werden, bedoel ik. Ik ben het met U eens dat die verdedigers van "de boeren" als idyllische platteland-en-natuur-en-gezond-eten-en-leven imago totaal niks te maken heeft met wat er in de werkelijkheid verdedigd wordt, namelijk chemische industriele vervuilende activiteiten in openlucht-reactoren die men "intensieve landbouw en vooral veeteelt" noemt. Maar als men zogezegd feitelijk bewijs hiervoor aandraagt, moet dat ook echt zijn, en geen lulkoek. |
|
![]() |
![]() |