![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Time to puch the button in a preventive strike against nature, of zoiets.
![]() |
![]() |
#142 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor andere posters zet ik hier wel eens iets anders neer als ik voldoende tijd en zin heb.
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toeristen die hun vakantie moeten onderbreken zijn blijkbaar belangrijker dan de lokale bevolking die crepeert. De toeristen die de videobeelden draaiden van mensen die meegesleurd worden door het water moesten aangeklaagd worden wegens het niet verlenen van hulp aan mensen in nood. Wat zal er met het geld gebeuren? Gaat men er de luxehotels mee heropbouwen of gaat men er de lokale bevolking mee helpen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() george, jouw bericht getuigt van redelijkheid.
in feite geef ik je gelijk. beschouw het niet reageren (excuses, de drukte) dan ook eerder als een gelezen en goedgekeurd. en met het VB heb ik au fond niets te maken. Laatst gewijzigd door Mitgard : 29 december 2004 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die luxehotels zouden maar beter heropgebouwd worden, voor vele arme Sri-Lankezen en Thais zijn zij de enige bron van inkomsten.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 |
Staatssecretaris
|
![]() En nog dit,dank je dat ons systeem zoveel verschilt van het kastensysteem?
Ga eens naar een bank met een goed diploma en een job en vertel erbij dat je ouders over een veelvoud beschikken aan onroerende goederen van het bedrag dat je wil lenen om je eigen zaak te starten of whatever. Ga met hetzelde diploma, dezelfde job en hetzelfde doel mar eens een lening vragen bij een bank zonder "voldoende" borg. Zij zullen dan wel bepalen in welke kaste je zit.
![]() |
#150 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helpen waar de nood het hoogst is lijkt mij een goede vuistregel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het gaat hem mij niet om die ene vette indier die in Delhi van zijn kerrie zit te eten. Het gaat hem mij om die honderdduizenden achtergeblevenen die daar nu zitten zonder drinkbaar water, eten of enig idee waar hun familie naartoe is. Die sukkelaars moeten wij helpen, of die hulp nu via de VS, EU, VN, NATO of voor mijn part het OCMW gaat, maakt mij geen kloten uit. En voor de personen die zich hier trachten interessant te maken met vergelijkingen naar daklozen en dergelijke meer, U moet met uzelf kunnen leven, ik gelukkig niet, dus voor mijn part : blaast em op (vervang de 'em' maar door een item naar keuze). En nog even dit : hoeveel zou zo'n early warning system kosten??
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |