![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand die geen lid is van de VLD mag hier dus geen draad starten over de voorzittersverkiezingen bij de VLD? ![]() ![]() ![]() Het was panda die als eerste liet horen dat een niet VLD-er geen kloten met de voorzittersverkiezingen van de VLD te maken heeft. Maar dat er hypocrieten zijn die zich moeien met de voorzittersverkiezingen van het VB en de N-VA, DAT mag dus wel? https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=132 Leg je even uit wat er problematisch is aan het starten van een draad over de voorzittersverkiezingen van de VLD door een niet VLD-er? Waarom zeg je niet rechtuit dat jij geen kritiek verdraagt op het gehannes in je eigen partij, maar graag op de eerste rij staat om kritiek te spuien op andermans partij?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 september 2023 om 11:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 september 2023 om 11:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Quickenborne haalde voortdurend de media. Voor Rousseau gold dat ook....toch tot kort geleden. De media halen werkt doorgaans electorale winst in de hand. Maar niet altijd, en zeker niet voor eeuwig. De N-VA heeft maar deel uitgemaakt van één federale regering, en daarin had ze niks comma niks in de pap te brokkelen. Maar ach, jij bent niet de enige die het VB verwijt dat ze nooit iets gepresteerd heeft, en je zegt er ook nooit bij dat ze daar nooit de kans voor hebben gekregen. Wat het VB wél gepresteerd heeft is dat ALLE partijen het in hun broek doen van schrik voor de volgende verkiezingen. ALLE traditionele partijen krijgen electoraal slaag gelijk hooi. Die schrik belette jouw fameuze Vivaldi mét dweil om de handdoek al veel eerder in de ring te gooien. Met alle gevolgen van dien, want het ene schandaal volgt het andere op. De N-VA zit in de Vlaamse regering opgescheept met de VLD en de CD&V, en bakt er ook niet veel van, maar ze torst geen schuld van 500 miljard. De federale regering zit met dezelfde "Vlaamse" partijen opgescheept, plus met de partij van Bouchez (die vandaag nota bene de N-VA opvrijt) de PS, en last but not least, de groenen. Wat heeft Vivaldi gepresteerd behalve een staatsschuld van bijna 500 miljard, en een begrotingstekort van 30 miljard?
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik schrijf dat niemand er ne kloot mee te maken heeft hoe dikwijls en hoe lang Bart De Wever voorzitter is van de N-VA, niemand buiten de N-VA leden uiteraard, dan heb ik het niet over het democratisch gehalte van on onze verkiezingen maar over de mogelijke kandidaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke keer dat u afwijkt van een draad zal ik u er eens een paar keer met uw neus op duwen.
In ieder geval, Barbara Pas is het prototype van het VB gedurende 30 jaar. Veel schreeuwen, meer dan af en toe brutale taal gebruiken, maar zelf niet veel realiseren. Niets realiseren eigenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien schep ik er genoegen in om (niet alleen) hem met zijn neus in zijn eigen hypocriete stront te duwen.
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, ik had dit willen quoten, maar toen ik er mee bezig was, kwam mijn kleinkind mij halen omdat het moest plassen. Nadien vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
of dit: Citaat:
En dit: Citaat:
hahahahahahahahahahahahhahahahahaahahhahaahha
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien komen er nog overlopers van N-VA naar het BLOK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zou de helft van de kiezers die de VLD verloor sinds Verhofstadt en De Croo premier werden naartoe zijn, Henri?
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom antwoordt je niet op mijn vraag, Henri?
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2023 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als zelfs de huiskrant van de VLD al vernietigend is
![]() https://www.hln.be/binnenland/wat-ee...-vld~a18d126f/ We gaan nog veel plezier beleven de komende maanden denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet leuk dat ik de kuil blootleg die je voor anderen bedoelde, hé System?
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet leuk als je in je leugenachtige blootje wordt gezet, hé System?