![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het allemaal BS is voor U moet je je eens gaan vergewissen hoe de auto van Thierry Neuville is aangepakt en aangepast om eventuele schokken op te vangen en ook eens kijken hoe de piloten zijn vastgegespt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2024 om 05:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de 14 de eeuw kon je ook (nog) geen kerncentrale goedkeuren dacht ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen Waes heeft geluk gehad met die botsabsorbeerder.
Vooral de wegenarbeiders die achter dat botsdinges stonden, hebben geluk gehad. De Waes zal zelf achter het stuur, die werkmannen niet. Maar voor die zageventen die iets tegen auto's hebben: kruip dan terug op een paard hé. En zie dat je er niet afvalt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat scheelt voor veel mensen nogal eens inzake medeleven. Ik dacht te hebben gelezen hij ooit volledig was gestopt met Alcohol. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2024 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks nog extra beperkingen voor old timers. Niet sneller dan 40km/h bijvoorbeeld.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek niet te snel. De mentaliteit van tegenwoordig kennende zou me dat niet verbazen. De politiek moeit zich tegenwoordig met alles ....allee met alles is veel gezegd vooral dan toch met onbenullige dingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit ervaring. Voor 1 debiel straft met hier ganse gemeenschappen, HVT indachtig.
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die motor op uw aandrijvende achteras, het zal in zo een situaties een aparte sensatie geven. Geen ABS, geen traction controle of ESP . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb toch ergens gelezen dat een bloedstaal in beslag genomen is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk interesseert mij het ongeval met die man even weinig als andere ongevallen met andere mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(het is geen eenzijdig ongeval meer, want er was een gewonde in die vrachtwagen ) en de verzekering zal ook een dikke kluif hebben aan de medische kosten en de porsche zelf is ook aan de nogal kostelijke kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zou het verschil ongeveer kunnen zijn na ~35 jaar 911- passieve veiligheid :
Een simulatie crashtest oldie 911 (964/993 3e generatie ) tegen huidige 911 (8e generatie, 992) https://www.youtube.com/watch?v=ouHXwVto5zs Niet perse naar de typemodelcijfers kijken, die kloppen niet (933 kan tikfout zijn)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 december 2024 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ok maar het is nu eenmaal een mens die zowat bekend is bij iedereen. Maar zoals je schrijft zijn onegal is niet erger of minder erg dan dat van ons onbekende mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu misschien zijn er specifieke verzekeringen voor oldtimers maar ik ben daar nooit mee bezig geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En net nu, vanaf 1 december, mag men verschillende merken banden op 1 as laten plaatsen. Dat zal helpen.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral jammer van die Porsche
![]() Niet dat ik iets tegen TW heb…