![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij vallen de vaccin bijwerkingen in het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken ook families die hun grootmoeder alleen mocht sterven door een bende fascisten.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 8 mei 2024 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de realiteit zal over 1 maand anders zijn, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ken ik een tiental mensen die gestorven zijn door Covid in 2020,dus nog voor de vaccins en geen enkele die gestorven is door het vaccin. We leven blijkbaar in een andere streek. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 mei 2024 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bende die de IS en Hamas bewapende zijn de vijand van vandaag he. De EU = NAVO en NAVO = het verlengstuk van het derde rijk. Ze beloofden ons vrede, maar breidde gewoon verder uit nazistyle. Ergo, ge kunt geen statistieken vertrouwen van een bende fascisten die zelfs terroristen bewapenen om toe een regime change te komen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 8 mei 2024 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Witte Kaproen;10352341]Alsof er nu geen heibel is in Europa met Hongarije ,Polen ,Malta en Slovakije.[/
![]() Persoonlijk vind ik het veel verstandiger een ander pad te volgen: de gewesten verder versterken en via een volgende staatshervorming een feitelijke confederatie tot stand brengen waarin de huidige gewesten echte deelstaten worden met een maximum aan bevoegdheden en verantwoordelijkheden. Dat impliceert dus een federale overheid met een veel beperkter beleidsdomein.
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=quercus;10352398]
Citaat:
Dat hebben ze nu al laten weten. Voor het uitroepen van de Vlaamse onafhankelijkheid daarentegen ,is er geen toestemming van de Franstaligen nodig. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 mei 2024 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Witte Kaproen;10352401]Dat is inderdaad zo. De enige instelling die de Vlaamse onafhankelijkheid kan tot stand brengen is het Vlaams Parlement.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Rand is nog steeds deel van Vlaanderen. Dat u niet kan accepteren dat Franstaligen er komen wonen, is dit maar uw probleem. Voor mij mag men die faciliteiten afschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor de extremistische francofielen die er wonen.
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() [quote=quercus;10352398]
Citaat:
met minimum federale en wel met kantons en referendum kiezen waar de bevolking kiest hoe ze willen leven. En de politiek de keuze van het volk bereikt in het referendum kiezen uitvoert !!!!!! ![]() Terwijl hier steeds meer gestaakt, geprotesteerd, bezet = gerebelleerd word wat nog nooit iets meer opgebracht heeft dan chaos, omdat er steeds gewezen word en geëist word dat een ander het oplost en er ook liefst voor betaald. ![]() Terwijl ze zelf nooit en poot uitsteken en hun streven vooral het liefst parasiteren is van anderen !!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 mei 2024 om 03:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen “bezwaar” dat Franstaligen er komen wonen, op voorwaarde dat ze zich ervan bewust zijn dat de formele taal in de Vlaamse Rand het Nederlands is en die taal dan ook loyaal gebruiken zowel in hun relaties met de lokale overheid als met de Nederlandstalige inwoners. En dat verloopt duidelijk niet altijd zoals het hoort. Een mooi voorbeeld is de situatie in de gemeente Linkebeek (die tot Vlaanderen behoort).
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 9 mei 2024 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel zal afhangen van de stembusuitslag die N-VA op 9 juni weet binnen te halen. Een goede 25% zou ideaal zijn.