![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
VB & PVDA.. who knows. In Duitsland zie je ook dat AFD en Wagenknecht het over veel punten eens zijn. Het zou alleszins interessant zijn imo. "- Links kan onder geen enkel beding een werkbare regering vormen" ik denk dat dat sterk afhangt van wat je als links beschouwt. Als je links in klassieke zin bedoelt zou ik zeggen dat enkel PVDA aan dat criteria voldoet en heb je gelijk. Als je een politiek correct beleid van verdere massa immigratie, ongebreideld schulden maken, support voor woke en watertanden op militaire escalatie ten gunste van den Amerikaan bedoelt dan kan dat perfect in de door u voorgestelde N-VA-CD&V-Vooruit coalitie imo .
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet alleen vergassen hij deelt de mensen in in untermenschen en übermenschen (zichzelf) Nog een kwaadaardig nazi-kenmerk.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat Jinnih geen kandidaat burgemeester is.
En ik betreur nog meer dat ik niet op den CD&V kan stemmen. En ja PVDA van hetzelfde. Ik wou zelfs Vlaams Belang voor Europa stemmen! Maar neen, ik blijf wel in mijn kot.
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 8 juni 2024 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfkennis aan het opdoen? U zelf aan het uitschelden? Laatst gewijzigd door Onzijdig : 8 juni 2024 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na de verkiezingen een nieuwe naam en voorzitter. Bijvoorbeeld de dweilpartij en het groen vergif.. Voorzitters Decr00 en Peter de Sutter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() niet vergeten een verse pamper aan te doen he
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu mag ze nog kwaken en leugens verspreiden.
Hopelijk wordt ze monddood gemaakt worden op 9 juni. https://www.msn.com/nl-be/video/nieu...fa6c3854&ei=14 Nadia Naji: "Vlaams Belang is een seksistische en homofobe partij, dat werd de voorbije weken alleen maar duidelijker door een laffe aanval op mevrouw De Sutter" Persoonlijk kan ik leven met het homostandpunt van het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu mag ze nog kwaken en leugens verspreiden.
Hopelijk wordt ze monddood gemaakt worden op 9 juni. "Een partij als Vooruit, dat is één plus één gratis", zei Naji donderdag. "Dan krijg je de N-VA erbij." https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...fa6c3854&ei=24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze chemisch steriliseren reeds kinderen met puberteitblokkers. Waar hun spier- en botontwikkeling significant door stagneert en cognitieve functies zich niet tot volwassenheid kunnen ontwikkelen. Wat deze NWO in essentie doet is eugenetica en de massa nog lomper maken dan ze al vandaag is. Als ge ze kunt wijsmaken dat vissen plus 450 miljoen jaar mensen kunnen worden, kunt ge ze evenzeer wijsmaken dat je van geslacht kan veranderen. Den TV moet het maar lang genoeg herhalen en als nieuwe normaal tonen en de ganse democratie zingt het in koor na. Ganse democratie is veralgemeend.
![]() |
![]() |
#157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het is lauwe kak, lukewarm. Neither hot nor cold. Dus ik spuug hen uit.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 8 juni 2024 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou je zelf zijn als je de wind van voren krijgt? ![]()
![]() |