![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanop de onbestaande morele “high ground” dulden linkse zeloten geen tegenspraak. Hun mening is de enige juiste, hoewel het ook maar een mening is.
Woordjes werden uitgevonden om die verachtelijke en walgelijke predikantenhouding te vertalen naar de bevolking. En ze komen er uiteraard voor uit; de bevolking kiest verkeerd, dus verkiezingen zijn enkel maar goed of geldig als de bevolking juist kiest. Zie ook Roemenië. https://www.zerohedge.com/political/...tings-collapse
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 19 december 2024 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie de politiek over het kanaal een beetje volgt enkele mopjes:
Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje bij beetje neemt Farage de politiek (dan maar) over...
Niet speciaal omdat hij al eens iets echt,relevant,fysieks, deed behalve wat lawaai maken. Maar omdat de "gestelde lichamen" ongeveer overal een potje van maken ,maar nooit,en ik bedoel dan echt nooit,vergeten om tenminste zichzelf verwijderd te houden van de werkelijkheid waar steeds meer van de BURGERS in moeten leven..... Het is in het UK echt ongehoord dat de gestelde lichamen er niet in geslaagd zijn om van Brexit ook maar het geringste succes te maken.....Nochtans waren de Tories voor en de Labour niet tegen......Wel,WERK ERMEE...We zijn straks 10 jaar later en het gaat van kwaad naar erger. En neen,nu het een puinhoop is,in plaats van de 3de economie in de EU, moet het VK voor minstens twintig jaar zelfs niet meer de kans krijgen terug in de EU te komen.....voor de Eu zijn er echt wel enkele andere uitdagingen in het verschiet dan wat Britten die het toch iedere 25 jaar beu zijn. en continue overal uitzonderingen op willen..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 januari 2025 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() https://www.zerohedge.com/geopolitic...ight-bandwagon
Het feit dat de bevolking het niet eens is met het feit dat de jarenlange verkrachtingen van meisjes niet onderzocht en niet bestraft blijven, wuift Starmer weg als extreem-rechtse stemmingmakerij. De absolute morele verdorvenheid van de man is weerzinwekkend. Net alsof het "probleem" nu opgelost is.... Ik neem aan dat Starmer enkel maar repressiever en repressiever zal kunnen optreden om aan de macht te blijven....
![]() |
#145 |
|
![]() Noteer dat niemand beweert dat wat Musk op X meldt gelogen is.
Enkel dat hij z'n teut er over te houden heeft. https://www.zerohedge.com/geopolitic...grooming-gangs
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij spreken dan bv. van the honourable member of Bakefield en vermelden niet de partij.
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
In andere landen en andere streken onder de ijzeren vuist van despoten werkte dat ook altijd zo. Engeland is wat dat betreft verworden tot puur totalitarisme. Maar dat is een kruik die te water gaat tot ze barst. Ik vermoed, moesten er opnieuw verkiezingen worden gehouden in Engeland, dat Starmer meteen zijn biezen kan pakken. Nu al.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dan weer bij een al even grote idioot uit "het andere kamp" te belanden. Het is op. Het enige waar men nog enthousiast over is daar over het Kanaal is oorlog. Ze weten het niet meer en zoeken oorlog.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb dan eens de "overmacht" in uw district...,ook al omdat vermoedelijk de helft van de kiesgerechtigden nooit komen opdagen ook...... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 januari 2025 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van die oorlog weet ik het niet zo...Maar inderdaad lijkt de Britse politiek ,ruwweg sedert de Brexit,op zo een wip van op het speelplein waar steeds andere kinderen op mogen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 januari 2025 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen hier doen erg misprijzend over alles wat de Britten betreft. Maar het neemt niet weg dat we van hen wel wat kunnen leren. Engeland (en bij uitbreiding de UK) is de moeder van het systeem met representatieve democratische vertegenwoordiging. In hun geschiedenis zijn zij ook geconfronteerd geweest met vorsten die streefden naar absolute heerschappij.
Maar zij waren het eerste land dat er naar streefde om de macht van de vorst in te perken. Het begon reeds in de Middeleeuwen toen de Britse adel een charter liet opstellen (Magna Charta) waarbij de koning niet zomaar naar believen belastingen kon heffen en toestemming nodig had van een parlement. De macht van het Parlement nam aanzienlijk toe toen er een burgeroorlog losbarstte in 1642, King Charles I werd onthoofd en Engeland tijdelijk een republiek werd onder het gezag van de parlementair Oliver Cromwell. De vorst werd nog veel meer de vleugels geknipt in bij gelegenheid van The Glorious Revolution in 1688 toen de Stuart koning James II werd afgezet en vervangen werd door een nieuwe vorst, de Nederlandse Stadthouder Willem III ("King Billy") van Oranje. En dat allemaal terwijl op het Europees vasteland de macht van de vorsten steeds meer toenam (absolutisme). Het systeem waarbij het parlement de macht naar zich toetrok ten nadele van de vorst was bij de Britten dus zomaar eventjes een eeuw vroeger dan dat het geval was in Frankrijk waar de veel meer gewelddadige revolutie pas in 1789 losbarstte.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 8 januari 2025 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 8 januari 2025 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Het feit dat de regering met een ruime meerderheid tegen een breed onderzoek naar de systemische verkrachting van jonge blanke meisjes door iets en veel oudere niet-blanken heeft gestemd, staat voor altijd op papier.
Je zou kunnen zeggen dat dit de schande voorbij is, maar het is meer. Het is het verraad van de Engelse bevolking door een van racisme doordrenkte politieke klasse. Voor hen is blank zijn minderwaardig. https://www.zerohedge.com/political/...d-me-let-it-go
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 januari 2025 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Intussen opent de Engelse overheid een onderzoek naar social-media-accounts met "large following" (waaronder die van Musk) en de meldingen erop van "gang-rapes" maar die "gang-rapes" zélf worden niet onderzocht, zoals gemeld in de post hierboven.
https://www.zerohedge.com/geopolitic...edophile-gangs
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Britse gangrape systeem is een zaak-Dutroux maal duizend.
Gedurende decennia zijn tienduizenden blanke meisjes uit de meest kwetsbare milieus verkracht, gefolterd en vermoord door Pakistaanse bendes van taxichauffeurs. Dit gebeurde in meer dan 50 Engelse steden met de actieve steun van politie, Labourpolitici en sociale werkers. Iedereen die zich verzette of het misbruik openbaar wou maken, werd bedreigd en geintimideerd, vaak door de politie of stadsambtenaren. Zowel de Tories als Labour hebben dit massale nationale verkrachtingssysteem twee decennia lang toegedekt, Labour omdat het over hun kiespubliek ging en de Tories uit politiekcorrect "antiracisme". Nauwelijks enkele tientalen daders werden gestraft. Geen enkele enabler werd vervolgd of gestraft, en precies daarover gaat de huidige discussie in de UK. Dat de zaak nu weer volop op de politieke agenda staat, hebben we te danken aan één man: Elon Musk. Alleen al daarvoor verdient deze man een standbeeld. Wie een min of meer objectieve, niet politiekcorrecte documentaire wil zien, kan hier terecht: Grooming Gangs: Britain's Shame - The full documentary
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |